Wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Boodschappen gedaan. Nu alleen nog koken en dan de rest van de avond keihard chillen![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, zo kan je er weer een beetje beter tegen.
Niet Mini prikken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:12 schreef ToT het volgende:
Pfff Mini-ToT maakt er een gewoonte van om alleen 's avonds te eten.
Heb nu op verzoek van mevrouw ToT spaghetti gemaakt, en daar pleur ik dan geraspte 48+ kaas doorheen.
Z'n allergie sloeg vandaag ook weer een beetje toe bij de opvang; er staat daar een grote hazelaar op de hoek en uiteraard luchten ze de boel daar steeds, dus die pollen komen daar wel binnen.
Morgen een afspraak om bloed te prikken (![]()
![]()
) voor allergietests.
Wraps met kip, rijst en groenten.quote:
Dus toch de hazelaarquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:12 schreef ToT het volgende:
Pfff Mini-ToT maakt er een gewoonte van om alleen 's avonds te eten.
Heb nu op verzoek van mevrouw ToT spaghetti gemaakt, en daar pleur ik dan geraspte 48+ kaas doorheen.
Z'n allergie sloeg vandaag ook weer een beetje toe bij de opvang; er staat daar een grote hazelaar op de hoek en uiteraard luchten ze de boel daar steeds, dus die pollen komen daar wel binnen.
Morgen een afspraak om bloed te prikken (![]()
![]()
) voor allergietests.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wraps met kip, rijst en groenten.
ja maar het hapert al ik heb geen lust altijd op play again and again schaltenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is makkelijk hoor ik heb ze hier in de taakbalk een mapje staan voor BB daar heb ik ze in staan
Ja bah, ik kijk er echt tegenop!quote:
Da's waar ja!quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus toch de hazelaar
Maak je nu niet meer druk om zijn eten ToT binnenkort krijg je hulp
Hji eet tenminste iets en drinkt voldoende
Lekker, ik zelf zou het zonder rijst doen, maar kip met groenten een wrap is wel jammie jammiequote:Op woensdag 13 januari 2021 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt dat miss hien omdat je in Oosterrijk zit?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het hapert al ik heb geen lust altijd op play again and again schalten
Bah,rijst en groenten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:
Snap je zorgen wel maar je krijgt hulp en er gaat gekeken wordenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:16 schreef mario390 het volgende:
ik he pizza gegeten v.moedder
heb nog in koelikast en stück
Van je moeder?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:16 schreef mario390 het volgende:
ik he pizza gegeten v.moedder
heb nog in koelikast en stück
Rijst is hier beetje voor de vullingquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik zelf zou het zonder rijst doen, maar kip met groenten een wrap is wel jammie jammie
Ik lust het ook graag hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |