SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
je wordt met zonder snoepzakje thuisgebrachtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Budaddy's kinderfeest
Hij vertelt niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee.
Denk dat ik het ook niet zou kunnen. Lijkt mij toch soort van eenzaam. en uiteraard al die idioten op de weg waarvan ik van mening ben dat ze allemaal niet kunnen rijden en niet zo debiel moeten doen en wat beter moeten anticiperen op wat er om hen heen gebeurdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vriendin van ons was vroeger beroepschauffeur, knap, blond en niet bang. Ook nog internationaal.
Maar die werd na een half jaar al knettergek van haar eigen gedachten en het stilzitten.
Die in het rode jasje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Zeg aub die in het rode jasje, die zou ik werkelijk GENADELOOS doen tot het ventieltje knapt
daar lopen 9 ipv 3 mensen per dag naar binnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende: die winkel waar ik gisteren en vandaag was is op de omzet lijst een C store. Den Haag is een A store dus die zou veel drukker moeten zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wordt met zonder snoepzakje thuisgebracht
Nieuw tijdperk jongensquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Voelt toch anders nu we in 12345 zitten
Maar dan nog, prachtig specimenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in het rode jasje.
Deze heeft wel iets minder make-up nodig
Zolang ze niet hard lacht is ze knap. En ook slim Blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in het rode jasje.
Deze heeft wel iets minder make-up nodig
Vrouwen die hardop lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zolang ze niet hard lacht is ze knap. En ook slim Blijkbaar.
Ongeschreven regels zijn de beste regelsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nergens staat dat je dan de volgende moet openen he.....
Ze stond even voorovergebogen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan nog, prachtig specimen
Dan raken jullie hier weer allemaal in paniekquote:
Bitterbal met of zonder werk?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Fles?
Reken eens uit wanneer we daar naar schatting zijn?
Mogen we allemaal al met pensioen vrees ik....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Fles?
Ik heb vertrouwen in bitterbalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen we vanavond nog ff, kom op jongens
Dat is nog zo'n 42.000 topics. 42 topics geleden was het 1 januari dus 11.000 dagen nog. Begin 2051 dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Fles?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog zo'n 42.000 topics. 42 topics geleden was het 1 januari dus 11.000 dagen nog. Begin 2051 dus
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog zo'n 42.000 topics. 42 topics geleden was het 1 januari dus 11.000 dagen nog. Begin 2051 dus
Jezusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we het lekker over volle luiers hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mogen we allemaal al met pensioen vrees ik....
Nog maar 30 jaar dus, dan ben ik nog niet eens met pensioenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met pensioen danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je hier met allemaal demente mensen post tegen die tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
2051, dan ben ik al wel RIP denk ik, of vet dement ofzo
Dan schiet het wel op... kun je twintig keer dezelfde post plaatsen, omdat je vergeten bent dat je hem al gepost hadquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
2051, dan ben ik al wel RIP denk ik, of vet dement ofzo
Dan ben ik bejaard en krijg je een luierquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
In 2051 ga ik dan wel een gedragen slipje van Kwiwi vragen hoor
Dat kan nu ook hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we het lekker over volle luiers hebben.
Dat is dan ook zo'n grote witte vierkante katoenen tentquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
In 2051 ga ik dan wel een gedragen slipje van Kwiwi vragen hoor
Oooojaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben ik bejaard en krijg je een luier
budaddy blijf van gerrie af!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je hier met allemaal demente mensen post tegen die tijdZullen best lollige gesprekken zijn.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Budaddy's kinderfeest
Hij vertelt niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee.
dan worden we geband omdat we spammenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen we vanavond nog ff, kom op jongens
Dan bedoelen we nog steeds bal die al een half jaar in Thailand licht te stomen en marineren op het strandquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
budaddy blijf van gerrie af!
nee die bruine gerrie!
nog ff doorposten daarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef Strani het volgende:
Met officiële felicitaties vanuit de ESF-SC!
Ik vermoed dat ik dan mijn kunstgebit laat vallen om onder het rokje van een hippe verpleegster te kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo'n grote witte vierkante katoenen tent![]()
Jongens wat zouden we dan doen ongeveer bij leven en welzijn?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan bedoelen we nog steeds bal die al een half jaar in Thailand licht te stomen en marineren op het strand
nee gewoon z'n keutelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan bedoelen we nog steeds bal die al een half jaar in Thailand licht te stomen en marineren op het strand
Krijg je hier een heel topic vol met Haagse pavlovreactiesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan schiet het wel op... kun je twintig keer dezelfde post plaatsen, omdat je vergeten bent dat je hem al gepost had.
Tegen die tijd is ze een taaie kroketquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
een frikandel die te lang gelegen heeft bedoel jequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ze een taaie kroket
Charmingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dan mijn kunstgebit laat vallen om onder het rokje van een hippe verpleegster te kijken.
geen idee eigenlijk of het hier gemiddeld sneller gaat dan daarquote:
Dat noem je gewoon gerijpt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweetniet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
als we barbapapa nu eens voor budapapa vervangen
Nee joh. Dan heeft ze zo veel tijd in Azië doorgebracht, dat ze een bamihap is gewordenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh. Dan heeft ze zo veel tijd in Azië doorgebracht, dat ze een bamihap is geworden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh. Dan heeft ze zo veel tijd in Azië doorgebracht, dat ze een bamihap is geworden.
Deze reeks had in 2020 421849 posts, wij hadden er 220673. Maar goed, wij hebben dan ook minder koffie dus dat post al snel wat langzamerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk of het hier gemiddeld sneller gaat dan daar
Die knipoogt dan hele dagen met zijn staaroog naar de verpleegsters in het bejaardenhuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Zou @:uitstraling dan ook nog aanrotzooien met buurvrouwtjes en ambassadeursdochters?
Tegen die tijd ben ik al 30 jaar gelukkig met mijn speciale meisjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Zou @:uitstraling dan ook nog aanrotzooien met buurvrouwtjes en ambassadeursdochters?
aan de haal met de dochter van de katheter ambassadeurquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Heb je vroeger in Breda wel eens die uit de automaat gehaald waar het 2 voor een euro (of guldenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n kroketje die net te lang in de automatiek heeft gelegen.
heb ik een aankondiging gemist?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al 30 jaar gelukkig met mijn speciale meisje
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al 30 jaar gelukkig met mijn speciale meisje
Die denkt, wat doet ie achterlijke nou weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die in het paars kijkt er maar kwebs bij ook
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je vroeger in Breda wel eens die uit de automaat gehaald waar het 2 voor een euro (of gulden) was, in het centrum bij de Houtmarktpassage, geloof dat die zelfs Kees Kroket heette
da's toch een fors verschilquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze reeks had in 2020 421849 posts, wij hadden er 220673. Maar goed, wij hebben dan ook minder koffie dus dat post al snel wat langzamer
"ik wou dat ik zo'n gat had"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die denkt, wat doet ie achterlijke nou weer.
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je vroeger in Breda wel eens die uit de automaat gehaald waar het 2 voor een euro (of gulden) was, in het centrum bij de Houtmarktpassage, geloof dat die zelfs Kees Kroket heette
Dat is niet de grote mededeling?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik nu nog niet zeggen
Meestal waren ze wel 'direct' eetbaar, beetje lauw dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was dat ook geen Ratelband Haphoek ooit?
Kroketten waren niet lekker
Zit die nog in Dordt (Ratelband)?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was dat ook geen Ratelband Haphoek ooit?
Kroketten waren niet lekker
Het jaar daarvoor zaten wij ook wel wat hoger geloof ik. Maar de cijfers liegen nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's toch een fors verschil
Terwijl er zat momenten zijn dat het daar nog actief is terwijl hier het licht al uit is
Dat was toch die toko waar Lurling iemand een klap had verkocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat erom wie en ik kan dat nog niet verklappenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet de grote mededeling?
Bij het busstation had je vroegah een hele goeie broodjeszaak / catering. 't Valken heette het. Broodje gehaktbal uit de jus daarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en dan is 25 % van de posts van @Aoibhinquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor zaten wij ook wel wat hoger geloof ik. Maar de cijfers liegen niet
Ik heb dat eens uitgezocht en dat klopt wel bijna jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan is 25 % van de posts van @:aoibhin
Ja, dat welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal waren ze wel 'direct' eetbaar, beetje lauw dus
Geen idee of die daar nog zit, is nogal drastisch veranderd dat station daarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij het busstation had je vroegah een hele goeie broodjeszaak / catering. 't Valken heette het. Broodje gehaktbal uit de jus daar![]()
Die is nu van een Chinees stelletje. Ziet er niet erg fris uit. Geen aanraderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit die nog in Dordt (Ratelband)?
Vroeger toch wel een delletje gescoord
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is nu van een Chinees stelletje. Ziet er niet erg fris uit. Geen aanrader
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat erom wie en ik kan dat nog niet verklappen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je wel bijgezet namens ESF SC
Klopt ja, ik ben er ook al heel lang niet meer geweest eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee of die daar nog zit, is nogal drastisch veranderd dat station daar
Vleerbal uit de jus of een halve pangolin met friet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is nu van een Chinees stelletje. Ziet er niet erg fris uit. Geen aanrader
Diegene weet het zelf nog niet denk ik....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Is het een FOK!ster?
zo te zien nog minimaal 30 jaar bij @UitStralingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
Tot welke leeftijd is het nog acceptabel om je vrouw/vriendin 'meisje' te noemen?
In de Vismarktstraat zat ook zo'n schimmige Egyptische snackbar, die hadden wel lekkere friet met een berg knoflookpoeder eroverquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat welMaar ik ging liever naar de Febo in dat smalle straatje bij de Grote Markt.
Kan dat echt niet meer dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
Tot welke leeftijd is het nog acceptabel om je vrouw/vriendin 'meisje' te noemen?
Even een vleervleugeltje trekken uit de automatiek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vleerbal uit de jus of een halve pangolin met friet.
dat is wel een dingetje daar geloof ik hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
Maar kan ik na deze felicitaties rekenen op de steun van de KSC als de VBL-SC weer eens een invasie uitvoert in ESF?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Diegene weet het zelf nog niet denk ik....
Ik spring gewoon plotseling met mijn broek op de enkels de bosjes uit in haar nekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Diegene weet het zelf nog niet denk ik....
Hmm, ben ik nooit geweest. Wel bij de Belgische Mac-imitatiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Vismarktstraat zat ook zo'n schimmige Egyptische snackbar, die hadden wel lekkere friet met een berg knoflookpoeder erover
Die noemt mij gewoon bij mijn naamquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan dat echt niet meer dan?
Hoe noemt jouw man je?
Ja vooral met het ESF zelf geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel een dingetje daar geloof ik he
Ik kwam er ook niet heel vaak meer, maar de verbouwing aan centrumkant (waar het busstation zat) was visueel grotendeels tijdens mijn revalidatie. Was nogal een verrassing toen ik daar vorig jaar weer eens kwam en niks meer kon vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ben er ook al heel lang niet meer geweest eigenlijk.
Trekt diegene vast wel over de streepquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik spring gewoon plotseling met mijn broek op de enkels de bosjes uit in haar nek
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vleerbal uit de jus of een halve pangolin met friet.
Ja, je herkent het niet echt meer terugquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet heel vaak meer, maar de verbouwing aan centrumkant (waar het busstation zat) was visueel grotendeels tijdens mijn revalidatie. Was nogal een verrassing toen ik daar vorig jaar weer eens kwam en niks meer kon vinden![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
Maar kan ik na deze felicitaties rekenen op de steun van de KSC als de VBL-SC weer eens een invasie uitvoert in ESF?
Vroeger toen ik daar op het Baronie zat werd je altijd meegevraagd naar dat restaurant dat boven de Mac zat, kreeg je ongemarkeerde proefverpakkingen van sigaretten mee om te testenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ben ik nooit geweest. Wel bij de Belgische Mac-imitatie
Out me nou niet als spammert in een ander forumquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan is 25 % van de posts van @:aoibhin
Ik en mijn ros staan ter uwer beschikkingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
13.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
jawel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je geen nee tegen zeggen toch?
Eigenlijk zouden we een soort NAVO moeten opzetten en elkaar dan helpen bij aanvallen door SC's die niet aangesloten zijn bij het verdrag.quote:
jij bent daar wat @bitterbal hier isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Out me nou niet als spammert in een ander forumHier had ik eventueel nog een reputatie kunnen hebben
Reputaties zijn hier wassen neuzen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Out me nou niet als spammert in een ander forumHier had ik eventueel nog een reputatie kunnen hebben
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een soort NAVO moeten opzetten en elkaar dan helpen bij aanvallen door SC's die niet aangesloten zijn bij het verdrag.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel.
liever gewoon gehaktbal uit de jus
Nee zijn er niet, alleen maar lelijke kerels, niks aanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Zitten daar nog een beetje leuke knappe meisjes in ESF?
Ik vraag dit voor een vriend.
Uitstraling heeft mijn koppositie nu over genomenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent daar wat @:bitterbal hier is![]()
Oude snoepertquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch even gegluurd, het is een actrice en ze was dronken tijdens de opname.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga morgen weer naar ‘de slimste mens’ kijken.
serieus?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling heeft mijn koppositie nu over genomen
Wat definieer je onder knap?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Gehaktbal uit de frituur?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik niet zo dol op.Liever eentje uit de frituur
Aardig van je.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Ahhquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een gehaktbal uit de frituurquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik niet zo dol op.Liever eentje uit de frituur
Dat is ook een keertje geweest hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling heeft mijn koppositie nu over genomen
Ik kan mij dat niet zo goed meer herinneren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
een vrouwelijk wezen is vaak op 18 jarige leeftijd ook niet meer dan een meisje
we zullen morgen het lijstje zien. Ik ga gewoon zo weer slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook een keertje geweest hoor
Was het leuk vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zolang ik niet ontslagen wordt wel ja
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
een vrouwelijk wezen is vaak op 18 jarige leeftijd ook niet meer dan een meisje
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zo’n zompige balleneter.
Maar dat is dan toch gewoon een soort frikandel in een andere vormquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zo’n zompige balleneter.
het lukt mij ook al 10 jaar redelijk frequent te Fokken en niet ontslagen te worden tegelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zolang ik niet ontslagen wordt wel ja
ja maar bankzaken is natuurlijk gewoon een serieuze zaakquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lukt mij ook al 10 jaar redelijk frequent te Fokken en niet ontslagen te worden tegelijk
Alle snacks zijn een frikandel in een andere vormquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch gewoon een soort frikandel in een andere vorm
En een zompige bal![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lukt mij ook al 10 jaar redelijk frequent te Fokken en niet ontslagen te worden tegelijk
Ik had je er al lang uit geschoptquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor een Mexicano ja, maar een bitterbal of kroket is toch wel wezenlijk andersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle snacks zijn een frikandel in een andere vorm![]()
Dat welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel :p
nou ja smurfen is leuker
Volgende week weer over de 300 post per dag dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bankzaken is natuurlijk gewoon een serieuze zaak
zo negatief. Pas over een maand ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week weer over de 300 post per dag dus
Die vind je in ESF niet neequote:
Je hebt zeker ook nog nooit van een triootje pindasaus gehoord?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een Mexicano ja, maar een bitterbal of kroket is toch wel wezenlijk anders
Wacht maar totdat er mensen aan de balie staan die komen klagen omdat de bank er nog niet is; of binnen 2 maanden doorgezakt is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo negatief. Pas over een maand ofzo
Op wie ben je nu weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week weer over de 300 post per dag dus
Wordt toch de euro als ze onafhankelijk worden en zich willen aansluiten bij de EUquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
@:UitStraling Ze zijn er lekker op los aan het fantaseren in Schotland. Wel te zien waar die wilde verhalen allemaal vandaan komen![]()
Nicola Sturgeon wil de Noorse Krone gaan gebruiken als munteenheid in een onafhankelijk Schotland.
die laatste zijn er al. Die verwijs je door naar het serviceformulier op de websitequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er mensen aan de balie staan die komen klagen omdat de bank er nog niet is; of binnen 2 maanden doorgezakt is.
Neeeeee dat gebeurt daar heus niet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er mensen aan de balie staan die komen klagen omdat de bank er nog niet is; of binnen 2 maanden doorgezakt is.
Ja dat willen ze al jaren daar, blijft toch de grote vijand die vermaledijde stijve Angelsaksenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
@:UitStraling Ze zijn er lekker op los aan het fantaseren in Schotland. Wel te zien waar die wilde verhalen allemaal vandaan komen![]()
Nicola Sturgeon wil de Noorse Krone gaan gebruiken als munteenheid in een onafhankelijk Schotland.
The force is strong in this one.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die laatste zijn er al. Die verwijs je door naar het serviceformulier op de website
heheheh
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook nog nooit van een triootje pindasaus gehoord?
En weet dan ook niet dat het vier balletjes zijn?
Ja maar dat willen ze dan niet. Idee is vooral dat ze op de Noordzee-olie gaan leunen. En dan verder niemand nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt toch de euro als ze onafhankelijk worden en zich willen aansluiten bij de EU
je liet daar net ook keihard je masker vallenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind je in ESF niet neeAlleen lelijke kerels
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ooit een ESF ronde in een pubquiz glansrijk gewonnen
De Euro is niet echt verplicht binnen de EU tochquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt toch de euro als ze onafhankelijk worden en zich willen aansluiten bij de EU
Oké, ik verhuis naar Schotland.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze dan niet. Idee is vooral dat ze op de Noordzee-olie gaan leunen. En dan verder niemand nodig hebben.
Over een maand smeert ze iedereen een bankstel aan met de duurste stofcategorie en uiteraard behandeling met protexxxxx en ook die extra grote modulaire zithoek en ook met een kleed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The force is strong in this one.
Vergeet niet de kussens met extra zitcomfort plus schoonmaaksetjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over een maand smeert ze iedereen een bankstel aan met de duurste stofcategorie en uiteraard behandeling met protexxxxx en ook die extra grote modulaire zithoek en ook met een kleed.
Schaaaaamteloos
Als ze op commissie staat, krijg je dagelijks de aanbiedingen in je dmquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over een maand smeert ze iedereen een bankstel aan met de duurste stofcategorie en uiteraard behandeling met protexxxxx en ook die extra grote modulaire zithoek en ook met een kleed.
Schaaaaamteloos
Zodra ze mij een bank weet aan te smeren moeten jullie met harde hand ingrijpen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schaaaaamteloos
Ja iedereen schrok zich te pletterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je liet daar net ook keihard je masker vallen
Daar betaal ik je dan niet voorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te leuk en charmant voor
Mogelijk wel voor nieuwe leden na x aantal jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De Euro is niet echt verplicht binnen de EU toch
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra ze mij een bank weet aan te smeren moeten jullie met harde hand ingrijpen hoor
Jongens en meisjes, ik heb besloten dat ik hier blijf, feestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind je in ESF niet neeAlleen lelijke kerels
ah fuckquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, ik heb besloten dat ik hier blijf, feest [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh ja... krijg ik er dan wel een gratis fiets of koffiezetapparaat bij?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet niet de kussens met extra zitcomfort plus schoonmaaksetje
Ze hebben binnenkort model bitterbal, met een ruwe bruine stof, maar zachte, warme vullingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra ze mij een bank weet aan te smeren moeten jullie met harde hand ingrijpen hoor
En een loungeset? Of twee?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schaaaaamteloos
In dat geval was het fijn om even op bezoek te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, ik heb besloten dat ik hier blijf, feest [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sorryquote:
nee geloof niet dat we dat nog doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja... krijg ik er dan wel een gratis fiets of koffiezetapparaat bij?
Nee maar wel een gratis negatieve kredietscorequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja... krijg ik er dan wel een gratis fiets of koffiezetapparaat bij?
Dus straks hebben we Macedonie en Albanie met de Euro als die lid worden, wowquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogelijk wel voor nieuwe leden na x aantal jaar
Ja jij bent de lul, dit is ze echt binnen twee maanden of zo hč, heb je haar borsten gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Als BB verkoopster van de maand bij S&S is dan koop ik een bank bij haar.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geloof niet dat we dat nog doen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben binnenkort model bitterbal, met een ruwe bruine stof, maar zachte, warme vulling
Dat lijkt me niets hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben binnenkort model bitterbal, met een ruwe bruine stof, maar zachte, warme vulling
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Of een bank waar je eenmaal inzit niet meer uitkomt de hele dag.
FatBalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
De smurfbank.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dat geval was het fijn om even op bezoek te zijn
Zullen eerst aan de strenge voorwaarden voldoen om gedoe als Griekenland te voorkomenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus straks hebben we Macedonie en Albanie met de Euro als die lid worden, wow
Alleen te bestellen in de kleur blauw, met witte kussentjes. Wel keuze uit stofgroep categorie 1,2,3 of 4 en uiteraard ook te bestellen met protexxxxxxxquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
De smurfbank.
Waren best makkelijke vragen. En heb het jarenlang met mijn ex-vriendin gekeken.quote:
ah beter idd.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen eerst aan de strenge voorwaarden voldoen om gedoe als Griekenland te voorkomen
Maar je hoef niet weg hooorrrrquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dat geval was het fijn om even op bezoek te zijn
Ja dat vindt zij helemaal geweldig, ik geef daar niet zo omquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met kussentjes met flamingomotief
nee dat doen we niet in zon zaakquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja en dan duik je op me met smurfbroek.
Roemenië heeft het ook nog niet, hoewel daar wel veel abonnementen in euro's afgerekend worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. Albanië is eerst een nieuwe serie Lek-biljetten aan het uitgeven. De 200 en 5000 zijn er inmiddels, de 1000 komt eind dit jaar uit, en dan nog de 2000, en een nieuwe 10.000. De 500 komt pas in 2022. Overigens was de 1000 vorig jaar al verwacht dus wie weet loopt de rest ook nog wat vertraging op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee uiteraard, sjieke zaak wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat doen we niet in zon zaak
Met die rooie met die goede bips?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren best makkelijke vragen. En heb het jarenlang met mijn ex-vriendin gekeken.
Moesten o.a. 3 Nederlandse winnaars noemen; Dana International en Conchita Wurst kwamen voorbij. Wist dat Ierland de meest overwinningen had. Ik wist de winnaar van het jaar 2018 toen de quiz was en natuurlijk kende ik Lordi nog met Hardrock Halleluja.
Dat je het maar weetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee uiteraard, sjieke zaak wel.
wel al een beetje Euro achtigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. Albanië is eerst een nieuwe serie Lek-biljetten aan het uitgeven. De 200 en 5000 zijn er inmiddels, de 1000 komt eind dit jaar uit, en dan nog de 2000, en een nieuwe 10.000. De 500 komt pas in 2022. Overigens was de 1000 vorig jaar al verwacht dus wie weet loopt de rest ook nog wat vertraging op.
Catalog number B324, face value ¤ 8,08.
[ afbeelding ]
Ok daar ging mijn koffie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee uiteraard, sjieke zaak wel.
Nee ik was er niet bij....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met die rooie met die goede bips?
Er staan ook cijfers, letters en een gebouw op jaquote:
In 2018 was het Netta; zoek die maar niet op. Geen ex van mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met die rooie met die goede bips?
Staat Sinterklaas nu alweer voor de deurquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit en er begon serieus meteen wat te kloppen.
Die heette serieus Netta?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In 2018 was het Netta; zoek die maar niet op. Geen ex van mij.
het zal de indeling zijn die me aan Euros doet denkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staan ook cijfers, letters en een gebouw op ja
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat Sinterklaas nu alweer voor de deur
Zoek het niet op!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heette serieus Netta?
Was dat er een van Pruimeboom of wat?
Last van Trachycardie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit en er begon serieus meteen wat te kloppen.
Dat was toch die met die kip?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heette serieus Netta?
Was dat er een van Pruimeboom of wat?
Ja kan hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal de indeling zijn die me aan Euros doet denken
Vuige jatturdddssssquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan hoorEr zijn er wel meer die nog minder op Euro's lijken. Weet je wat pas echt op Euro's lijkt? Azeri Manat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |