Voetbal is voetbal. En dat is het mooie aan voetbal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar dat je in de ArenA tegen een veel sterker Ajax 2-2 speelt en hier geen enkele vuist kan maken tegen een saai en zakelijk AZ.
Nu al geen zin in volgende week.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:38 schreef fetX het volgende:
Nu weer wekenlang de AZ hype.
@:el-stinho
Die slikken nooit tegengoals inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het centrum van AZ is veel beter dan dat van Ajax.
Die moeten nu in korte tijd tegen Ajax en Feyenoord, dan is die hype wel weer voorbij valt te hopenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:38 schreef fetX het volgende:
Nu weer wekenlang de AZ hype.
@:el-stinho
Dat had ik toch maar weer goed gezien inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooi dat user @:maxi-mus had aangegeven dat er veel goals zouden vallen. Had de wedstrijd na 20 minuten anders afgezet.
Hopelijk spelen ze dan beter (en leuker) dan vandaag.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moeten nu in korte tijd tegen Ajax en Feyenoord, dan is die hype wel weer voorbij valt te hopen
Vandaag hebben ze wel geluk gehad.
Ajax krijgt het nog lastig zat tegen de provinciegenoten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moeten nu in korte tijd tegen Ajax en Feyenoord, dan is die hype wel weer voorbij valt te hopen
Vandaag hebben ze wel geluk gehad.
Omdat ze nog niet met de voorbeschouwing zijn begonnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:42 schreef Caland het volgende:
Waarom kan ik nergens voorbeschouwing Feyenoord kijken
Kanjer ESPN
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:39 schreef Zipportal het volgende:
PSV - AZ verdiende een eigen topic. @:Dagoduck
Wat staat hier?quote:
Ajax gaat nog genoeg verspelen hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, kampioenschap zal dus nog meer dan een jaar moeten wachten.
Met dit voetbal kan het nooit wat worden.
Ja vreemde statistiek. Heb wel het gevoel dat AZ de afgelopen jaren erg vaak de topclubs op een gunstig moment treft.quote:
Nou ja, als je tegen AZ speelt met Thomas, Zahavi, Malen en Ihattaren waarvan alleen Malen constant is en Gakpo/Götze er niet zijn..?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, kampioenschap zal dus nog meer dan een jaar moeten wachten.
Met dit voetbal kan het nooit wat worden.
Volgens @psv_el niet nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh maar AZ wint toch nooit toppers?
Ja dat is natuurlijk niet ideaal. Madueke ook wel een gemis trouwens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, als je tegen AZ speelt met Thomas, Zahavi, Malen en Ihattaren waarvan alleen Malen constant is en Gakpo/Götze er niet zijn..?
Benieuwd welk excuus hij heeft voor deze nederlaag.quote:
Was geen pingel die 0-1 gok ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welk excuus hij heeft voor deze nederlaag.
Wat denk jij; heeft de VAR of de commentator schuld?
Ik ben tegen opportunisme.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
Oh dat gezeik nu al over kampioenschap verspeeld enzoWe zijn nog niet eens op de helft.
@:el-stinho en ik worden hier wel heel moe van
jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welk excuus hij heeft voor deze nederlaag.
Wat denk jij; heeft de VAR of de commentator schuld?
Wij sterven niet als opportunist.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
Oh dat gezeik nu al over kampioenschap verspeeld enzoWe zijn nog niet eens op de helft.
@:el-stinho en ik worden hier wel heel moe van
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV verloor enkele jaren terug ook nooit toppers.
(wel in Rotterdam trouwens, maar dat was dan ook geen topper)
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
* Dagoduck vindt dit leuk.quote:
Ouderwets druk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook bijzonder
Excelsior uit was dan ook altijd lastig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij was dat niet deze toch (die van jou was beter)quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook bijzonder
Jawel, dat was deze. (en nee, die ander was niet beter)quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet deze toch (die van jou was beter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |