We hebben het ook over reclames gehad. En ik zou het ook best over Tiktok willen hebben, maar daar is mijn eigen tiktok een beetje te vaak voor gegaan en zonder kinderen staat dat ook zo raar als je daar dan inlogt met je Joe Biden kapsel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit topic nu echt verworden tot een schaduwtopic van Post hier pas overleden muzikanten?
Gaat ze schilderen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kan ons nog veel moois bezorgen inderdaad.
Nee, bij PostNL werken.quote:
When A Fire Starts To Burn?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:53 schreef Eightyone het volgende:
Misschien krijgt Earth song er nog wat bij (zie het nieuws van tegenwoordig).
Firestarter - Prodigyquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:53 schreef Eightyone het volgende:
Misschien krijgt Earth song er nog wat bij (zie het nieuws van tegenwoordig).
Vergeet de nieuwe versies van oude nummers niet. De Bee Gees zullen een van de collectieve stijgers worden gok ik, ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:46 schreef Tussle266 het volgende:
Met die docu van eind 2020 (die ik trouwens best goed vond), de reclame-airplay en een bescheiden tiktok-hype denk ik dat we de gebroeders Gibb ook wel met potlood mogen gaan opschrijven inmiddels.
Toen Phil overleed lukte het op het randje. Dat was toen de schoonmaak pas net had plaatsgevonden en ze nog vers in het geheugen lagen, we zijn nu weer zeven jaar verder. Er staan er wel nog altijd twee op de keuzelijst: Bye Bye Love en On The Wings (de verkeerde twee wat mij betreft, maar dat is puur een smaakdingetje, het waren wel de laatste twee die verdwenen). Maar ze zullen eerder een flink stap voorwaarts maken in de Evergreen dan in de Top.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:59 schreef cafca het volgende:
Zouden de Everly Brothers nog een kans maken op een re-entry?
Denk het niet, te oud voor de doelgroep en teveel verschillende nummers. Maar het zou wel leuk zijn!
Voor je het weet doen ze iets van de Everly Brothers op TikTok.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:16 schreef cafca het volgende:
Ach, je weet maar nooit wat er ineens weer hot wordt, kwa oude muziek.
Ik hoorde net van Leo Blokhuis, dat Paul McCartney dit nummer geschreven heeft als ode aan de Everly Brothers.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het geweldige On the Wings of a Nightingale verdient natuurlijk altijd een plek in de Top 2000. Verwacht nu ook wel een DAB binnenkomst van dat nummer. Is ook nog eens een plaat uit de hot 80's.
En welke DJ/zendercoördinator ineens een promo actie begint…quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:16 schreef cafca het volgende:
Ach, je weet maar nooit wat er ineens weer hot wordt, kwa oude muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |