Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees op Twitter dat de GGD dat lansingerland onderzoek aan het verkloten is? Kunnen die lui dan helemaal niks?
Hij pleit niet voor een marxistisch systeem, dat siert hem wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja Henk Krol vroeg Rutte net om dat te specificeren en vroeg erop door, was wel een interessant moment.
COR / Centraal vaccinatie topic #7quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:22 schreef Vlinder het volgende:
Is er een topic over de vaccins? Er zijn behoorlijke verschillen hoor ik in het debat..
Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:22 schreef Vlinder het volgende:
Is er een topic over de vaccins? Er zijn behoorlijke verschillen hoor ik in het debat..
Ja het is ook echt een ramp om te kijken of we de dingen die we voorheen niet goed deden na deze soort van reset misschien aan kunnen pakken. Veranderingenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ook echt een normaler normaal. Niet terug naar het oude normaal van 2019 dus. Dat is allerminst zeker.
Even delen misschien?quote:
De inhoud bedoel ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het om dezelfde persoon gaat dan staat het Twitterprofiel op prive.
Bron?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees op Twitter dat de GGD dat lansingerland onderzoek aan het verkloten is? Kunnen die lui dan helemaal niks?
Omgquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah zo te zien niet op privé
[ twitter ]
In tijden van zware postproblemen een fysieke brief gaan sturen..quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind ook de sprong van "misschien is er een kans om dingen in de toekomst anders te doen" naar "ze willen al het bezit afpakken" nogal watquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja het is ook echt een ramp om te kijken of we de dingen die we voorheen niet goed deden na deze soort van reset misschien aan kunnen pakken. Veranderingen.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie zegt dat ze dat met postorderbedrijven doen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In tijden van zware postproblemen een fysieke brief gaan sturen..
Dit ging niet meer over Build Back Better maar over het gezondheidsaspect. 1.5 m en mondkapjes?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja het is ook echt een ramp om te kijken of we de dingen die we voorheen niet goed deden na deze soort van reset misschien aan kunnen pakken. Veranderingen.
Ik ook eigenlijk niet... Goederenvervoer (vrachtvliegtuigen) snap ik... maar commerciële luchtvaart?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
Zie net op het nieuws dat het ene na het andere vliegtuig uit Engeland hier aankomt.
Iemand van de kamer, van D66? begrijpt er niets van....nou ik ook niet!!!!!
Als die Britse variant zo gevaarlijk zou zijn hadden ze de grens met het VK wel dicht gelaten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet... Goederenvervoer (vrachtvliegtuigen) snap ik... maar commerciële luchtvaart?
We mogen nergens naartoe maar men laat wel die vliegtuigen binnenkomen... Ja, dan vraag je er misschien ook om... en dan krijgen wij (Hollanders) de schuld met een avondklok...
Misschien dit ook maar toevoegen aan het lijstje 'Niet te verklaren regeringsbesluiten.' !
Goederen gaan ook met passagiersvluchten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet... Goederenvervoer (vrachtvliegtuigen) snap ik... maar commerciële luchtvaart?
We mogen nergens naartoe maar men laat wel die vliegtuigen binnenkomen... Ja, dan vraag je er misschien ook om... en dan krijgen wij (Hollanders) de schuld met een avondklok...
Misschien dit ook maar toevoegen aan het lijstje 'Niet te verklaren regeringsbesluiten.' !
Volgens mij kost 3 weken extra lockdown, meer dan een inreisverbod vanuit het VK.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Goederen gaan ook met passagiersvluchten.
Voor de rest gelden straks meerdere tests. Zal ook veel transit zijn.
Je kan niet alles uitsluiten. Kosten/baten.
En met een inreisverbod sorteer je eenzelfde effect als die lockdown?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij kost 3 weken extra lockdown, meer dan een inreisverbod vanuit het VK.
Okee, dat wordt dus avondklok.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het ging nu toch vooral om die ''gevaarlijke variant''quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En met een inreisverbod sorteer je eenzelfde effect als die lockdown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |