SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:
Citius, Altius, Fortius.
Ik wil gerust mijn hele lijst posten hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand die hints durft te geven?
Ik heb rond de 40 miljoen op een veldrijder die niet Wout heet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat zou ik echt super kut vinden, dat haalt alle lol weg doe dit niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wil gerust mijn hele lijst posten hoor.
Primoz Roglic? Wout van Aert?quote:
Ik heb alleen op Engels taligen gebodenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Aru?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb rond de 40 miljoen op een veldrijder die niet Wout heet.
Joris Nieuwenhuis?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haussler.quote:
*Een mountainbiker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alaphillipe?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Venturini?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alexander Revell?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bingoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef wimderon het volgende:
Zo word je uitgelachen om je vetrollen in je regenboogtrui, zo haal je op één na de meeste biedingen binnen.
Het kan verkeren.
Wel godsamme!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef wimderon het volgende:
Zo word je uitgelachen om je vetrollen in je regenboogtrui, zo haal je op één na de meeste biedingen binnen.
Het kan verkeren.
Nou, daar zetten we een streep door.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef wimderon het volgende:
Het kan verkeren.
Godverdomme.quote:
Zeer zeker nietquote:
Ik heb me sterk gehouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef wimderon het volgende:
Het kan verkeren.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef wimderon het volgende:
Het kan verkeren.
Ik bedoel, GODVERDOMME DIE HEB IK DUS NIET.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:09 schreef wimderon het volgende:
Het kan verkeren.
Godverquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar noteren we drie maal 10+ miljoen voor.
In de categorie mokerdik kan je ook gewoon voor Bananito gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja Mads, die heb ik gelukkig weer weggehaald.
Wie NIET op Mes Pildaursen heeft er GEEN verstand van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb NIET geboden op Mes Pildaursen
Ja ik heb er ook geen 73 miljoen op geboden nee.quote:
Is er een winnende tactiek? Ieder jaar verander ik de tacktiek en dan blijken minstens 5 userd hetzelfde te denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit ooit de winnende tactiek gebleken? Ik heb nog nooit meer dan 40 miljoen op één renner geboden
Presentquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jakobsen en Groenewegen bewust niet gekozen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd welke sprinters er vergeten zijn
Dat vind ik altijd zo'n leuke rubriek
Vorig jaar waren met Alaphilippe en Van Aert zo'n beetje de twee beste renners van het jaar niet gekozen toch (lol) ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raim.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die heb ik vrij bewust niet gekozen nee, net als Van der Poelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jakobsen en Groenewegen bewust niet gekozen?
Jups, en één bod op Mathieu lolquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vorig jaar waren met Alaphilippe en Van Aert zo'n beetje de twee beste renners van het jaar niet gekozen toch (lol) ?
@Mani89 zal me toch niet teleurstellen?quote:
Wout was nog invalide.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vorig jaar waren met Alaphilippe en Van Aert zo'n beetje de twee beste renners van het jaar niet gekozen toch (lol) ?
Ja, ik had die toen heel wat goedkoper kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, en één bod op Mathieu lol
[..]
@:Mani89 zal me toch niet teleurstellen?
Hoogste bod is ...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wat voor leuk feitje we nu krijgen.
die steal heeft dus de lat niet gehaald, duidelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat me aan het hart hahahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde eerst een monsterbod doen op Oeliessie.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat gaat me aan het hart hahahaha.
ik net onder de 40quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb meer dan 40 miljoen op één renner geboden.
Lopez?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb meer dan 40 miljoen op één renner geboden.
Dat jij dat niet weet doet me toch weer beter voelen.quote:
Schuldig.quote:
Oh heb ik weer wat gemist?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat gaat me aan het hart hahahaha.
Nee!quote:
Dat was de bedoeling.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat jij dat niet weet doet me toch weer beter voelen.
Max 10 miljoen uitgegeven voor enkel steals?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik was toch al van plan om te pieken naar de tweede ronde.
Neuh, nu gewoon lekker aan het indekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Max 10 miljoen uitgegeven voor enkel steals?
Eerst nog een nieuw topic denk ik.quote:
IK SPEEL OM TE WINNENquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, en één bod op Mathieu lol
[..]
@:Mani89 zal me toch niet teleurstellen?
Ik ook niet. Mijn goede hoop is met 5% toegenomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nog geen fnuikend bericht gelezen
Wie van hier woonde ook al weer in het Midden Oosten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef wimderon het volgende:
4 hoge biedingen op Hirschi, allemaal binnen een paar miljoen van elkaar.
Ik al wel een, maar die had ik toch niet echt verwacht binnen te halen (Mads Pedersen).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nog geen fnuikend bericht gelezen
In de buitenlucht fietsen is gezond, dus we gaan natuurlijk gewoon koersenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als we op 1 maart nog niet koersen beginnen we opnieuw toch?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef wimderon het volgende:
4 hoge biedingen op Hirschi, allemaal binnen een paar miljoen van elkaar.
Dat is de regel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als we op 1 maart nog niet koersen beginnen we opnieuw toch?
Wellicht gaan we nooit meer koersen en dan heb je je onnodig druk gemaakt over dit alles.quote:
Poah hahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef wimderon het volgende:
Eddum Yates gaat voor 0,5 miljoen over de toonbank. Ook maar één bieding op Ackes, maar dan wel van 32 miljoen!
Altijd lastig of je hier blij mee moet zijn of nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef wimderon het volgende:
Eddum Yates gaat voor 0,5 miljoen over de toonbank. Ook maar één bieding op Ackes, maar dan wel van 32 miljoen!
Je moet voor de meest gehate renners hier gaan, een team met Lollerbritten kun je goedkoop krijgen.quote:
Aangezien je geen andere opvallende steals noemt daalt mijn vertrouwen tot het nulpunt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop het, als ik niet kan winnen dan mag niemand winnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wellicht gaan we nooit meer koersen en dan heb je je onnodig druk gemaakt over dit alles.
Je hebt het tegen een man die dagelijks tijdens de Vuelta een virtuele cycling master speelde in zijn hoofd, en daar dan woedend van werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wellicht gaan we nooit meer koersen en dan heb je je onnodig druk gemaakt over dit alles.
Nog niet geleerd van vorig jaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je moet spreiden om te winnen, toch @Koffieplanter ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aangezien je geen andere opvallende steals noemt daalt mijn vertrouwen tot het nulpunt.
Kansloos.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb Simon wel sterk als kopman overwogen.
Iemand op Vroem geboden?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet voor de meest gehate renners hier gaan, een team met Lollerbritten kun je goedkoop krijgen.
Lijkt me wel. Je hebt nu gewoon een prima renner, terwijl je ook risico hebt genomen om afgetroefd te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd lastig of je hier blij mee moet zijn of niet
Dat was wel een hoogtepunt van mijn 2020.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een man die dagelijks tijdens de Vuelta een virtuele cycling master speelde in zijn hoofd, en daar dan woedend van werd.
In een Engels sprekend team moest ik welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb Simon wel sterk als kopman overwogen.
Mani gaat natuurlijk voor zijn favoriete renner.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, Simon niet kan ik je vertellen!
We noteren ook drie keer 25+ voor Kelp Joewun.
Gelukkig heb ik die vanavond nog gewisseldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, Simon niet kan ik je vertellen!
We noteren ook drie keer 25+ voor Kelp Joewun.
Ik laat helemaal niks los.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Mani gaat natuurlijk voor zijn favoriete renner.
Nee, ik weet ook niet wat ik nu moet denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog steeds geen verontrustende berichten
Ik heb daar nog meer over nagedacht dan het team zelf.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Deden we eigenlijk ook weer teamnamen of komt dat nog?
Presentquote:
Die van mij is al geregeld!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Deden we eigenlijk ook weer teamnamen of komt dat nog?
Momomollema?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb daar nog meer over nagedacht dan het team zelf.
Oh ja, die was er ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teamnamen zijn pas relevant als je renners hebt.
Veluwe > Braziliėquote:
Dan heb ik een vervelende mededeling: Aniolkowski is al verkocht in deze ronde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog steeds geen verontrustende berichten
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan heb ik een vervelende mededeling: Aniolkowski is al verkocht in deze ronde.
En een boyband fotosoep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja je moet ook nog een schijtlol team naam verzinnen.
Dat ligt eraan hoeveel mooie jongens ik binnen hengel.quote:
Ik durf daar nooit op te bieden.quote:
Mooi, dan reserveer ik alvast Hugo de Jongequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn teamnaam zal in het teken staan van Diederik Gommers.
Ik ben bang dat Koffieplanter ook zit te azen op mijn mooie jongenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel mooie jongens ik binnen hengel.
Bang voor de dopingschorsing?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf daar nooit op te bieden.
Godverquote:
Over wie gaat het nu?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Koffieplanter ook zit te azen op mijn mooie jongen
Dat had ik nu met Brenner.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf daar nooit op te bieden.
De enige goede Mc, McCarthy is niet meer wat hij geweest is.quote:
Flurry?quote:
Je hebt gepast?quote:
Ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan heb ik een vervelende mededeling: Aniolkowski is al verkocht in deze ronde.
Brennerpas.quote:
Ik zat jouw biedingen van vorig jaar te inspecteren. Je had wel echt de juiste talenten opgepikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het alweer, al mijn bandwagons worden ingepikt. Ik veeg het bord van tafel.
Toch fijn dat mensen rekening houden met het feit dat je nogal traag van begrip bent?quote:
Jouw humor is van een ongekend hoog niveau.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch fijn dat mensen rekening houden met het feit dat je nogal traag van begrip bent?
Dat is mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zat jouw biedingen van vorig jaar te inspecteren. Je had wel echt de juiste talenten opgepikt.
Dankje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw humor is van een ongekend hoog niveau.
Dan kan de excel wel de deur uitquote:
Ik kan er niet eens meer om lachen. Zorgen overheersen.quote:
Ja, dat gaat hier ook weer op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef franklop het volgende:
Meestal krijgen we de uitslag bij een nieuw topic trouwens
Zwaarder dan normaal onderwijs ja. Helemaal als je er 15 in de klas hebt en daarnaast nog twee uur moet meeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat thuisonderwijs geven zo zwaar joh?
De calvinistische inborst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is het zo'n taboe om over jezelf te zeggen waar je goed of slecht in bent in Nederland?
Naar bed dan, morgen weer 8 uur Zoom aanzetten voor je lieve kindertjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zwaarder dan normaal onderwijs ja. Helemaal als je er 15 in de klas hebt en daarnaast nog twee uur moet meeten.
Valt wel mee toch? Niet meer/minder dan bijvoorbeeld Duitsland/Belgiė/Scandinavische landen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is het zo'n taboe om over jezelf te zeggen waar je goed of slecht in bent in Nederland?
Ik moet er niet aan denken, sterkte.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zwaarder dan normaal onderwijs ja. Helemaal als je er 15 in de klas hebt en daarnaast nog twee uur moet meeten.
Ja, snap ik. Basisonderwijs of voortgezet onderwijs?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gooi de boel eens op slot zodat ik op het gemak kan werken, @Rellende_Rotscholier en @Slobeendquote:
Wekker staat om 6u ingesteld, want wij moeten verplicht om 8u00 op school komenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar bed dan, morgen weer 8 uur Zoom aanzetten voor je lieve kindertjes
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar bed dan, morgen weer 8 uur Zoom aanzetten voor je lieve kindertjes
Wie bedenkt dit?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wekker staat om 6u ingesteld, want wij moeten verplicht om 8u00 op school komen
Lepelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kunnen we even doen alsof we in MEN zitten jongens!
1
Je hebt 2 uur nodig om te douchen, eten, aankleden en naar werk te gaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wekker staat om 6u ingesteld, want wij moeten verplicht om 8u00 op school komen
De schoolleiding?quote:
Basis, groep 3, dus die kunnen nog bijna niks zelfstandig. Sterkte ook aan de ouders trouwens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Basisonderwijs of voortgezet onderwijs?
Dat heb ik net al gedaan, een kleine twintig minuten. Goed voor de spierenquote:
Ik heb een collega die om 5.15 op staat zodat hij om 9 uur op het werk is. Ik begrijp het niet, maar voor hem werkt het blijkbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt 2 uur nodig om te douchen, eten, aankleden en naar werk te gaan?
Zapdosquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we alle eerste generatie Pokomen opnoemen? Laten we erachter komen!
Aerodactyl.
Gengarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Aerodactyl.
Blastoisequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Aerodactyl.
Dittoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Aerodactyl.
Mewquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Aerodactyl.
Die gaat lekker eerst 2 uur lang gamen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb een collega die om 5.15 op staat zodat hij om 9 uur op het werk is. Ik begrijp het niet, maar voor hem werkt het blijkbaar
Snoozen tot 6u30 en om 7u15 de deur uitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt 2 uur nodig om te douchen, eten, aankleden en naar werk te gaan?
Las Vegasquote:
Tentacruelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Aerodactyl.
Marowakquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Aerodactyl.
Het staat in de URL, lamzak.quote:
45 minuten naar school? Werk je zo ver weg?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Snoozen tot 6u30 en om 7u15 de deur uit
Watquote:
Douchen en series kijken vooral, en single. Ik slaap liever wat langerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gaat lekker eerst 2 uur lang gamen?
Wel lekker rustig (als hij een vrouw heeft)
Sterkte ermee. Ook aan de ouders inderdaad (en hun werkgevers).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Basis, groep 3, dus die kunnen nog bijna niks zelfstandig. Sterkte ook aan de ouders trouwens.
Leer lezenquote:
Fout!quote:
Kinglerquote:
Ekanssssssssquote:
Dan zit jij safe met een bod van 68 miljoen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat we degene zonder renner na deze ronde niet uitlachen.
Spelbederfquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zit jij safe met een bod van 68 miljoen!
Belachelijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zit jij safe met een bod van 68 miljoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |