Niets mis mee maatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat overkwam me ooit. Jaar depressief door geweest lol
O dacht dat jij niet zo'n dramaqueen wasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat overkwam me ooit. Jaar depressief door geweest lol
Eensquote:
Ik doe me doorgaans stoer voor maar een mannelijk mens als ik heeft ook gewoon gevoelensquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat jij niet zo'n dramaqueen was
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dat ze naar curry stinken dan naar tzaiziki inderdaad
Ruikt lekker manquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha jij stinkt naar boerenkool
Is Morti kaal?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef Flippiee het volgende:
Morti je bent een stomme kalende troll
Dit gelooft Flippiee nooitquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het ook heel raar maar werd gedwongen door fokkie
Hoe danquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het ook heel raar maar werd gedwongen door fokkie
Bijna!quote:
Ik ben een pacifistische jongen, dreigementen en geweld komen niet voor in mijn woordenboekquote:
Het wordt tijd dat je een man wordtquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een pacifistische jongen, dreigementen en geweld komen niet voor in mijn woordenboek
Het wordt tijd dat jij een ziel krijgt!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je een man wordt
Ik heb geen rood haar en ik heb dus al een zielquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij een ziel krijgt!!
Volgens wie?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar nee, niemand bezwangerd, ben ten slotte een vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |