Hoop dingen proberen. Heb een whiteboard gekocht vorig jaar allerlei productiviteit apps gedownload maar werkte allemaal niet voor mij. Heb nu simpelweg een agenda gekocht sinds mn schooltijd waarin ik zoveel mogelijk probeer te plannen. Dat lijkt wel te bevallen. En hoop van andere lezen qua tips enzo, reddit is daar top inquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lukt het je om het vol te houden?
Klinkt wel cool.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Is eigenlijk koken onder hoge druk en vervangt een aantal andere apparaten omdat je veel in 1 hebt. Veel gerechten hoef je dan ook alleen maar erin te dumpen en z'n werk te laten doen. En aangezien zowel mijn keuken als mijn koken een ramp is was dit wel een must-have.
Wat doe je nog meer anders?quote:
Slowcooker zit ook in dat apparaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt wel cool.
Er zijn best wel wat coole apparaten beschikbaar.
Ik weet niet of ik een slowcooker wil bijv
[..]
Wat doe je nog meer anders?
Hopelijk lukt het je en niet streng voor jezelf zijn als het een dag niet lukt. Dan maar morgen weerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slowcooker zit ook in dat apparaat.en best goedkoop voor wat je ermee kan. 100 ekkies.
Ik wandel elke dag. Ik probeer elke dag te schrijven en te mediteren. En nu hopelijk zeker 5/6 dagen per week gezond eten. Kan natuurlijk niet in paar weken maar als ik over paar maanden een gestructureerd ritme heb dat ik een aantal dingen gewoon strikt dagelijks doe ben ik tevreden. Eerst op jezelf focussen en dan op andere dingen. Kuch relatie kuch
Zeker niet te streng maar ook niet te soft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je en niet streng voor jezelf zijn als het een dag niet lukt. Dan maar morgen weer
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dingen proberen. Heb een whiteboard gekocht vorig jaar allerlei productiviteit apps gedownload maar werkte allemaal niet voor mij. Heb nu simpelweg een agenda gekocht sinds mn schooltijd waarin ik zoveel mogelijk probeer te plannen. Dat lijkt wel te bevallen. En hoop van andere lezen qua tips enzo, reddit is daar top inen zorgt dat je in goeie mindset blijft
Nee eigenlijk niet, maar nu wel veel wandelen en meer letten op eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker niet te streng maar ook niet te soft.
Maar hoe gaat het met jou Flips? Jij wel nog steeds fitgirl?
Bezig blijven is absoluut een must.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Denk dat bezig blijven is deze tijden wel een must is.
Merk dat ik laatste dagen teveel nadenk over alles wat er kut is. Depri as fuck.
Neem dan een personal trainerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar nu wel veel wandelen en meer letten op eten.![]()
Ben eigenlijk veel minder gaan bewegen met corona en dat vind ik wel lastig.
Naja wandelen is ook prima toch. Misschien een matje aanschaffen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar nu wel veel wandelen en meer letten op eten.![]()
Ben eigenlijk veel minder gaan bewegen met corona en dat vind ik wel lastig.
Je bent echt opbeurend bezig maatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bezig blijven is absoluut een must.
Ga je vaak naar buiten?
Mag ook wel. Paar jaar geleden liep ik hier nog vaak genoeg Iejoor te zijn, dus moet maar eens andersom gebeuren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt opbeurend bezig maat
Wat ga jij stemmen maat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een goede (kabinet-loze) middag allen
Geen idee. Misschien helemaal niet.quote:
Lastig. Hoe meer partijen hoe minder connectie je met 1 hebtquote:
Iedere dag.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bezig blijven is absoluut een must.
Ga je vaak naar buiten?
Misschien moeten we in Nederland een eenpartijstelsel beginnen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig. Hoe meer partijen hoe minder connectie je met 1 hebt
Stemwijzertje. Volgens mij doen de meeste het nog steeds gewoon simpelweg op die manier de avond van tevorenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moeten we in Nederland een eenpartijstelsel beginnen!
Maar even serieus. Wellicht dat ik partijprogramma’s ga doorlezen maar we zien nog wel even.
Wat is het wat je depri maakt dan? Lockdown?quote:
Zijn genenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het wat je depri maakt dan? Lockdown?
Ja kan ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemwijzertje. Volgens mij doen de meeste het nog steeds gewoon simpelweg op die manier de avond van tevoren
En toch stapt hij als eerst van ons allen het huwelijksbootje inquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn eikel hangt in het water als ik poep.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch stapt hij als eerst van ons allen het huwelijksbootje in
Lockdown speelt daarin wel mee, ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het wat je depri maakt dan? Lockdown?
@Lokasenna Dit soort vunzigheid moet toch wel reden zijn om de verloving te verbreken.quote:
Had je partijprogramma van Bij1 nog gelezen trouwens? Is wel goede humor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:LokaSenna Dit soort vunzigheid moet toch wel reden zijn om de verloving te verbreken.
Zag al wel wat dingen voorbij komen vorige keer ja. Maar die gaan echt geen zeteltje halen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je partijprogramma van Bij1 nog gelezen trouwens? Is wel goede humor.
Ook overal te pas en te onpas racisme bijhalen. Zoals bij internetprivacy. Lol.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag al wel wat dingen voorbij komen vorige keer ja. Maar die gaan echt geen zeteltje halen hoor
Zegt ook iets over ons fokkie, ik heb nog geen seconde van mijn leven in het zoeken van een goede partner gestoken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:LokaSenna Dit soort vunzigheid moet toch wel reden zijn om de verloving te verbreken.
Tsja, allemaal leuk en aardig dat partijkartel en de elite onzin maar de partijen die zich daar buiten vestigen maken op den duur toch een persiflage van zichzelf. Baudet kan je inmiddels psychiatrische hulp aanbieden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook overal te pas en te onpas racisme bijhalen. Zoals bij internetprivacy. Lol.
Verder boordevol leugens en aannames die ze niet kan onderbouwen.
Het enige dat het voor heeft op het pamflet van de PVV, is dat ze er meer dan 15 minuten moeite in heeft gestoken.
Niet? Ook niet toen je wat jonger was?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zegt ook iets over ons fokkie, ik heb nog geen seconde van mijn leven in het zoeken van een goede partner gestoken.
Wat is jouw verhaal
Vanaf mijn 12de grotendeels in een isolement geleefd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ook niet toen je wat jonger was?
Mijn verhaal: Serieuze liefde al op jonge leeftijd ervaren, toen wat rondgeneukt, toen afgetakeld. Simpelweg
En nu mid 30 toch? Ja, daar kom je dan ook niet meer zo 1,2,3 uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12de grotendeels in een isolement geleefd.
33quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu mid 30 toch? Ja, daar kom je dan ook niet meer zo 1,2,3 uit
Enige wat er gaat gebeuren is 4 jaar lang Eerdmans demonisatie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, allemaal leuk en aardig dat partijkartel en de elite onzin maar de partijen die zich daar buiten vestigen maken op den duur toch een persiflage van zichzelf. Baudet kan je inmiddels psychiatrische hulp aanbieden.
Misschien dat die partij van Eerdmans het wel aardig gaat doen. Maar Annabal Nanninga heeft ook al bewezen zich als een totaalidioot te kunnen gedragen
En hoe komt het dat je zo geïsoleerd bent geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
33
Jup dat zijn wel vastgeroeste patronen die tijd vergen.
Ach, die eindigen nu misschien ook weer met 0 zetels. En hoeveel invloed hebben ze nu uiteindelijk gehad in al die jaren. Je moet je echt wat minder druk daar over maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige wat er gaat gebeuren is 4 jaar lang Eerdmans demonisatie.
Ik denk overigens wel dat Simons een zetel gaat halen. Loopt teveel BLM-tuig rond in de Randstad die automatisch hierop gaan stemmen.
Zelfde als dat die engnekken van DENK automatisch paar zetels pakken.
Pesten, sociale fobie, kutthuissituatie verslaving ed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe komt het dat je zo geïsoleerd bent geweest?
Merk je wel verbetering in je situatie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pesten, sociale fobie, kutthuissituatie verslaving ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |