Ze wil ruzie maken.quote:
Hearhearquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeven er geen nieuwen meer in. Laat deze groep maar decimeren.
Ja, het medelijden voor haar is helemaal verdwenen bij mij.quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb na aanleiding van dit geroddel ook op rene gestemd
Het is wel typisch dat deze vier bij elkaar zitten nu.quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het medelijden voor haar is helemaal verdwenen bij mij.
Hij is een slimme jongen. Probeert overal informatie bij weg te krijgen maar speelt ondertussen de onschuldigequote:
Jammer dat ze zo over naomi pratenquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:13 schreef aswesleep het volgende:
Ze zitten er best wel vaak naast met hun inschattingen.
Idem maar ik krijg niet mee over wie dit gaatquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:15 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb met 5 RTL XL accounts en 1 vier.be account gestemd
Febo bepaald toch, dus jammer joh.quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:15 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb met 5 RTL XL accounts en 1 vier.be account gestemd op Rene (Dat hij blijft).
Dit smerige roddelkliekje mag van mij zo snel mogelijk ophoeren.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo bepaald toch, dus jammer joh.
Waarschijnlijk wel maar niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo bepaald toch, dus jammer joh.
Goed bezig pik. Ik vind sowieso dat Rene bijvoorbeeld veel te weinig airtime heeft gekregen. 2 uurtjes en daar moeten tv kijkers dan op beslissen? Slaat nergens op. Heb een heel ander beeld van hem gekregen door de livestreams en hem langer te zienquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:15 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb met 5 RTL XL accounts en 1 vier.be account gestemd op Rene (Dat hij blijft).
Stoerquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:15 schreef Lrod01 het volgende:
volgens mij over taalgebruik, schelden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:16 schreef GayGuy het volgende:
Jowi zegt dat Big brother klachten heeft gekregen over de streamlocks
Ik hoop ook over het geluid, dan neem ik aan dat dit ook beter wordt...quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:16 schreef GayGuy het volgende:
Jowi zegt dat Big brother klachten heeft gekregen over de streamlocks
dat was zijn ware aardquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
BB kreeg veel klachten over de "kankersessie" van ziko?
Sound lock. ;]quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop ook over het geluid, dan neem ik aan dat dit ook beter wordt...
En van Theo vandaar die twee waarschuwingen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
BB kreeg veel klachten over de "kankersessie" van ziko?
Klopt wel denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 01:18 schreef aswesleep het volgende:
Deze mensen zitten echt teveel in hun hoofd, zien echt dingen die er niet zijn. Naomi is gewoon lief.
Beide, want werd net ook gezegt dat de camera vaak op edn lege tuin gericht staatquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:17 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
volgens mij over taalgebruik, schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |