Gezien het feit dat het in Nederland aanwezig is lijkt mij dat niet ongefundeerd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wij zaten al in een stevige lockdown zelfs voor kerst, dus die toestanden komen niet. Men is blind in paniek om ongefundeerde vermoedens met waarschijnlijk een hele andere oorzaak.
België heeft een avondklok. Spanje ook, dacht ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat gebeurt? Waarom neemt België geen extra maatregelen? Waarom gaat het in Spanje zo goed?
https://nos.nl/liveblog/2(...)adebat-begonnen.htmlquote:'Paus Franciscus ingeënt'
Paus Franciscus heeft de eerste vaccinatie gehad tegen het coronavirus, melden verschillende media op basis van Vaticaanse bronnen. Het Vaticaan wil het bericht niet bevestigen, maar zegt wel dat de vaccinaties in de stadsstaat vandaag van start zijn gegaan.
De paus had al bekendgemaakt dat hij zich wilde laten inenten. Zondag riep hij iedereen op om een vaccinatie te halen. "Het is een morele keuze om niet met je eigen gezondheid en die van anderen te gokken", zei hij in een interview met een Frans tv-station.
Jetten blijkt toch geen robot.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het onmogelijke is gebeurt! D66 zegt wat zinnigs.
Dit is het Bergamo-syndroom. 'Het zal ons niet overkomen'.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat gebeurt? Waarom neemt België geen extra maatregelen? Waarom gaat het in Spanje zo goed?
We hebben straks corona wel verslagen maar er is straks helemaal niks meer over van onze samenleving.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Alles kan in potentie exponentieel toenemen. Wie zegt dat de Britse variant hier de overhand gaat nemen? Het is nu vooral angstzaaierij. Terwijl alle nevenschade maar vergeten wordt. Mensen die geen uitweg meer zien, mensen die psychische klachten ontwikkelen, mensen die in de schuldsanering komen, mensen die hun toekomst zien wegvloeien, omdat ze geen goed onderwijs meer krijgen. Wat gebeurt daarvoor? Alles wordt nu in het werk gesteld om de corona besmettingen tegen te gaan. Maar wat doen we voor de rest van de klachten?
Het is wel besmettelijker maar dat zegt nog helemaal niks over het causaal verband met de druk op de zorg daar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Uhmm... wetenschappers. In verschillende onderzoeksrapporten...
Dit verklaart totaal niet waarom de verhouding B117/niet-B117 zo dramatisch verschoven is de afgelopen weken in Engeland. Lees je anders even inquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wij zaten al in een stevige lockdown zelfs voor kerst, dus die toestanden komen niet. Men is blind in paniek om ongefundeerde vermoedens met waarschijnlijk een hele andere oorzaak.
De bedoeling van een avondklok is net beletten dat ze elkaar opzoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo'n avondklok gaat natuurlijk helemaal niks doen. Niels zei het vanochtend treffend. Je mag nu al niet over straat met meer dan twee personen en dat word al amper gehandhaafd. Dus zo'n avondklok is puur symbolisch. En de mensen die 's avonds op straat zouden hangen gaan dat vervolgens gewoon lekker binnen doen. Waar er geen ventilatie e.d. is.
Dat is ook onderzocht. En dat verband is er dus wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We hebben straks corona wel verslagen maar er is straks helemaal niks meer over van onze samenleving.
[..]
Het is wel besmettelijker maar dat zegt nog helemaal niks over het causaal verband met de druk op de zorg daar.
Vanaf hoe laat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
België heeft een avondklok. Spanje ook, dacht ik.
Die lacht Mark uit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:23 schreef mir1986 het volgende:
Maar wat doen we gewoon met alle mensen die hier ontzettend veel mentale klachten door gaan krijgen? Mensen die in de financiële shit gaan komen? De belastingen, zorgverzekeringspremies/btw/accijnzen nog meer verhogen?
Heb jij enig idee welke maatregelen er gelden in Spanje en België? Wat dacht je van een avondklok bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wallonië: 22:00quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat?
20 of 22u maakt nog wel een flink verschil.
De groep die je wil bereiken gaat daar gewoon mee door gok ik. Grootste deel althans. Passen ze de tijden wat aan. Maar nogmaals; ze kunnen de huidige maatregelen al niet handhaven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De bedoeling van een avondklok is net beletten dat ze elkaar opzoeken.
Niet voor het principe, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat?
20 of 22u maakt nog wel een flink verschil.
Dat kon zo snel verspreiden en de overhand krijgen omdat ze een maandje het er flink van genomen hebben daar. Hier is het al maanden streng.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit verklaart totaal niet waarom de verhouding B117/niet-B117 zo dramatisch verschoven is de afgelopen weken in Engeland. Lees je anders even in
Nog steeds ridicuul maar in ieder geval meer gericht op de verplaatsingen en groepen die je aan wil pakken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wallonië: 22:00
Vlaanderen: middernacht
Gebeurt?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het onmogelijke is gebeurt! D66 zegt wat zinnigs.
En stel je neemt nu geen extra maatregelen, en over een maandje is het hier hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat kon zo snel verspreiden en de overhand krijgen omdat ze een maandje het er flink van genomen hebben daar. Hier is het al maanden streng.
Maar het gaat om het verloop in relatieve zin.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat kon zo snel verspreiden en de overhand krijgen omdat ze een maandje het er flink van genomen hebben daar.
nee we moeten kijken naar de Nederlandse toestand en daar maatregelen op nemenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat we moeten wachten tot de Engelse toestanden zijn gearriveerd voordat we de maatregel nemen? Heel zinnig zeg.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Spanje goed? Die zitten nu volop in de derde golf. De Britse variant lijkt daar al een tijdje rond te gaan. Weet niet of ze daar nu nog een avondklok hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
België heeft een avondklok. Spanje ook, dacht ik.
Wishfull thinking. Uit onderzoek is gebleken dat juist tijdens de nationale lockdown (strenger dan welke lockdown in NL dan ook) zich wist te verspreiden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat kon zo snel verspreiden en de overhand krijgen omdat ze een maandje het er flink van genomen hebben daar. Hier is het al maanden streng.
En stel je last niet iedereen voordeur dicht en over een maandje is het hier hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef 007700 het volgende:
[..]
En stel je neemt nu geen extra maatregelen, en over een maandje is het hier hetzelfde.
Wat is je antwoord dan?
Dat is nog wel te handelen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wallonië: 22:00
Vlaanderen: middernacht
Nog even volhouden!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:23 schreef mir1986 het volgende:
Maar wat doen we gewoon met alle mensen die hier ontzettend veel mentale klachten door gaan krijgen? Mensen die in de financiële shit gaan komen? De belastingen, zorgverzekeringspremies/btw/accijnzen nog meer verhogen?
Ja ik begrijp wat je bedoeld, dan zouden eventuele extra maatregelen voor niks zijn geweest mocht je ze wel genomen hebben. Maar dat is dan misschien maar zo. Mijn mening dan he.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En stel je last niet iedereen voordeur dicht en over een maandje is het hier hetzelfde.
Wat is je antwoord dan?
En waarom verspreidde de gewone variant zich dan niet zó snel? De dragers daarvan namen het er niet van?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja, en tijdens de spertijd moet iedereen links rijden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:35 schreef groenen het volgende:
Avondklok moet blijkbaar speciaal voor de Britse variant worden ingesteld.
Wordt de klok dan ook aangepast naar de Engelse tijdzone?
Er komt ook een verbod op thee na 20.00.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:35 schreef groenen het volgende:
Avondklok moet blijkbaar speciaal voor de Britse variant worden ingesteld.
Wordt de klok dan ook aangepast naar de Engelse tijdzone?
Zolang ze maar niet de decolleté verbieden, das mijn favoriet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Er komt ook een verbod op thee na 20.00.
Waar en wanneer heeft van Haga gezegd dat het virus niet bestaat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:39 schreef VoMy het volgende:
Is Van Haga nou aan het klagen over de IC-capaciteit voor een virus dat volgens hem niet bestaat?
Ze hebben een draai gemaakt van ‘dit is een griepje’ naar gezwam over te laten opschaling.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:39 schreef VoMy het volgende:
Is Van Haga nou aan het klagen over de IC-capaciteit voor een virus dat volgens hem niet bestaat?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:41 schreef 007700 het volgende:
[..]
Waar en wanneer heeft van Haga gezegd dat het virus niet bestaat?
Volgens mij trekken ze toch meer de PCR test in twijfel? Of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt het vast wel ergens terugvinden. Niet bestaat of niet aanwezig is, de PCR-test is fake, van dattem.
Dit soort pareltjes ontkennen ook de impact op de dodencijfers:quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:44 schreef 007700 het volgende:
[..]
Volgens mij trekken ze toch meer de PCR test in twijfel? Of heb ik dat mis?
Kunnen wij hier naar de pub of winkelen? Dat konden ze daar bijna heel december door, wij niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef 007700 het volgende:
[..]
En stel je neemt nu geen extra maatregelen, en over een maandje is het hier hetzelfde.
Wat is je antwoord dan?
Ja die heb ik inderdaad eerder voorbij zien komen, daar waren niet alle 2020 cijfers meegenomen toch?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit soort pareltjes ontkennen ook de impact op de dodencijfers:
[ twitter ]
Zouden deze mensen zichzelf nou serieus nemen als ze zo’n plaatje maken of is het gewoon een grote grap.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt het vast wel ergens terugvinden. Niet bestaat of niet aanwezig is, de PCR-test is fake, van dattem.
Nee dat kunnen wij niet, konden hun wel. Daarom hebben ze daar nu een probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Kunnen wij hier naar de pub of winkelen? Dat konden ze daar bijna heel december door, wij niet.
Neem eens de moeite om zoiets door te lezen. Die wetenschappers baseren het op data en hun kennis. Jij baseert dit nu op helemaal niks.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Kunnen wij hier naar de pub of winkelen? Dat konden ze daar bijna heel december door, wij niet.
Er staat nota bene bij dat het de cijfers t/m 6 december zijn. En zelfs dan is 2020 in het lijstje dat-ie post het jaar met de meeste doden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:49 schreef 007700 het volgende:
[..]
Ja die heb ik inderdaad eerder voorbij zien komen, daar waren niet alle 2020 cijfers meegenomen toch?
De cijfers stegen al tijdens de lockdown in november. De boel opengooien na 5 december zal niet geholpen hebben, maar is initieel niet de oorzaak van de stijging geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:51 schreef 007700 het volgende:
[..]
Nee dat kunnen wij niet, konden hun wel. Daarom hebben ze daar nu een probleem.
Maar ze zullen nu toch niet voor niets aandringen op extra maatregelen hier, om het besmettingscijfers zoveel mogelijk omlaag te krijgen. Krijgt de britse variant hier dan de overhand, dan sta je er op dat moment een stuk beter voor.
Ze stellen dat het gevaarlijk is voor risicogroepen, maar dat het voor gezonde mensen bijna niets voorstelt. En dat is ook gewoon zo. 3 miljoen mensen schijnen het al gehad te hebben kwam naar voren. 3 miljoen, dan zijn de ziekenhuisopnamen en overlijdens echt verwaarloosbaar in vergelijking. Helaas legt het wel een grote druk op de zorg in een kort tijdsbestek door ouderen die het krijgen, wat het probleem is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:49 schreef 007700 het volgende:
[..]
Ja die heb ik inderdaad eerder voorbij zien komen, daar waren niet alle 2020 cijfers meegenomen toch?
Ik meende dat FvD covid inderdaad meer vergeleek met de normale griep. Dat is alleen wel wat anders dan het virus totaal ontkennen. Al vind ik het net bijna net zo kwalijk.
Ja dat is kwalijk inderdaad. Verkeerd weergeven van de cijfersquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staat nota bene bij dat het de cijfers t/m 6 december zijn. En zelfs dan is 2020 in het lijstje dat-ie post het jaar met de meeste doden.
Valt wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze stellen dat het gevaarlijk is voor risicogroepen, maar dat het voor gezonde mensen bijna niets voorstelt. En dat is ook gewoon zo. 3 miljoen mensen schijnen het al gehad te hebben kwam naar voren. 3 miljoen, dan zijn de ziekenhuisopnamen en overlijdens echt verwaarloosbaar in vergelijking. Helaas legt het wel een grote druk op de zorg in een kort tijdsbestek door ouderen die het krijgen, wat het probleem is.
In september, aldus Krolquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:57 schreef Vasilevski het volgende:
Waar en wanneer heeft Rutte 'Build Back Better' gezegd? Heb het even gemist.
Heavens, dat klinkt ook voor geen meter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:57 schreef Vasilevski het volgende:
Zo kun je alles wel goedpraten om 'cijfers te laten dalen'. Voer nog een avondklok in, een verbod om verder dan een paar km van huis te gaan, verplicht duurdere mondmaskers.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:51 schreef 007700 het volgende:
[..]
Nee dat kunnen wij niet, konden hun wel. Daarom hebben ze daar nu een probleem.
Maar ze zullen nu toch niet voor niets aandringen op extra maatregelen hier, om het besmettingscijfers zoveel mogelijk omlaag te krijgen. Krijgt de britse variant hier dan de overhand, dan sta je er op dat moment een stuk beter voor.
Kwam dit ter sprake dan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:57 schreef Vasilevski het volgende:
Ja Henk Krol vroeg Rutte net om dat te specificeren en vroeg erop door, was wel een interessant moment.quote:
Ja ik begrijp heel goed wat je bedoeld, en het is ook kut mochten de maatregelen nog strenger worden. En daarnaast inderdaad, hoeveel extra maatregelen kunnen we nog aan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel goedpraten om 'cijfers te laten dalen'. Voer nog een avondklok in, een verbod om verder dan een paar km van huis te gaan, betere mondmaskers.
Of accepteer dat er gewoon grenzen zitten aan de maakbaarheid van een samenleving jegens iets ongrijpbaars zoals een virus.
De maatregelen zijn ingesteld voor de druk op de zorg. Maar waarom we ze dan pas loslaten als de hele bevolking gevaccineerd is terwijl de druk op de zorg weg zou moeten zijn als de 6 miljoen risicogroepen gevaccineerd zijn is mij een raadsel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:59 schreef 007700 het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen.
Toch zullen niet alle overheden overal ter wereld extreme maatregelen nemen als het virus niet zo gevaarlijk zou zijn denk ik dan.
Ja, ben ik met je eens. Maar dat is niet nu toch? Met de britse variant die overal op begint te duiken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De maatregelen zijn ingesteld voor de druk op de zorg. Maar waarom we ze dan pas loslaten als de hele bevolking gevaccineerd is terwijl de druk op de zorg weg zou moeten zijn als de 6 miljoen risicogroepen gevaccineerd zijn is mij een raadsel.
WTF. Ik nam die Baudet eerst nog wel serieus, ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben. Maar dat ze zich nu affiliëren met Pipo’s als tisjeboy Jan. :’) man man man. :’)quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die variant kan het percentage inderdaad verhogen naar 80% van je volwassen bevolking.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:04 schreef 007700 het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens. Maar dat is niet nu toch? Met de britse variant die overal op begint te duiken.
Ja fvd had potentie, maar hij heeft het allemaal om zeep geholpen met zijn wappie gedrag.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
WTF. Ik nam die Baudet eerst nog wel serieus, ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben. Maar dat ze zich nu affiliëren met Pipo’s als tisjeboy Jan. :’) man man man. :’)
Hoe bedoel je deze reactie? Ik snap hem even nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die variant kan het percentage inderdaad verhogen naar 80% van je volwassen bevolking.
Hoorde ik ook al van een bekende...quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees op Twitter dat de GGD dat lansingerland onderzoek aan het verkloten is? Kunnen die lui dan helemaal niks?
Hoe dan? Wat gaat er fout?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees op Twitter dat de GGD dat lansingerland onderzoek aan het verkloten is? Kunnen die lui dan helemaal niks?
Ook echt een normaler normaal. Niet terug naar het oude normaal van 2019 dus. Dat is allerminst zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Krol stelde de vraag wat Rutte ermee bedoelde.
Je kunt hier even terugspoelen.
Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef trein2000 het volgende:
Hij pleit niet voor een marxistisch systeem, dat siert hem wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja Henk Krol vroeg Rutte net om dat te specificeren en vroeg erop door, was wel een interessant moment.
COR / Centraal vaccinatie topic #7quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:22 schreef Vlinder het volgende:
Is er een topic over de vaccins? Er zijn behoorlijke verschillen hoor ik in het debat..
Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:22 schreef Vlinder het volgende:
Is er een topic over de vaccins? Er zijn behoorlijke verschillen hoor ik in het debat..
Ja het is ook echt een ramp om te kijken of we de dingen die we voorheen niet goed deden na deze soort van reset misschien aan kunnen pakken. Veranderingenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ook echt een normaler normaal. Niet terug naar het oude normaal van 2019 dus. Dat is allerminst zeker.
Even delen misschien?quote:
De inhoud bedoel ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het om dezelfde persoon gaat dan staat het Twitterprofiel op prive.
Bron?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef trein2000 het volgende:
Omgquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah zo te zien niet op privé
[ twitter ]
In tijden van zware postproblemen een fysieke brief gaan sturen..quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind ook de sprong van "misschien is er een kans om dingen in de toekomst anders te doen" naar "ze willen al het bezit afpakken" nogal watquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja het is ook echt een ramp om te kijken of we de dingen die we voorheen niet goed deden na deze soort van reset misschien aan kunnen pakken. Veranderingen.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie zegt dat ze dat met postorderbedrijven doen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In tijden van zware postproblemen een fysieke brief gaan sturen..
Dit ging niet meer over Build Back Better maar over het gezondheidsaspect. 1.5 m en mondkapjes?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja het is ook echt een ramp om te kijken of we de dingen die we voorheen niet goed deden na deze soort van reset misschien aan kunnen pakken. Veranderingen.
Ik ook eigenlijk niet... Goederenvervoer (vrachtvliegtuigen) snap ik... maar commerciële luchtvaart?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
Zie net op het nieuws dat het ene na het andere vliegtuig uit Engeland hier aankomt.
Iemand van de kamer, van D66? begrijpt er niets van....nou ik ook niet!!!!!
Als die Britse variant zo gevaarlijk zou zijn hadden ze de grens met het VK wel dicht gelaten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet... Goederenvervoer (vrachtvliegtuigen) snap ik... maar commerciële luchtvaart?
We mogen nergens naartoe maar men laat wel die vliegtuigen binnenkomen... Ja, dan vraag je er misschien ook om... en dan krijgen wij (Hollanders) de schuld met een avondklok...
Misschien dit ook maar toevoegen aan het lijstje 'Niet te verklaren regeringsbesluiten.' !
Goederen gaan ook met passagiersvluchten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet... Goederenvervoer (vrachtvliegtuigen) snap ik... maar commerciële luchtvaart?
We mogen nergens naartoe maar men laat wel die vliegtuigen binnenkomen... Ja, dan vraag je er misschien ook om... en dan krijgen wij (Hollanders) de schuld met een avondklok...
Misschien dit ook maar toevoegen aan het lijstje 'Niet te verklaren regeringsbesluiten.' !
Volgens mij kost 3 weken extra lockdown, meer dan een inreisverbod vanuit het VK.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Goederen gaan ook met passagiersvluchten.
Voor de rest gelden straks meerdere tests. Zal ook veel transit zijn.
Je kan niet alles uitsluiten. Kosten/baten.
En met een inreisverbod sorteer je eenzelfde effect als die lockdown?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij kost 3 weken extra lockdown, meer dan een inreisverbod vanuit het VK.
Okee, dat wordt dus avondklok.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het ging nu toch vooral om die ''gevaarlijke variant''quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En met een inreisverbod sorteer je eenzelfde effect als die lockdown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |