Papa ToT.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Filet americain lijkt me zo?
En hee peeps!
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Filet americain lijkt me zo?
En hee peeps!
quote:
Oftewel gestampte marmottensalade zoals een collega van me vroeger dat noemde.quote:
Je opent stream 1 en zet het in je favorieten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dann moet ik toch de tweede in nieuwe fenster openen ?
het hapert al werkt niet fließend
Hey ToTquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel gestampte marmottensalade zoals een collega van me vroeger dat noemde.
Duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je opent stream 1 en zet het in je favorieten.
Je opent opnieuw een stream en zet het in je favorieten
Dan kan je tegelijk twee stream aan zetten, die verklein je en zet je naast of onder elkaar
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja gaat nu al een paar uur wat beter
is komplieziertquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je opent stream 1 en zet het in je favorieten.
Je opent opnieuw een stream en zet het in je favorieten
Dan kan je tegelijk twee stream aan zetten, die verklein je en zet je naast of onder elkaar
Waar Jacq?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat was enorm schikken mega ongeluk gezien . erna nog meer op elkaar. trauma helicopter. vaker ongelukken gezien maar dit was mega ongeluk en meerdere![]()
![]()
Ze is daar dol op.quote:
O gelukkig maar,quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja gaat nu al een paar uur wat beter
Beetje als tartaar, maar zachter van structuur en smaak.quote:
Dat laatste wist ik niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als tartaar, maar zachter van structuur en smaak.
Meestal eet je het met peper, zout en gehakte uitjes er overheen.
Er zit vaak ook mayonaise doorheen.
is dat de a 2 of a 27 van nieuwegein naar maarssenquote:
Tartaar? of als een stuk vlees?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook vor silvester 31.12 en bekker bief gekopt
O, nooit gehoord.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommigen doen er ook mayonaise overheen. Voor de afwisseling ook wel eens lekker.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Met een gekookt eitje er op ook lekker
quote:
Oude kaas ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]Of oude kaas.
Beide kun je zo bij de Jumbo kopen.
Ook met stukjes augurk, maar dat vind ik dan weer niks.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, nooit gehoord.
Mini een beetje beter geslapen vannacht?
Ach smaakt ook wel aardig hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oude kaas ken ik dan weer niet
A 12.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dat de a 2 of a 27 van nieuwegein naar maarssen
Dat is de A2. Het kan wel heftig zijn om te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dat de a 2 of a 27 van nieuwegein naar maarssen
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach smaakt ook wel aardig hoor.Maar ik heb het liever met peper en zout, en eventueel wat uitjes.
Nee is makkelijk hoor ik heb ze hier in de taakbalk een mapje staan voor BB daar heb ik ze in staanquote:
quote:Wij zijn op dit moment alle goede reacties aan het verzamelen, waarvan uw sollicitatie er één van is.
Wij zijn dan ook van plan om u uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek. Dit zal volgende week of die week daarna plaatsvinden.
Zelfs ik kan het.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is makkelijk hoor ik heb ze hier in de taakbalk een mapje staan voor BB daar heb ik ze in staan
dit was mega heftig en grootquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de A2. Het kan wel heftig zijn om te zien.
Fijn, zo kan je er weer een beetje beter tegen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig wel.Hij werd wel halverwege de nacht wakker en kwam weer tussen ons in te liggen, maar we hebben alledrie super goed geslapen, en dat had ik echt hard nodig.
Heel veel succes bro.quote:
Kijk, als jij het kan kan Mario het ookquote:
Wat fijn SBEquote:
Dank je, het is niet helemaal wat ik zoek maar wel lekker dichtbij.quote:
Dat is fijn nieuwsquote:
O jee, dat wordt zeker weer keihard bolkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Boodschappen gedaan. Nu alleen nog koken en dan de rest van de avond keihard chillen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |