Waar is buttbuddy Nick eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:53 schreef Shola het volgende:
Ah, natte alie, de nieuwe aanhangsel, van Theo, is er ook bij!
Wat zei hij?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:52 schreef JACM het volgende:
Zit hij nu al ook z'n kijkers in de zeik te nemen
Laat hem zijn schoenen afpakken en naar huis lopen. Mafklapper
Hoe de kijkers op een vieze manier zakken chips zaken te eten en bier zaten te drinken met stom gelach op een flauwe toonquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Thejo zn dinn
stapt nu ut liefste op dr fiets ..en trekt em dr uit
..
pics van thejo \n din gezocht
Hahaha. Met zo'n instelling gaat hij dit spel niet winnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:55 schreef JACM het volgende:
[..]
Hoe de kijkers op een vieze manier zakken chips zaken te eten en bier zaten te drinken met stom gelach op een flauwe toon
Heel vredig in de hot tub met Theo.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:57 schreef ddww het volgende:
En... heeft Els iedereen nog de gordiyin gereld vandaag?
Ze heeft hopelijk toch wel een keer de badeend baldadig 10 cm omhoog gegooid?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef Shola het volgende:
[..]
Heel vredig in de hot tub met Theo.
dat weet hij toch niet?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef zodeju het volgende:
Kom op Rene zeg het, ze beginnen over het vuurwerk.
we zagen het aankomenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij weet Theo dat hij niet langer 'het mannetje' daar is en kan hij daar helemaal niet mee omgaan. Dus gaat hij zich onmogelijk maken. Tot de regie niet anders meer kan dan hem naar huis sturen.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zijn vrienden hadden hem dat van tevoren gezegd
Iddquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze mist dr vibrator.. die mocht niet mee
Ze zijn zich aan het vervelen en de bewoners mopperen daarover..quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn aan het rommelen met de streams.
Jawel, tijdens het vuurwerk zei hij dat tegen Danielle dat het zijn vrienden waren en het al vast stond. Toen Theo vol er in ging dat het zijn voetbalvrienden waren die dit deden en ging janken heeft Rene het niet meer met andere over gehad. Maar uit alles blijkt dat het wel degelijk voor Rene was.quote:
Dit is het boek dat ze niet naar binnen mee mocht nemen:quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:03 schreef bdd8 het volgende:
Ik ga turven hoe vaak Els over drank praat.
Alles draait om egoquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij weet Theo dat hij niet langer 'het mannetje' daar is en kan hij daar helemaal niet mee omgaan. Dus gaat hij zich onmogelijk maken. Tot de regie niet anders meer kan dan hem naar huis sturen.
Als hij over het hek springt welquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles draait om ego
Theo's ego...
Hopelijk krijgt hij dan niet zijn 20 ruggen terug
Dit inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:07 schreef bdd8 het volgende:
Jill heeft mijn hart wel een beetje gestolen. Maar bijna onverantwoord dat ze met haar verstandelijke vermogen is gecast hiervoor. Hoop dat ze niet verder afbreekt en dat ze daar iedereens hartjes ook steelt.
Als hij iets doet wat nooit in een BB is gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:08 schreef suzi1 het volgende:
hij krijgt alleen 2 ruggen als hij over de muur ontsnapt als ik het goed heb
Volgens mij zei hij er ook nog bij: "of als ik op een andere manier het spel verlaat die nog nooit eerder is vertoond in big brother"quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:08 schreef suzi1 het volgende:
hij krijgt alleen 2 ruggen als hij over de muur ontsnapt als ik het goed heb
Verdovingschot in z'n reetquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:10 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij er ook nog bij: "of als ik op een andere manier het spel verlaat die nog nooit eerder is vertoond in big brother"
nah .. begin vast met graven van een tunnelquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:10 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij er ook nog bij: "of als ik op een andere manier het spel verlaat die nog nooit eerder is vertoond in big brother"
Jij weet hoe je met paarden moet omgaanquote:
Ze hebben toch moeten inleggen??quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles draait om ego
Theo's ego...
Hopelijk krijgt hij dan niet zijn 20 ruggen terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een troelaquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:14 schreef BB-King het volgende:
Jill lust geen rauwe kaas.
Alleen smeerkaas of gesmolten kaas.
Nee , en dat gun je haar ook niet .quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is er te zacht voor. Dat gaat dat meisje echt niet trekken.
Dom vind ik haar eerder. Misschien wel leuk om te houdenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:19 schreef JACM het volgende:
Hahahaha Jill
Zo simpel, maar daarom zo super grappig![]()
Leuk mens, lekker onschuldig ... NOG
Echt he, hoe krijgt ze het voor elkaar.....en wanneer gaan daar die ogen is open van de rest...quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Naomi is de taak van nattealie weer aan het doen.
Ik wil René stemmen nuquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
Hoop als Rene erin blijft hij Jill onder zijn hoede neemt. Denk wel dat hij te vertrouwen is als je ziet hoe gek hij op zijn vriedin is.
Ze gaat er in ieder geval niet zelf uit zegt zequote:
Neequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef Angelique61 het volgende:
Haperen bij jullie de streams ook zo?
Gaat soepel hier met de Belgische streamquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef Angelique61 het volgende:
Wel als ik ze tegelijk aan hebquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef Angelique61 het volgende:
Me tooquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Gaat soepel hier met de Belgische stream
Nee hier niet, heb alleen erg last van een kutstofzuigerquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef Angelique61 het volgende:
BB / Zeur hier als je streams het niet doen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
probeer niet, let op, ze willen allemaal vrienden met je worden
hou daar rekening mee
want ze hebben vorige keer geen nler gestemd?
er is ook wat gebeurt
merk je dat niet
de spanning is om te snijden
heel erg 2 kampen
de nlers gaan jou ook benaderen
zeg niet op wie je gaat stemmen
de andere groep heeft besloten (be)....?
hij heeft met iemand gesproken... weet niet wie helaas
en die weet het
Ik las de hele tijd NIER, moest echt een paar keer opnieuw lezen voordat ik zag dat er NL-er stondquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
rene tegen jill
probeer niet, let op, ze willen allemaal vrienden met je worden
hou daar rekening mee
want ze hebben vorige keer geen nler gestemd?
er is ook wat gebeurt
merk je dat niet
de spanning is om te snijden
heel erg 2 kampen
de nlers gaan jou ook benaderen
zeg niet op wie je gaat stemmen
de andere groep heeft besloten (be)....?
hij heeft met iemand gesproken... weet niet wie helaas
en die weet het
OHHquote:
jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet Jill nu eigenlijk al dat Thomas haar heeft genomineerd?
Jesus mutsquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
En we mogen het zeker niet horen of ze slapen al.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Dus de rest ligt nu op bed?, gezellig op de laatste avond van els en rene
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thomas in gesprek met Jill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar dat is 1 grote loop dus we missen nietsquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En we mogen het zeker niet horen of ze slapen al.
Tnxquote:
Deur opslot en niet naar buiten laten voordat er knallende ruzie is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:39 schreef zodeju het volgende:
De kampen zijn gescheiden.....mijn hemel wat een leuke afscheid.....door toedoen van het hollandse kampie.
En geen eten gevenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Deur opslot en niet naar buiten laten voordat er knallende ruzie is.
Dat gaat nog wel een keer goed botsen. NL vs. BE vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:39 schreef zodeju het volgende:
De kampen zijn gescheiden.....mijn hemel wat een leuke afscheid.....door toedoen van het hollandse kampie.
Waren de belgen vorige keer ook zo bij die stemmingquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een keer goed botsen. NL vs. BE vind ik wel jammer.
Denk niet dat het meer gebeurt.....quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef puzziepie het volgende:
Wel een paar flessen drank graag![]()
Zuipen moeten ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |