Dat zei hij niet, maar denk eind Q1? Als hij het wel gezegd heeft heb ik het in ieder geval niet gehoord.quote:
Alleen nog gasten mét een hondquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:30 schreef Drekkoning het volgende:
Trouwens, wordt wel lekker rustig bij de talkshows met een avondklok. Dat is dan weer een voordeel.
Of zou het ook voor de gasten als werk gelden.
In 2022 moet wasrschijnlijk weer iedereen geprikt worden. Men gast er een beetje vanuit daf de werking een jaar is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In 2022 als iedereen al ingeënt is
Omdat we anders nog tot zeker eind maart de huidige maatregelen moeten volhouden. En de Engelse variant ligt op de loer waarbij je de R praktisch gezien niet meer onder de 1 kunt krijgen. Je wilt dus z.s.m. het aantal besmettingen echt flink omlaag hebben, het gaat nu erg langzaam.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
Toch vind ik het wel gek, hoor. De cijfers dalen eindelijk en dan willen ze gaan verzwaren. Versoepelen zit er niet in nee maar waarom nu nog zwaardere maatregelen nemen als mensen het al zo zat zijn.
Nu las ik dat er best een aardig deel vd bevolking het nog zwaarder wil.Wat is dat voor zelfkastijding?
Dat klinkt wel aannemelijk. Daling is ook nog niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als voorbereiding op een eventuele uitbraak van Britse mutatie. Als het nu hier keihard rond zou gaan is er geen ruimte meer om dat op te vangen.
De huidige daling gaat te langzaam, dus voorlopig komt er ook geen ruimte. Door nu te verzwaren willen ze, denk ik, ruimte creëren in de ziekenhuizen. Als hier nog alsnog de pleuris uitbreekt door die mutatie dan kunnen wij het nog enigzins opvangen.
Dat is in ieder geval hoe ik het opvat.
Goed nieuws voor Maurice de Hont.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alleen nog gasten mét een hond
Deze zin snap ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:31 schreef 297534 het volgende:
[..]
Denkt het nog steeds dat er geen tweede golf komt?
Wat dacht je van al die oudjes? Als je onder de 50 bent dan heb je nauwelijks last van dat virus, maar boven de 60, helemaal met onze volgevreten babyboom generatie en hun overgewicht, dan ben je zwaar de sjaak. Die zijn er als de dood voor en willen dus zwaardere maatregelen. Verder zijn die gewend om altijd hun zin te krijgen en met hun "na ons de zondvloed" mentaliteit boeit de schade voor de volgende generaties hun ook niets, daar hebben zij toch geen last meer van.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
Toch vind ik het wel gek, hoor. De cijfers dalen eindelijk en dan willen ze gaan verzwaren. Versoepelen zit er niet in nee maar waarom nu nog zwaardere maatregelen nemen als mensen het al zo zat zijn.
Nu las ik dat er best een aardig deel vd bevolking het nog zwaarder wil.Wat is dat voor zelfkastijding?
Engelse variant! maakt iedereen nog banger. Kijk maar naar London; wil je dat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
als je op tv komt ben je onmisbaar, tenminste zo denken ze er zelf overquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:30 schreef Drekkoning het volgende:
Trouwens, wordt wel lekker rustig bij de talkshows met een avondklok. Dat is dan weer een voordeel.
Of zou het ook voor de gasten als werk gelden.
Maar is er wel. Dus moet versoepeling ook in het vooruitzicht liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aannemelijk. Daling is ook nog niet echt overtuigend.
Daar zaten ze even daarvoor nog lekker in the gyms en overal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:32 schreef zoost het volgende:
[..]
Engelse variant! maakt iedereen nog banger. Kijk maar naar London; wil je dat?
O.... nah.... feestje in de verkoeverruimte dan maar?quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Na m'n operatie, dan uuuhh kan ik iets meer..
Ik bedoelde hij i.p.v. het.quote:
Zij zaten ook in een lockdown, de aantallen van covid gingen naar beneden, maar die van de engelse variant gingen alsnog omhoog en stegen gigantisch.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar zaten ze even daarvoor nog lekker in the gyms en overal.
Die hebben ook gewoon te laat ingegrepen. Wij zitten al in een lockdown. Toch? Toch?
Als je nu gaat versoepelen, stijgt het net zo hard weer. Het is winter, lucht wordt droger, makkelijker verspreiding van virussen. Daarnaast, zoals Evenstar al zei, is er de Britse variant waarvan nog onbekend is in hoeverre die zich in Nederland al verspreidt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar is er wel. Dus moet versoepeling ook in het vooruitzicht liggen.
Ja ik heb een maat die eigen Crossfit box heeft sinds feb 2020 (meteen na opening lockdown) die heeft liever een volledige lockdown dag en nacht voor 2 weken dan dit pappen en nat houden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
Was nu uitleg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:25 schreef Evenstar het volgende:
Rare kenmerk van die Moderna vaccin...
Waarom kan je het maar één keer vervoeren na ontdooien?
Je zou het dus 15 minuten kunnen vervoeren of 1000 minuten, zolang het maar in één keer is? Slimme vaccin wel die precies doorheeft hoevaak die vervoerd is
Nee serieus, iemand hier een verklaring voor?
Ja, duidelijk nu. Fijn dat hij dat nog even heeft uitgelegd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was nu uitleg.
Als je een flesje geopend hebt om een vaccin te plaatsen moet je het flesje niet meer vervoeren, dan is de inhoud niet stabiel meer.
Was inderdaad geen goed voorbeeld van mijquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wuhandhaaft rigoureus dat is wel een groot verschil, nu is het gewoon nog wat meer aanmodderen om jouw woorden maar te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |