Het gevaar van succes.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
6 seizoenen volgens imdb
ik heb hem wel afgekeken maar had beter kunnen stoppen bij 3 of 4 ja
Prison Breakquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gevaar van succes.
Prison Break had ook na 1 seizoen of maximaal 2 moeten stoppen.
Oh dan zullen het vast hele lange seizoenen zijn geweest. Dan heb ik hooguit 1 of anderhalf seizoen gevolgdquote:
Nee 6quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
Coco wil ook graag 16 keer gequote worden, om zo in de voetsporen van user @:buitendam te treden.
Dat was ook niet erg moeilijk. Wat een saaie bagger was dat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:15 schreef aTypisch het volgende:
the mandalorian trouwens veel beter dan seizoen 1
idiootquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ook niet erg moeilijk. Wat een saaie bagger was dat.
24 per seizoen geloof ik, dus ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dan zullen het vast hele lange seizoenen zijn geweest. Dan heb ik hooguit 1 of anderhalf seizoen gevolgd
Mijn excuses.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:15 schreef aTypisch het volgende:
the mandalorian trouwens veel beter dan seizoen 1
Ik ook niet. Baby Yodaquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ga ik mijn tijd niet aan besteden.
misschien vind je onderstaand gifje beter:quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ga ik mijn tijd niet aan besteden.
Nee sorry, dit is niks voor mijquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien vind je onderstaand gifje beter:
[ afbeelding ]
Die witte doet niet eens moeitequote:Op woensdag 13 januari 2021 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien vind je onderstaand gifje beter:
[ afbeelding ]
dat is de bedoeling van stormtroopersquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die witte doet niet eens moeite
Waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is de bedoeling van stormtroopers
Vrienden noemen me Herm. Dit voelt waem.quote:
Dit krijgt een like.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
Coco wil ook graag 16 keer gequote worden, om zo in de voetsporen van user @:buitendam te treden.
White privilege.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die witte doet niet eens moeite
Vechtscenes zijn toch pas leuk als het een beetje aan elkaar gewaagd is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon een tool om het verhaal te vertellen en leuke vechtscenes te maken
Seizoen 1 en het begin van seizoen 2 was echt topvermaak.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Blijkbaar vindt @:GGMM Prison Break wel leuk
Eens met JR.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 1 en het begin van seizoen 2 was echt topvermaak.
Daarna ging het nergens meer over.
Dan heeft zoiets dus geen zin.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Rutte vindt de persoonlijke impact van een avondklok wel meevallen (lol)
PSV speelt dus ik ga friet halen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik doe asperges, kip en rijst.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
spinaziequote:Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iedereen zich aan de huidige regels houdt valt dat ook wel meequote:Op woensdag 13 januari 2021 16:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Rutte vindt de persoonlijke impact van een avondklok wel meevallen (lol)
Ligt er ook wel een beetje aan vanaf welk tijdstip ze het van plan zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iedereen zich aan de huidige regels houdt valt dat ook wel mee
20.00 uur tot 04.00 uur las ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan vanaf welk tijdstip ze het van plan zijn.
Ja dat heeft dan toch wel een flinke impact lijkt me.quote:
Jij hebt er geen moeite mee dat je niet even bij een vriend/familielid op bezoek kan in de avond?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iedereen zich aan de huidige regels houdt valt dat ook wel mee
Wat wil je allemaal doen in die tijd dat nu officieel stiekem eigenlijk ook al niet mag? Ja bij vrienden langs, dat is nu ook al niet echt de bedoeling.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heeft dan toch wel een flinke impact lijkt me.
Voor mij persoonlijk wel in ieder geval goftedomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |