SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen iets tegen dominante vrouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je iets tegen onderdanige jongens
Angela schijfquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Alleen iets tegen dominante vrouwen
Ze gaat er pillen van makenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef Lov1 het volgende:
Zou er weer een navelstreng-dromenvanger komen?
Zou wel fijn zijn haha.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef Rianne84 het volgende:
Die map kan de prullenbak in. Baby's houden zich niet aan schema's.
Maar dat hij er dan ook zo mak in meegaat...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Momo het volgende:
Het is wel wat om je partner ook op te dragen om vegan te worden
Die simp vindt alles primaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Momo het volgende:
Het is wel wat om je partner ook op te dragen om vegan te worden
Werd ze niet laatste bij het ESF? En daar zingt zelfs de winnaar vals.quote:
3 dagen daarna zijn ze altijd weer terug met dat ze zoveel geleerd hebben en dat iedereen het eens moet doen en dat ze nu spiritueel en mentaal zoveel beter zijnquote:
Spruwquote:
Nou ja eerst maar eens vavo vwo. Klonk in de aflevering als een rotsvast plan ('wat goed!!') maar de realiteit is dat ze nog niet eens de juiste vooropleiding heeft. Viel me bij andere afleveringen ook op, een hoop complimenten en bemoediging voor wat halve plannen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:42 schreef Tegan het volgende:
Ze kan haar baby geen seconde bij vader achterlaten maar wil wel een fulltime studie gaan volgen?
Hoog gehalte zweef type maar echt ver van de ergste dit seizoen qua aanpak.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind dat dit meisje het best op orde heeft, en snap ook waarom ze zwanger is geworden. De enige waarbij ik vertrouwen in de toekomst van moeder, vader en kind heb.
Nou precies dit. Ze wil helemaal vegan gaan maar ik had niet het idee dat ze zich er goed in had verdiept qua voedingsstoffen, laat staan voor haar baby. Moest ook wel lachen toen ze zei dat ze wasbare luiers vanuit China wilde laten overkomen want lekker goedkoopquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:34 schreef Ceviche het volgende:
Ik woonde daar om de hoek![]()
Duidelijk weer een tienermoeder die stond te springen om een kind en daar redenen voor verzon.
Hopelijk pakt ze dat vegangedoe wel op een verantwoorde manier aan, zijn wel eerder baby's overleden omdat ze op een dieet van sojamelk werden gezet.
Vond haar vrij naïef in het denken dat alles gepland en fantastisch zal gaan, maar beter dat dan wat we eerder zagen bij andere kandidaten.
Ik had meer moeite met die vegatuinierster.
quote:Patty Brard keert terug naar de jonge moeder Tiffany. Xandra Brood bezoekt Rosa en de vierjarige Isayah. Victoria Koblenko hoort van Jennifer hoe het nu met zoon Jesse gaat. En Nienke Plas ontmoet Shannon weer.
Hoe gaat het met de moeders die eerder waren te zien in Vier handen op één buik? Patty Brard keert terug naar Tiffany. Haar zoontje was nog maar negen maanden toen ze - net twintig jaar oud - een tweede kindje verwachtte. Patty hielp Tiffany destijds onder meer met het verwerken van haar moeilijke jeugd. Xandra Brood gaat weer langs bij Rosa. Haar zoontje Isayah is inmiddels vier jaar.
Hoe gaat het nu
Xandra ontmoet de jonge moeder in haar nieuwe huis én krijgt te horen of het is gelukt de hoge schulden af te betalen. Een jaar geleden stond Victoria Koblenko Jennifer bij. Zij was zwanger van zoon Jesse, die na de uitzending uit huis werd geplaatst. Victoria hoort hoe Jennifer probeert hem weer thuis te krijgen. En Nienke Plas bezoekt Shannon, die een bedrijf wil beginnen.
Als ik dit (van de uitzending een jaar geleden) zo zie dan denk ik idd dat dit dat gezin is met die kerk:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:46 schreef Ceviche het volgende:
Heel interessant dat ze teruggaan naar een gezin waar het kind uit huis werd geplaatst. Was dat met die met die kerk of was dat een andere?
Dat was volgens mij die Michelle dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was zij ook niet degene die in de volle zon ging wandelen met de baby, uren lang?
Dit is het topic van toen: TV / [BNN] Vier handen op één buik #36 Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Klopt, nu is het topic van vorig jaar teruglees zie ik idd dat dit een ander stel is, baby is ook uit huis geplaatst vanwege de ruzies.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:00 schreef Chia het volgende:
Volgens mij is dit een andere, want bij dat kerkelijke stel heette het meisje Michelle en volgens mij werden die bijgestaan door Patty.
Edit: oh bij die twee van Vic en Lev kan ik me geen kerk herinneren.
Was dat met Pokemon Go tijdens een hittegolf?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, nu is het topic van vorig jaar teruglees zie ik idd dat dit een ander stel is, baby is ook uit huis geplaatst vanwege de ruzies.
Terwijl die baby van Michelle al verwaarloosd werd voor de camera's weg waren.
Oké maar John. Joseph. Joe. Het gebeurt gewoon vaak dat als een naam met een J begint, er een D in de uitspraak komt.quote:
Maar ze zegt dat ze wacht op haar eigen plekje. Zou ze al die tijd bij iemand hebben ingewoond?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Nog hetzelfde huisje als tijdens de deelname iig
Volgens mij is dit echt een 1 kamer appartement en sliepen die jongetjes in de woonkamer en hoopt ze dus op iets groters.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:44 schreef Navok het volgende:
[..]
Maar ze zegt dat ze wacht op haar eigen plekje. Zou ze al die tijd bij iemand hebben ingewoond?
Eigen kamers voor de jongens en een voor jezelf is wel fijn ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is dit echt een 1 kamer appartement en sliepen die jongetjes in de woonkamer en hoopt ze dus op iets groters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |