Onana ook.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:41 schreef Monolith het volgende:
Drommel krijgt ze wel cadeau vandaag.
Het is 2021: Malen schoten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een Serero-schoten allemaal.
Meetrainen om de conditie op peil te houdenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik las net dat Schöne toch terugkomt.
Als het waar is.
Hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik las net dat Schöne toch terugkomt.
Als het waar is.
Ja maar ik las dat hij misschien ook weer in de selectie komt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meetrainen om de conditie op peil te houden
Jawel joh. voor de vrije trappen.quote:
lol nou sympathieke gozer hoor maar daar houdt het wel mee opquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij hem graag ziet, maar niet vanwege de vrije trappen
Jij hebt daar genoa-ren naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat vind ik een onzin om een speler daarvoor te halen. Hoe vaak krijg je nou een vrije trap op een mooie plek?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel joh. voor de vrije trappen.
Dan zou zelfs Lasnik bij Ajax passen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik een onzin om een speler daarvoor te halen. Hoe vaak krijg je nou een vrije trap op een mooie plek?
ALS je hem krijgt heb je wel meteen de goede om hem te nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik een onzin om een speler daarvoor te halen. Hoe vaak krijg je nou een vrije trap op een mooie plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |