abonnement Unibet Coolblue
pi_197381503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

B117. Het slaat aan. Heel goed.
Gewoon afdwingen! ;)
pi_197381508
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Alleen nog gasten mét een hond ;)
Asjeblieft niet zeg, dan zie je straks alleen nog maar Martin Gaus :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197381512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat is een eigenschap van conplotwappies. Alleen jij weet de waarheid en de rest zijn makke schapen. Ik ben gestopt toen ik las dat maatregelen pas moeten worden ingevoerd als het effect duidelijk is.
Het gaat erom dat ze maar wat doen, zonder dat er een idee is van het effect. Als het geen effect heeft ligt het aan het feit dat mensen zich er niet goed aan houden. Ik schrik ervan dat jij stelt dat het niet uitmaakt of een maatregel effect heeft of niet.
pi_197381523
Al die berichten op de site van NOS zijn behoorlijk negatief. Gaat echt nog wel even duren boys ;(
pi_197381528
Drie maanden wachten op die tweede vaccinatie van AZ? Wie wil dat nou
- verwijderd door admin -
pi_197381530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:36 schreef zoost het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze maar wat doen, zonder dat er een idee is van het effect. Als het geen effect heeft ligt het aan het feit dat mensen zich er niet goed aan houden. Ik schrik ervan dat jij stelt dat het niet uitmaakt of een maatregel effect heeft of niet.
"als het effect duidelijk is". Dat is iets heel anders.
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:38:09 #282
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197381532
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:35 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ja, duidelijk nu. Fijn dat hij dat nog even heeft uitgelegd.
Er gaan geloof ik 10 prikken in een flesje, dus je moet 10 mensen bij elkaar hebben om te vaccineren om verspilling tegen te gaan. Moet wel lukken in verzorgingstehuizen lijkt me.
pi_197381548
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zij zaten ook in een lockdown, de aantallen van covid gingen naar beneden, maar die van de engelse variant gingen alsnog omhoog en stegen gigantisch.
Eh nee, zij zaten in enkele delen in een lockdown.
Go hard or go home
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 11:39:31 #284
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197381557
quote:
"Uit het bron- en contactonderzoek weten we van 60 procent waar de besmetting vandaan komt. De helft komt uit het huishouden, bezoek is goed voor 30 procent, onder meer feestjes met meerdere mensen", zei Van Dissel tegen de Kamer. "We moeten zoeken naar maatregelen die deze verspreiding kunnen tegengegaan. We zien de bezoeksituatie nu duidelijk als het zwakke punt."
Dat is dus waarom ze een avondklok willen. Waarom beperken ze die twee bezoekers per dag dan niet nog verder (met uitzonderingen voor mantelzorg etc.)?
pi_197381567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je nu gaat versoepelen, stijgt het net zo hard weer. Het is winter, lucht wordt droger, makkelijker verspreiding van virussen. Daarnaast, zoals Evenstar al zei, is er de Britse variant waarvan nog onbekend is in hoeverre die zich in Nederland al verspreidt.
De nieuwe variant vind ik niet relevant. De maatregelen zijn er om ziekenhuizen te ontlasten. Als de ziekenhuizen ontlast worden moeten maatregelen opgeheven worden. Er wordt een rampzalige hoeveelheid schade aangericht elke dag dat het langer duurt.
pi_197381570
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Asjeblieft niet zeg, dan zie je straks alleen nog maar Martin Gaus :{w
En Maurice.... ;)
pi_197381573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:36 schreef zoost het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze maar wat doen, zonder dat er een idee is van het effect. Als het geen effect heeft ligt het aan het feit dat mensen zich er niet goed aan houden. Ik schrik ervan dat jij stelt dat het niet uitmaakt of een maatregel effect heeft of niet.
Of een maatregel effect heeft weet je vaak pas nadat je hem invoert.
Ik vermoed dat dat z'n punt is, niet dat het hem niet uitmaakt of het effect heeft.
Of ik begrijp het ook verkeerd ;)
pi_197381578
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dat is dus waarom ze een avondklok willen. Waarom beperken ze die twee bezoekers per dag dan niet nog verder (met uitzonderingen voor mantelzorg etc.)?
Ik snap sowieso niet dat ze denken dat een avondklok helpt.
Pilsen kan ook in het weekend overdag hoor. Kan je nog een nieuw kratje halen als het op is ook.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197381583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]

En Maurice.... ;)
The horror -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197381593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:32 schreef Harlon het volgende:

[..]

Wat dacht je van al die oudjes? Als je onder de 50 bent dan heb je nauwelijks last van dat virus, maar boven de 60, helemaal met onze volgevreten babyboom generatie en hun overgewicht, dan ben je zwaar de sjaak. Die zijn er als de dood voor en willen dus zwaardere maatregelen. Verder zijn die gewend om altijd hun zin te krijgen en met hun "na ons de zondvloed" mentaliteit boeit de schade voor de volgende generaties hun ook niets, daar hebben zij toch geen last meer van.
Het hangt er nogal vanaf wat je beschouwd als 'last van'.

Er is namelijk sinds de COVID uitbraak iets vreemds aan de hand. Meerdere mensen lijken het pas erg te vinden als je er dood aan gaat.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 11:41:54 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197381596
Goeie vraag van Agema, maar ook heel goed antwoord van van Delden. Heel goed beleid ook.
pi_197381599
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

The horror -O-
Misschien kan Martin hem dan conditioneren met een kliksysteem ofzo... :{
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:42:19 #293
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197381605
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat ze denken dat een avondklok helpt.
Pilsen kan ook in het weekend overdag hoor. Kan je nog een nieuw kratje halen als het op is ook.
Ik ga nog wel eens voetbal kijken bij deze of gene op zaterdagavond. Of andersom, bij mij thuis.

Hebben al afgesproken dat we bij een evt avondklok gewoon de slaapzakken meenemen.
pi_197381606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:32 schreef Harlon het volgende:

[..]

Wat dacht je van al die oudjes? Als je onder de 50 bent dan heb je nauwelijks last van dat virus, maar boven de 60, helemaal met onze volgevreten babyboom generatie en hun overgewicht, dan ben je zwaar de sjaak. Die zijn er als de dood voor en willen dus zwaardere maatregelen. Verder zijn die gewend om altijd hun zin te krijgen en met hun "na ons de zondvloed" mentaliteit boeit de schade voor de volgende generaties hun ook niets, daar hebben zij toch geen last meer van.
Wat een afgunst weer. Sneu.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 11:42:33 #295
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197381609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

B117. Het slaat aan. Heel goed.
Nee, dat is heel slecht ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197381610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:20 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vond 2020 nog wel te doen.

Maart was het natuurlijk even behoorlijk omschakelen van normaal sociaal leven met een volgeplande agenda naar dat alles geannuleerd werd wat wel zuur was. Uiteraard erg de ellende in ziekenhuizen maar al met al was het voor meesten even nieuw en 'spannend' en voelde je dat we er allemaal samen in stonden.

Daarmee ging tijd nog redelijk snel en voor we het wisten gingen terrassen weer open in juni.. En hoe! Hoewel ik nog voorzichtiger was dan wat de regels toelieten hebben we in de zomer in de buitenlucht heerlijk geterrast met vrienden op 1.5 meter. Familie uit voorzorg wel wat minder gezien.

Dit tot de tweede golf en sindsdien is het wel gewoon alleen nog maar kut te noemen. Maar had je Nov/Dec nog beetje idee van dit jaar zit er bijna op, 2021 wordt beter.

Maar eerste kwartaal 2021 wordt al kutter dan heel 2020 op deze manier. Het gemis van sociale activiteiten groeit exponentieel qua gevoel lijkt het wel en de somberheid ook. Familie te lang niet gezien en de sleur van thuiswerken wat ik al sinds maart doe neemt ook ongezonde vormen aan.

Laten we aub zo snel mogelijk de doelgroepen die op IC belanden vaccineren en dan versoepelen.

Laten we iig horeca BUITEN open gaan. Buiten vinden amper besmettingen plaats. Ik roep al half jaar dat ipv alleen inzetten op 1,5 maatschappij er gekeken moest worden naar een buitenlucht maatschappij. Laten we buiten drinken, buiten vergaderen, buiten sporten en zelfs buiten je haren laten knippen.
En zo snel mogelijk daarna door de rest vaccineren zodat dat voor de herfst idd lukt zodat dan alles weer gewoon als vanouds binnen kan zonder beperkingen of 1.5m etc. Want dan werkt qua weer buiten niet meer.
#WeesGeenWhales
pi_197381616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat ze denken dat een avondklok helpt.
Pilsen kan ook in het weekend overdag hoor. Kan je nog een nieuw kratje halen als het op is ook.
Dat.
Gewoon een fles drank in je bureaulade _O_
Wel met een papieren zak erover heen, anders zien ze dat op Zoom 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 11:42:58 #298
5428 crew  miss_sly
pi_197381617
I
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:34 schreef Evenstar het volgende:
Snap echt niks van vervoersbeweging geneuzel.

Edit: Ah, hij legt het nu uit.
K heb het gemist, wegens een telefoontje. Kun je het samenvatten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:43:21 #299
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197381619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dat is dus waarom ze een avondklok willen. Waarom beperken ze die twee bezoekers per dag dan niet nog verder (met uitzonderingen voor mantelzorg etc.)?
Open zaken waardoor mensen andere dingen te doen hebben dan op bezoek gaan.
pi_197381628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Misschien kan Martin hem dan conditioneren met een kliksysteem ofzo... :{
Beter bindt hij hem aan een boom :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')