Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lukt mij ook al 10 jaar redelijk frequent te Fokken en niet ontslagen te worden tegelijk
Ik had je er al lang uit geschoptquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lukt mij ook al 10 jaar redelijk frequent te Fokken en niet ontslagen te worden tegelijk
Voor een Mexicano ja, maar een bitterbal of kroket is toch wel wezenlijk andersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle snacks zijn een frikandel in een andere vorm![]()
Dat welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel :p
nou ja smurfen is leuker
Volgende week weer over de 300 post per dag dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bankzaken is natuurlijk gewoon een serieuze zaak
zo negatief. Pas over een maand ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week weer over de 300 post per dag dus
Die vind je in ESF niet neequote:
Je hebt zeker ook nog nooit van een triootje pindasaus gehoord?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een Mexicano ja, maar een bitterbal of kroket is toch wel wezenlijk anders
Wacht maar totdat er mensen aan de balie staan die komen klagen omdat de bank er nog niet is; of binnen 2 maanden doorgezakt is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo negatief. Pas over een maand ofzo
Op wie ben je nu weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week weer over de 300 post per dag dus
Wordt toch de euro als ze onafhankelijk worden en zich willen aansluiten bij de EUquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
@:UitStraling Ze zijn er lekker op los aan het fantaseren in Schotland. Wel te zien waar die wilde verhalen allemaal vandaan komen![]()
Nicola Sturgeon wil de Noorse Krone gaan gebruiken als munteenheid in een onafhankelijk Schotland.
die laatste zijn er al. Die verwijs je door naar het serviceformulier op de websitequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er mensen aan de balie staan die komen klagen omdat de bank er nog niet is; of binnen 2 maanden doorgezakt is.
Neeeeee dat gebeurt daar heus niet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er mensen aan de balie staan die komen klagen omdat de bank er nog niet is; of binnen 2 maanden doorgezakt is.
Ja dat willen ze al jaren daar, blijft toch de grote vijand die vermaledijde stijve Angelsaksenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
@:UitStraling Ze zijn er lekker op los aan het fantaseren in Schotland. Wel te zien waar die wilde verhalen allemaal vandaan komen![]()
Nicola Sturgeon wil de Noorse Krone gaan gebruiken als munteenheid in een onafhankelijk Schotland.
The force is strong in this one.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die laatste zijn er al. Die verwijs je door naar het serviceformulier op de website
heheheh
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook nog nooit van een triootje pindasaus gehoord?
En weet dan ook niet dat het vier balletjes zijn?
Ja maar dat willen ze dan niet. Idee is vooral dat ze op de Noordzee-olie gaan leunen. En dan verder niemand nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt toch de euro als ze onafhankelijk worden en zich willen aansluiten bij de EU
je liet daar net ook keihard je masker vallenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind je in ESF niet neeAlleen lelijke kerels
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ooit een ESF ronde in een pubquiz glansrijk gewonnen
De Euro is niet echt verplicht binnen de EU tochquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt toch de euro als ze onafhankelijk worden en zich willen aansluiten bij de EU
Oké, ik verhuis naar Schotland.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze dan niet. Idee is vooral dat ze op de Noordzee-olie gaan leunen. En dan verder niemand nodig hebben.
Over een maand smeert ze iedereen een bankstel aan met de duurste stofcategorie en uiteraard behandeling met protexxxxx en ook die extra grote modulaire zithoek en ook met een kleed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The force is strong in this one.
Vergeet niet de kussens met extra zitcomfort plus schoonmaaksetjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over een maand smeert ze iedereen een bankstel aan met de duurste stofcategorie en uiteraard behandeling met protexxxxx en ook die extra grote modulaire zithoek en ook met een kleed.
Schaaaaamteloos
Als ze op commissie staat, krijg je dagelijks de aanbiedingen in je dmquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over een maand smeert ze iedereen een bankstel aan met de duurste stofcategorie en uiteraard behandeling met protexxxxx en ook die extra grote modulaire zithoek en ook met een kleed.
Schaaaaamteloos
Zodra ze mij een bank weet aan te smeren moeten jullie met harde hand ingrijpen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schaaaaamteloos
Ja iedereen schrok zich te pletterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je liet daar net ook keihard je masker vallen
Daar betaal ik je dan niet voorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te leuk en charmant voor
Mogelijk wel voor nieuwe leden na x aantal jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De Euro is niet echt verplicht binnen de EU toch
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra ze mij een bank weet aan te smeren moeten jullie met harde hand ingrijpen hoor
Jongens en meisjes, ik heb besloten dat ik hier blijf, feestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind je in ESF niet neeAlleen lelijke kerels
ah fuckquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, ik heb besloten dat ik hier blijf, feest [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh ja... krijg ik er dan wel een gratis fiets of koffiezetapparaat bij?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet niet de kussens met extra zitcomfort plus schoonmaaksetje
Ze hebben binnenkort model bitterbal, met een ruwe bruine stof, maar zachte, warme vullingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra ze mij een bank weet aan te smeren moeten jullie met harde hand ingrijpen hoor
En een loungeset? Of twee?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schaaaaamteloos
In dat geval was het fijn om even op bezoek te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, ik heb besloten dat ik hier blijf, feest [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sorryquote:
nee geloof niet dat we dat nog doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja... krijg ik er dan wel een gratis fiets of koffiezetapparaat bij?
Nee maar wel een gratis negatieve kredietscorequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja... krijg ik er dan wel een gratis fiets of koffiezetapparaat bij?
Dus straks hebben we Macedonie en Albanie met de Euro als die lid worden, wowquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogelijk wel voor nieuwe leden na x aantal jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |