En extreem verwonderlijk is het ook niet dat PSV ups en downs heeft. Alleen legt het zichzelf wel meer druk op met de investeringen en noodzaak van CL daardoor. Maar goed, speelronde 16.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk niet ideaal. Madueke ook wel een gemis trouwens.
Altijd bijbetalen sowiesoquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Of PZC
Stukje herhalingsgevaar
@:zipportal @:de_boswachter @:tagliano
Oke ik vond die andere wel beter (maar die was dus niet van jou)quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, dat was deze. (en nee, die ander was niet beter)
Dat vond je niet anders had je die wel gepostquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke ik vond die andere wel beter (maar die was dus niet van jou)
Dit was de eerste die ik kon vinden via googlequote:Op woensdag 13 januari 2021 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond je niet anders had je die wel gepost
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aanval van Ebecilio-Siem de Jong-Ozbiliz genot.
Wauwquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)isie-club-topscorers
Succes.
Tip: Sjaak Polak is een goed antwoord.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw
Echt geen flauw idee
Dit is pittig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)isie-club-topscorers
Succes.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Sjaak Polak is een goed antwoord.
Wel een hele lastige ja. Als er nog landen bij hadden gestaan had dat iets geholpen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is pittig.
Al die seizoenen van Ajax waar de topscorer iemand was met 10 goals
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
(wel in Rotterdam trouwens, maar dat was dan ook geen topper)
Fijne wedstrijd makker, doe ze daar de groeten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Ik kijk nu ook (maar vlucht uit voorzorg naar het Feyenoordtopic)
Mietjequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Ik kijk nu ook (maar vlucht uit voorzorg naar het Feyenoordtopic)
Brogno was ik oprecht vergeten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mitchell te Vrede lol
El Jebli wie?
Reuven Niemeijer uh oke
Loris Brogno wat?
Over El Jebli gesprokenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mitchell te Vrede lol
El Jebli wie?
Reuven Niemeijer uh oke
Loris Brogno wat?
Eens, ik kom langs als Feyenoord achter staat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga een serie kijken, ik kom zo nu en dan wel even loeren.
Dan had Feyenoord thuis in Europees verband helemaal niet met die lelijke witte broeken hoeven te spelen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
PEC met donkere broeken, dat mag heulemaal nie.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Over El Jebli gesproken
https://www.ad.nl/buitenl(...)hard-nodig~a79db575/
Ik wist Farfan niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brogno was ik oprecht vergeten.
Niemeijer had een seizoen dat ie er alles in schoot, dat weet ik nog wel.
Hoe vaak ik dit ook zie, ik blijf er om lachen, bedanktquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lavenderr is present. @:wereldgozer
Dat is ook niet de nieuwe Suárez geworden nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De naam David Teixeira was ik ook alweer vergeten.
Ik vind dat altijd een beetje kinderachtig om je in een clubtopic te verstoppen, tenzij het hier over niet over de wedstrijd gaat wat nog wel eens gebeurt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Feyenoorders zouden makkelijk hier kunnen komen. De rest kijkt toch niet.
Deze wedstrijd zou mij wel uitnodigen tot andere zaken dan de pot bespreken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje kinderachtig om je in een clubtopic te verstoppen, tenzij het hier over niet over de wedstrijd gaat wat nog wel eens gebeurt.
Helaas niet. Wordt waarschijnlijk "Fok groet Feyenoord" of zoiets.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan de Feyenoord-fans hier een klaasweetalles-spandoek maken?
Eens, gewoon die clown van klaasweetalles.gif erop gooien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Helaas niet. Wordt waarschijnlijk "Fok groet Feyenoord" of zoiets.
Als je een doek maakt moet je er ook iets schijtlolligs op zetten wat niemand begrijpt behalve wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |