Ja waarom hebben wij dat nietquote:
Wat betreft de beveiliging van de inauguratie; de secret service zal er ook zijn en ik denk dat zij wel iets sneller hun wapens zullen pakken dan die agenten bij het capitool.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:33 schreef AnneX het volgende:
Tussen al het House geleuter door, een vraag.
De National Guards zijn reserve strijdkrachten, heb ik gegoogled.
Hebben die net zo’n wisselende opleiding van 6 weken of 6 maanden als sommige politie officers hier en daar in de staten?
Of zijn het professionals als bijv. Seals of Marines?
En worden zij betaald als zij worden opgeroepen of hebben zij een contract voor x maanden / jaren.
Niet geheel ten onrechte..quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
Cnn rant tegen de R minority leader
Dat waren die gasten met getrokken wapens IN het capitool bij die deurquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat betreft de beveiliging van de inauguratie; de secret service zal er ook zijn en ik denk dat zij wel iets sneller hun wapens zullen pakken dan die agenten bij het capitool.
kunnen ze nog eerst hielen likken van Trump ?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom hebben ze een kwartier de tijd?
Republikeinen stemmen voor de republikeinse partij.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kunnen ze nog eerst hielen likken van Trump ?
211 GOP zitten in de House 7 verklaren openlijk dat zij voor impeachment stemmen.
Misschien nog een paar die verborgen stemmen.
ca 195/200 GOPpers die tegen stemmen ?
Hoe bedroevend is dat toch.. Nog steeds die oplichter in bescherming nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |