Over El Jebli gesprokenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mitchell te Vrede lol
El Jebli wie?
Reuven Niemeijer uh oke
Loris Brogno wat?
Eens, ik kom langs als Feyenoord achter staat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga een serie kijken, ik kom zo nu en dan wel even loeren.
Dan had Feyenoord thuis in Europees verband helemaal niet met die lelijke witte broeken hoeven te spelen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
PEC met donkere broeken, dat mag heulemaal nie.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Over El Jebli gesproken
https://www.ad.nl/buitenl(...)hard-nodig~a79db575/
Ik wist Farfan niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brogno was ik oprecht vergeten.
Niemeijer had een seizoen dat ie er alles in schoot, dat weet ik nog wel.
Hoe vaak ik dit ook zie, ik blijf er om lachen, bedanktquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lavenderr is present. @:wereldgozer
Dat is ook niet de nieuwe Suárez geworden nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De naam David Teixeira was ik ook alweer vergeten.
Ik vind dat altijd een beetje kinderachtig om je in een clubtopic te verstoppen, tenzij het hier over niet over de wedstrijd gaat wat nog wel eens gebeurt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Feyenoorders zouden makkelijk hier kunnen komen. De rest kijkt toch niet.
Deze wedstrijd zou mij wel uitnodigen tot andere zaken dan de pot bespreken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje kinderachtig om je in een clubtopic te verstoppen, tenzij het hier over niet over de wedstrijd gaat wat nog wel eens gebeurt.
Helaas niet. Wordt waarschijnlijk "Fok groet Feyenoord" of zoiets.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan de Feyenoord-fans hier een klaasweetalles-spandoek maken?
Eens, gewoon die clown van klaasweetalles.gif erop gooien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Helaas niet. Wordt waarschijnlijk "Fok groet Feyenoord" of zoiets.
Als je een doek maakt moet je er ook iets schijtlolligs op zetten wat niemand begrijpt behalve wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |