Hey Mrslquote:
Hey Dotquote:
Dat geeft toch niet.quote:
Was je weg dan?quote:
quote:
Laat hem maar lekker smikkelenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hele dag amper wat gegeten, spaghetti gemaakt en ik kon maar op blijven scheppen voor hem!
Omnomnomnomnom....
Zo te zien zit hij lekker te etenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hele dag amper wat gegeten, spaghetti gemaakt en ik kon maar op blijven scheppen voor hem!
Omnomnomnomnom....
Mooie stoelen baas.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Omnomnomnomnom....
Heel evenquote:
Sommige mensen eten op andere tijdenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's dan pech dat het tijd voor het avondeten is!
Hi devquote:
Helaas, was een uurtje eerder gekomen, ik heb het al lang opquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen avondeten graag, ik wil even een puntje meepikken!
Was het lekker?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, was een uurtje eerder gekomen, ik heb het al lang op
Hi Dot.quote:
Waarom ben je zo bang, jij hebt toch niet gementiondquote:
Thanks!quote:
Ja heerlijk.quote:
Hoi (bijna) meest favoriete modquote:
Hoi dotquote:
Ik heb eigenlijk wel trek in KFC. Hoe laat zal ik langs komen?quote:
Hey lieffiequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zijn van een discount shop hier die ze rechtstreeks van de fabriek koopt of zo. Allemaal designspul. Het meeste daar is nog steeds veel te duur voor ons, maar die stoelen waren net op het randje. (Eigenlijk nog steeds duurder dan wat we wilden uitgeven, maar fuck it.)
Ik moest alleen de schroeven wel vastlijmen, want die constructie is vagina met langwerpige zoete appels qua kwaliteit!(Of moest je die vruchten daar juist niet mee vergelijken?
)
Met dank aan de Heer!quote:
Ik vind ze echt heel mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zijn van een discount shop hier die ze rechtstreeks van de fabriek koopt of zo. Allemaal designspul. Het meeste daar is nog steeds veel te duur voor ons, maar die stoelen waren net op het randje. (Eigenlijk nog steeds duurder dan wat we wilden uitgeven, maar fuck it.)
Ik moest alleen de schroeven wel vastlijmen, want die constructie is vagina met langwerpige zoete appels qua kwaliteit!(Of moest je die vruchten daar juist niet mee vergelijken?
)
Samen of ieder apartquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:05 schreef Paul het volgende:
Fugue betekent gewoon veel voor me. Sinds de bonte-avond met de crew weet ik het zeker. Zij is de ware, the one. Wij gaan samen oud worden.
[ afbeelding ]
Met dank aan mijzelf.quote:
Nie so skreewun niequote:
Dat ik weer als een devoot bij het station ga staan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi (bijna) meest favoriete mod
[..]
Hoi dot
[..]
Ik heb eigenlijk wel trek in KFC. Hoe laat zal ik langs komen?
Apart natuurlijk. En @Paul gaat pas over 50 jaar met pensioen, dus oud worden duurt nog even voor hemquote:
Ja heel leuk en aardig, maar wees die Heer ook maar dankbaarquote:
Weer geen puntenquote:
Ik doe het raampje wel open terwijl de trein langs rijdtquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik weer als een devoot bij het station ga staan?
Achter het station op de parkeerplaats?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik weer als een devoot bij het station ga staan?
Haha thanks!quote:
Spannend.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Achter het station op de parkeerplaats?
Je hebt ervaring?quote:
De zelfde Heer die ons Corona gaf?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja heel leuk en aardig, maar wees die Heer ook maar dankbaar
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zelfde Heer die ons Corona gaf?
Nee daar zat Satan achter!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zelfde Heer die ons Corona gaf?
Is dat lekker, haalt dat de smaak niet naar beneden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |