Ze huilt maar ze lachtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nu lacht ze nog![]()
[ afbeelding ]
Had je niet op Nathalie kunnen stemmen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:31 schreef Clasientje het volgende:
Zo ik heb op Els gestemd zij mag blijven. René mag eruit hij voegt niks toe daar.
Jill mag niet al te snugger zijn , ze is best aandoenlijk met haar Britt Dekker stemquote:
Dekker 2.0quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill mag niet al te snugger zijn , ze is best aandoenlijk met haar Britt Dekker stem
Hij is nog steeds een passant daar, en gedraagt zich ook zo. Het is niet 1 van hen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
Ik heb ook gestemd dat Els mag blijven maar vind het wel jammer van Rene
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill mag niet al te snugger zijn , ze is best aandoenlijk met haar Britt Dekker stem
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Hij valt er een beetje buiten maar hij probeert het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds een passant daar, en gedraagt zich ook zo. Het is niet 1 van hen.
hoezo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik vind jill helemaal niet niet snugger. gewoon een leuke lieve meid. ook met haar grootouders. die waren ook nog te zien op tv met haar. die hebben haar grotendeels opgevoed
Leuke gezellige simpele meidquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik vind jill helemaal niet niet snugger. gewoon een leuke lieve meid. ook met haar grootouders. die waren ook nog te zien op tv met haar. die hebben haar grotendeels opgevoed
"ik ben geen homofoob, maar..."quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
en sorry, ik ben geen homofoob, maar toen thomas de nominatiekamer uitkwam zei ik hier wel hardop flikker. met zn ze komt te dichtbij en dat sommige van haar grapjes hem te ver gaan
nee hij zelf dan met zn als je daar blijft staan dan neem ik je (tijdens het schaken)
Te ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Hij valt er een beetje buiten maar hij probeert het wel.
Ik keek al geen streams meer dus ik smack em terug if you don't mindquote:
Omdat ze een flapuit is en zelfspot heeft komt ze zo over. Ik denk ook dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik deed een theootjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef bdd8 het volgende:
[..]
"ik ben geen homofoob, maar..."
Heb je zelf niet door hoe achterlijk dat klinkt?![]()
Ik moet gelijk weer denken aan Hummie die schreeuwde "DOE DIE KOELKAST DICHT"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet horen zeggen, daar zal het aan liggen
Ik vind wel Nathalie's stem erg lijken op Lieske
[ afbeelding ]
Vroegahquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poeehh dat is lang geleden zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie gast, maar vind er weinig aan. Heb er niets meequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:38 schreef BBguy het volgende:
Rene nu al genomineerd terwijl het echt 3 dagen oud is ofzo, de kijkers zien een heel ander beeld dan live kijkers. Ik vind Rene nu een veel chillere dude
Nee, hopelijk horen ze dat nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef BBguy het volgende:
Ze weten nog niet dat ze genomineerd zijn toch
Kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef BBguy het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef BBguy het volgende:
Jillquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef BBguy het volgende:
Je moet niksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet ik videoland uit?
Nee komt hopelijk zo op het schermquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef BBguy het volgende:
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Horen ze ook de nominatie per bewoner?
ALARMquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schakel net in, Wat is er gebeurd?
vorige keer nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Els gaat weer een nacht niet slapen en toch snurkenquote:
Alle nominaties live op het scherm zou welk leuk zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef JACM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:40 schreef jameshond7 het volgende:
niemand:
helemaal niemand:
Big Brother:
En morgen weer in de hottub met d'r rimpelkut.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Els gaat weer een nacht niet slapen en toch snurken
whahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
E
[..]
En morgen weer in de hottub met d'r rimpelkut.
Ze liggen in bed toch?quote:
Ze zitten inmiddels in de woonkamer, nadat iedereen moest opstaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze liggen in bed toch?
Je loopt achter!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze liggen in bed toch?
En hoe weet hij dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:42 schreef jameshond7 het volgende:
Rene opmerking over dat Els de hele nacht wakker is en niet snurkt
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle meiden gaan Rene in het huis laten stemmen
Ik niet hoor ik heb op Els gestemd😉
Els is kansloos, kanslozer dan Ziko tegenover Liese
Ook geen gratis streams te vinden?quote:
Nee, eerst koffers pakken en dan donderdag het hok inquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten ze nu tot donderdag in dat hok zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |