Precies, die feestjes zijn al prima verboden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat het voor de overheid het makkelijkst te handhaven is als iedereen binnen moet blijven na xx:xx uur. Ik vind het echter een "sleepnetmaatregel".
Het verbieden van feesten met meer dan 3 (noem maar een aantal) personen moet genoeg zijn. Dat de overheid dat niet wil/kan handhaven, is niet mijn probleem.
Ze handhaven nauwelijks en nu zou je niet meer een stukje mogen gaan wandelen, want anders is het niet te handhaven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat het voor de overheid het makkelijkst te handhaven is als iedereen binnen moet blijven na xx:xx uur. Ik vind het echter een "sleepnetmaatregel".
Het verbieden van feesten met meer dan 3 (noem maar een aantal) personen moet genoeg zijn. Dat de overheid dat niet wil/kan handhaven, is niet mijn probleem.
Dan weegt het dus niet op tegen de zwaar ingrijpende aard van een avondklok.quote:
Heb me in maanden niet zo recalcitrant gevoeld / gedragenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze handhaven nauwelijks en nu zou je niet meer een stukje mogen gaan wandelen, want anders is het niet te handhaven.
Enige reactie die ik daarop heb is "good story bro".
''Party's'' in plaats van feestjesquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:15 schreef Oliver23 het volgende:
Van Dissel heeft echt hippe Britse termen
''Spike'', ''Slide'' ''New Kid in Town''
Party’s sprak hij uit als een vies woord.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:15 schreef Oliver23 het volgende:
Van Dissel heeft echt hippe Britse termen
''Spike'', ''Slide'' ''New Kid in Town''
Feestjes ansich zijn niet verboden. Zolang je ze thuis houdt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies, die feestjes zijn al prima verboden.
Nou ja weet ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En met een avondklok gaan we ineens dat succes wel halen?
Zelfs het woord Covid komt er eng uitquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:17 schreef groenen het volgende:
[..]
Partjes sprak hij uit als een vies woord.
Fair enough.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Feestjes ansich zijn niet verboden. Zolang je ze thuis houdt.
Dus de tijden van de avondklok doen niet ter zaken, het is sowieso disproportioneel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan weegt het dus niet op tegen de zwaar ingrijpende aard van een avondklok.
Totaal buiten proportie.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de tijden van de avondklok doen niet ter zaken, het is sowieso disproportioneel.
100% oneens met Maurice!quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:17 schreef zoost het volgende:
100% eens met Maurice!
https://www.maurice.nl/2021/01/13/angst-regeert/
75% oneens met Zwansen!quote:
Altijd lekker makkelijk om te stellen dat zo'n hele groep puur door angst en beïnvloeding geregeert wordt en niet door eigen verstand, en dat de groep die daar anders over denkt wel dat vol op eigen verstand doet...quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:17 schreef zoost het volgende:
100% eens met Maurice!
https://www.maurice.nl/2021/01/13/angst-regeert/
Je zal eerst rellen krijgen in de grotere steden en vervolgens in dit topic dagelijks gezeik dat de supermarkten overvol zijn tussen 18.00 en 20.00u. Helemaal omdat de pickwicks van deze wereld de drukte nu al niet aankunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:16 schreef Noek het volgende:
Herinner me dat filmpje van dat geschreeuw uit die flats in Wuhan. Dat hebben wij straks om 21:00u in de Bijlmer.
Ik kijk niet uit naar februari en maart en de dagcijfers. Met alle maatregelen zitten we op meer dan 7.000 per dag terwijl de Engelse en Zuid Afrikaanse variant nog nauwelijks aanwezig is.quote:
Het zit nu in de hoofdjes. Het woord 'avondklok' is zo vaak gevallen (met alle bezweringen dat we er 'voorlopig' nog niet aan beginnen) dat heel Nederland nu aan het discussiëren is over hoe die avondklok moet worden vormgegeven, en niet meer over de vraag of het wenselijk is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:02 schreef 4-elements het volgende:
Dat we het überhaupt over een avondklok moeten hebben hier is eigenlijk al belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |