Ik leef al ruim een maand in quarantainequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet een negatieve corona-test overleggen als je daar bij wilt zijn. Denk niet dat dat gaat lukken zo kortdag
Nee hoor ze vond het een hele mooie ttquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:flippie wordt even mooi voor Jan Joker gezet zeg hey
Heeft ze geen meningquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor ze vond het een hele mooie tt
laatste bezoek: nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor ze vond het een hele mooie tt
Ben je geil makkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijk oeuvre
ONZ / FOK tieten :-)
Dacht dat je `haar' identiteit geheim wilde houdenquote:
Wat doe je?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je `haar' identiteit geheim wilde houden
Ja en permanente ban.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
Haha @:amarantha haar topic gesloten. Zal ze een note hebben nu
Ik doe niksquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel ik wie quote gewoon een leuk meisje voor Chevy
Tijden niet zo ongeil geweest als nuquote:
Ik praat nu met een Griekse schone op whatsappquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel ik wie quote gewoon een leuk meisje voor Chevy
Krijg nog geld van haarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik praat nu met een Griekse schone op whatsapp
Nog steeds diezelfde?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik praat nu met een Griekse schone op whatsapp
Ze woont in Nederland dus ze betaalt alles netjes terug via de belastingquote:
Had ik dit al eerder verteld dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog steeds diezelfde?
Kom je nog een stukje verder of ben je jouw tijd aan het verdoen?
Ja chevy ze maakt je zo trots als een pauwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ik dit al eerder verteld dan?
Maar ja ik kom wel wat verder. Ze laat me liedjes zingen voor haar
"Daaaaaaaar moet een piemel in daar moet een piemel in"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ik dit al eerder verteld dan?
Maar ja ik kom wel wat verder. Ze laat me liedjes zingen voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |