Komt met de jaren zegt menquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij zijn verstandige mensen.
juistquote:
Hij kijk, dat is al weer wat anders.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is niet op slot, wel wat reacties weggehaald.
ik wel maar jij absoluut nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij zijn verstandige mensen.
En trol in het BB-forum.quote:
quote:
quote:And oh, when I'm old and wise
Bitter words mean little to me
quote:
The Alan Parsons Project - Old And Wisequote:
quote:
Die ga ik zo even google zegt mij zo niets.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
The Alan Parsons Project - Old And Wise
Whut, één vd mooiste liedjes ooit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ga ik zo even google zegt mij zo niets.
Misschien als ik hem hoor wel
Wauw! Dat is een mega nummer. Live gezien trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ga ik zo even google zegt mij zo niets.
Misschien als ik hem hoor wel
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw! Dat is een mega nummer. Live gezien trouwens
Ik ken hem dus wel roestig, vaak zeggen namen of titels mij niet. Even aangezet en ken hem welquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut, één vd mooiste liedjes ooit.
Ik kon het mij ook niet voorstellen dat je hem niet kent.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem dus wel roestig, vaak zeggen namen of titels mij niet. Even aangezet en ken hem wel
Ik ben echt een oen in namen en titels hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon het mij ook niet voorstellen dat je hem niet kent.
Ik ben geen grote muziek kenner maar veel ken ik wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt een oen in namen en titels hoor.
Ik ken er wel veel maar niet alles.
EN gelukkig is google daar![]()
Volgende keer niet meer zo hard slaan hoor, heb er koppijn van
Hey Mikey Eet smakelijkquote:
Pizza verbrand?quote:
Hier net zo, je kan ook niet alles onthouden toch. Zijn zoveel nummersquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen grote muziek kenner maar veel ken ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |