Dat zal ook de reden zijn dat er lui in dit topic komen die denken dat de huidige lockdown een soort nieuw status quo is. Een paar weekjes extra, ach wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het is de meest eenvoudige vorm van propaganda. Gewoon steeds verder de bakens verschuiven. Normaliseren wat niet normaal is.
Het lijkt wel alsof maatregelen een doel zijn geworden in plaats van een middel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het zit nu in de hoofdjes. Het woord 'avondklok' is zo vaak gevallen (met alle bezweringen dat we er 'voorlopig' nog niet aan beginnen) dat heel Nederland nu aan het discussiëren is over hoe die avondklok moet worden vormgegeven, en niet meer over de vraag of het wenselijk is.
Het is de meest eenvoudige vorm van propaganda. Gewoon steeds verder de bakens verschuiven. Normaliseren wat niet normaal is.
Kortom die avondklok gaat er gewoon komen, misschien niet vandaag of morgen, maar het komt vanzelf.
Ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:17 schreef zoost het volgende:
100% eens met Maurice!
https://www.maurice.nl/2021/01/13/angst-regeert/
Wuhandhaaft rigoureus dat is wel een groot verschil, nu is het gewoon nog wat meer aanmodderen om jouw woorden maar te gebruikenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wuhan is het met je oneens
Natuurlijk heeft het effect. Vast niet veel, maar aanmodderen zoals nu zet weinig zoden aan de dijk
Als het echt zo terror wordt dan gaat die avondklok niks helpen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar februari en maart en de dagcijfers. Met alle maatregelen zitten we op meer dan 7.000 per dag terwijl de Engelse en Zuid Afrikaanse variant nog nauwelijks aanwezig is.
En dan gaat voor een paar al kritische mensen het nu veel te ver om in het donker savonds en snachts niet op straat te begeven...
Ik begrijp t niet
Goed dat je alvast aan het idee begint te wennen!quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het zit nu in de hoofdjes. Het woord 'avondklok' is zo vaak gevallen (met alle bezweringen dat we er 'voorlopig' nog niet aan beginnen) dat heel Nederland nu aan het discussiëren is over hoe die avondklok moet worden vormgegeven, en niet meer over de vraag of het wenselijk is.
Kortom die avondklok gaat er gewoon komen, misschien niet vandaag of morgen, maar het komt vanzelf.
En dan als iedere oudere en kwetsbare het vaccin heeft gehad alvast alles opengooienquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:26 schreef Evenstar het volgende:
Doel is op termijn miljoen vaccinaties per week, dat is wel netjes moet ik zeggen
Kom maar door met die prikjes.
Wat is 'op termijn'quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:26 schreef Evenstar het volgende:
Doel is op termijn miljoen vaccinaties per week, dat is wel netjes moet ik zeggen
Dat is een eigenschap van conplotwappies. Alleen jij weet de waarheid en de rest zijn makke schapen. Ik ben gestopt toen ik las dat maatregelen pas moeten worden ingevoerd als het effect duidelijk is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk om te stellen dat zo'n hele groep puur door angst en beïnvloeding geregeert wordt en niet door eigen verstand, en dat de groep die daar anders over denkt wel dat vol op eigen verstand doet...
In 2022 als iedereen al ingeënt isquote:
Een vaccinatiemitrailleurquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:26 schreef Evenstar het volgende:
Denk je dat het OMT veel ervaring / verstand heeft van lockdowns? Nee, die doen ook maar wat, en hopen dat het werkt. Heb je het stuk wel gelezen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk om te stellen dat zo'n hele groep puur door angst en beïnvloeding geregeert wordt en niet door eigen verstand, en dat de groep die daar anders over denkt wel dat vol op eigen verstand doet...
Iets met B117.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
Toch vind ik het wel gek, hoor. De cijfers dalen eindelijk en dan willen ze gaan verzwaren. Versoepelen zit er niet in nee maar waarom nu nog zwaardere maatregelen nemen als mensen het al zo zat zijn.
Nu las ik dat er best een aardig deel vd bevolking het nog zwaarder wil.Wat is dat voor zelfkastijding?
Is het niet omdat we in onze broek poepen voor het Engeland virus?quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
Toch vind ik het wel gek, hoor. De cijfers dalen eindelijk en dan willen ze gaan verzwaren. Versoepelen zit er niet in nee maar waarom nu nog zwaardere maatregelen nemen als mensen het al zo zat zijn.
Nu las ik dat er best een aardig deel vd bevolking het nog zwaarder wil.Wat is dat voor zelfkastijding?
No shit. Men wil een gedragsverandering afdwingen, maar gedrag verandert vooral door angst. Dus men maar flink bang maken voor het virus, hardere en hardere maatregelen in de hoop dat men zich weer aan de maatregelen gaat houden. Voor het geval het nog niet duidelijk was voor de mongols, het helpt niet. Men is niet meer bang voor iets waar vrijwel alleen maar 70+rs aan dood gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof maatregelen een doel zijn geworden in plaats van een middel.
Dat is in jip en janneke taal uitgelegd in de perscoquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
Als voorbereiding op een eventuele uitbraak van Britse mutatie. Als het nu hier keihard rond zou gaan is er geen ruimte meer om dat op te vangen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef Noek het volgende:
Nu las ik dat er best een aardig deel vd bevolking het nog zwaarder wil.
Na m'n operatie, dan uuuhh kan ik iets meer..quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Duss.... wanneer feestje bij jou thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |