abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 januari 2021 @ 20:25:09 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197412337
quote:
11s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wist niet dat jij een bloeddorstige kant hebt.
Dat heb ik ook niet zozeer, maar ik ben wel in staat scenario's te bedenken die het minst ongunstig zouden zijn als een onfortuinlijke situatie zoals omschreven zich voordoet :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197412404
twitter

Hoezo ik ben totaal gestoord?
pi_197412539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
Hoezo ik ben totaal gestoord?
Zij was dus 'school therapist'.. nou, daar zijn die kids vast goed door geholpen.
pi_197412763
twitter

Een eindeloze stroom Nat.Guards, zie filmpje.
Zijn er geen barakken of legerplaatsen in de buurt van Washington?
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 20:43:31 #280
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197412844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
Hoezo ik ben totaal gestoord?
Nee, dat is een Republikein. Een QAnon Republikein.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 20:45:22 #281
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197412890
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:40 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Een eindeloze stroom Nat.Guards, zie filmpje.
Zijn er geen barakken of legerplaatsen in de buurt van Washington?
Logischerwijs niet :)

Nu ja, er is het Pentagon zelf, natuurlijk, dat is best vrij groot en de Navy Yard dus in principe is er wel ruimte voor ze maar deze jongens en meisjes zijn nu hun werk aan het doen, Washington beveiligen tegen Trump supporters.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197413048
Zouden die Trump supporters echt nog wat proberen? Je zou denken dat de harde kern er de 6e al was, waar een deel van opgepakt is en/of op de nofly-list staat. Dat zullen anderen ook wel gezien hebben, wat naar ik mag aannemen toch wel een enigszins afschrikwekkend effect heeft.
  donderdag 14 januari 2021 @ 20:54:11 #283
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197413147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zouden die Trump supporters echt nog wat proberen? Je zou denken dat de harde kern er de 6e al was, waar een deel van opgepakt is en/of op de nofly-list staat. Dat zullen anderen ook wel gezien hebben, wat naar ik mag aannemen toch wel een enigszins afschrikwekkend effect heeft.
Her en der misschien, maar denk niet grootschalig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 14 januari 2021 @ 20:54:17 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_197413150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zouden die Trump supporters echt nog wat proberen? Je zou denken dat de harde kern er de 6e al was, waar een deel van opgepakt is en/of op de nofly-list staat. Dat zullen anderen ook wel gezien hebben, wat naar ik mag aannemen toch wel een enigszins afschrikwekkend effect heeft.
Niet in Washington, neem ik aan. Maar wellicht wel in Georgia of zo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_197413277
Katie Couric in gesprek met Scaramucci over o.a. de impeachment van gisteren.

Ik vind trouwens alle interviews die Katie Couric op haar YT-kanaal doet erg de moeite waard.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:01:35 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197413348
Ze balken bij de republikeinen over de tweede impeachment van Trump, maar het houdt Trump wel behoorlijk bezig en doet hem twee keer bedenken voor hij de komende week nog een stunt uithaalt om Joe Biden te dwarsbomen. Alles wat hij tussen nu en de inauguratie doet kan namelijk het stemgedrag in de senaat beïnvloeden. Dat kan dus betekenen dat Trump kan worden belemmerd om zich weer in het campagne circus kan storten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:02:39 #287
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197413375
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 21:03:03 #288
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197413387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zouden die Trump supporters echt nog wat proberen? Je zou denken dat de harde kern er de 6e al was, waar een deel van opgepakt is en/of op de nofly-list staat. Dat zullen anderen ook wel gezien hebben, wat naar ik mag aannemen toch wel een enigszins afschrikwekkend effect heeft.
Nee, ik denk het eigenlijk niet. Althans niet op een schaal die relevant is maar nu wordt er natuurlijk geen risico meer genomen, dat zou ridicuul zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197413396
Behalve het herhalen van “ha ha sliep uit” “loser” denk ik dat de netwerken veel duidelijker moeten zijn in benoemen van de tientallen verloren rechtszaken en blíjven uitleggen hoe de stemverdeling.
I.p.v. he alsmaar herhalen van oneliners van trump, die eerder weer opruiend werken.

En nog een vraag, die openstaat: kan men met een veroordeling toch nog verkozen en ingezworen worden? zoals Boemert.

En wat zal de eerste vrouw van junior blij zijn, dat zij ervan af is ondanks de kinderen en dus pappa contacten.
pi_197413401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zouden die Trump supporters echt nog wat proberen? Je zou denken dat de harde kern er de 6e al was, waar een deel van opgepakt is en/of op de nofly-list staat. Dat zullen anderen ook wel gezien hebben, wat naar ik mag aannemen toch wel een enigszins afschrikwekkend effect heeft.
Ik denk dat sommigen relachtig gaan doen de komende week.
Maar ze weten nu dat het Capitool bestormen niet zal lukken. Ik denk dat de Nationale Garde opdracht heeft mensen te arresteren en als de hekken worden vernield en het cordon opnieuw wordt overlopen dan zal men schieten. Rellen zijn elders te verwachten, waar minder politie en soldaten zijn. Maar ook dat zal meevallen.,

Je hebt wel kans op de lonewolfs die gaan schieten. Ook al weten ze dat dit hun dood kan zijn .
We zullen zien
pi_197413608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef klappernootopreis het volgende:
Ze balken bij de republikeinen over de tweede impeachment van Trump, maar het houdt Trump wel behoorlijk bezig en doet hem twee keer bedenken voor hij de komende week nog een stunt uithaalt om Joe Biden te dwarsbomen. Alles wat hij tussen nu en de inauguratie doet kan namelijk het stemgedrag in de senaat beïnvloeden. Dat kan dus betekenen dat Trump kan worden belemmerd om zich weer in het campagne circus kan storten.
Ze moeten hem na 20 januari gewoon weer Twitter geven en vertellen wat mcConnell over hem gezegd heeft dan barst hij uit en is de keus voor Mitch makkelijk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197413620
twitter

Gab gaat het dus nog drukker krijgen.
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:24:22 #293
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_197414039
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:
De link komt van @:Lucky_Strike en maakt veel duidelijk.
Het is een loooong read. https://medium.com/curiou(...)f-qanon-580972548be5

Intro:
“ I am a game designer with experience in a very small niche. I create and research games designed to be played in reality. I’ve worked in Alternate Reality Games (ARGs), LARPs, experience fiction, interactive theater, and “serious games”. Stories and games that can start on a computer, and finish in the real world. Fictions designed to feel as real as possible. Games that teach you. Puzzles that come to life all around the players. Games where the deeper you dig, the more you find. Games with rabbit holes that invite you into wonderland and entice you through the looking glass.

When I saw QAnon, I knew exactly what it was and what it was doing. I had seen it before. I had almost built it before. It was gaming’s evil twin. A game that plays people. (cue ominous music)

QAnon has often been compared to ARGs and LARPs and rightly so. It uses many of the same gaming mechanisms and rewards. It has a game-like feel to it that is evident to anyone who has ever played an ARG, online role-play (RP) or LARP before. The similarities are so striking that it has often been referred to as a LARP or ARG. However this beast is very very different from a game.

It is the differences that shed the light on how QAnon works and many of them are hard to see if you’re not involved in game development. QAnon is like the reflection of a game in a mirror, it looks just like one, but it is inverted.”
Een fascinerend artikel.
Op het scherp van de snede.
pi_197414403
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Een fascinerend artikel.
Thx @Lucky_Strike
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 21:36:59 #295
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197414471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Een fascinerend artikel.
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant, als fervent RPG speler zie ik geen rewards bij QAnon. Er is nooit ook maar een kleine win te bespeuren. Geen coins, geen upgrades, geen beloning.
Het eerste deel snap ik wel maar in iedere game moeten er ook win punten zijn anders is het gewoon niet interessant meer om door te spelen en bij het QAnon verhaal zijn die er gewoon niet.

Als die pizzeria nou inderdaad een kelder had gehad en zelfs maar zijdelings met pedofielen te maken had gehad dan had ik het argument nog wel kunnen volgen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197414489
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
Gab gaat het dus nog drukker krijgen.
Volgens mij kreeg ik ergens van de week een waarschuwing mee, dat de servers van Telegram in Oost-Europa staan. FWIW
pi_197414564
Is er meer bekend over de ruzie van Trump en Giuliani ?
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 21:39:39 #298
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197414571
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Volgens mij kreeg ik ergens van de week een waarschuwing mee, dat de servers van Telegram in Oost-Europa staan. FWIW
Dat is niet correct. Voor EU gebruikers staan de Telegram servers in Nederland en het VK vziw vanwege de EU's wetgeving, Telegram heeft servers wereldwijd maar is wel van origine een Russische applicatie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:40:44 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197414616
twitter

Hoop dat ze alles natellen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197414697
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is niet correct. Voor EU gebruikers staan de Telegram servers in Nederland en het VK vziw vanwege de EU's wetgeving, Telegram heeft servers wereldwijd maar is wel van origine een Russische applicatie.
Thx voor de toelichting. 👍🏼
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')