kan ook gewoon, dus wat jank je nou?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De ziekte waait niet rond. Als ik na een lange dag thuiswerken een rondje wil fietsen na het eten om nog wat beweging te krijgen, dan zou dat gewoon moeten kunnen. Dat mensen het normaal vinden om iedere keer maar de meest bizarre vrijheidsbeperkingen voor anderen te eisen vind ik best wel wat krachttermen waard. De hele dag stilzitten is voor mij ook nog eens gevaarlijker dan de corona, dus het is nog eens een aanval op m'n gezondheid.
Ja nou, ze zijn nu nog bezig puin te ruimen van de vorige paaspiekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
och jezus dat gaat ook wat worden ja met pasen/pinksteren etc
Solide, permanent draagvlak voor al die maatregelen, wie ze ook predikt, ga je nooit krijgen. Omdat het simpelweg geen leven is. Het is óf wij, óf het virus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Gretzl het volgende:
Prima bloemlezing van de aantoonbare steken die het kabinet Rutte III en haar officiële adviseurs nog steeds hebben laten vallen. NL doet in feite al 11 maanden aan fantoombestrijding ipv het virus daadwerkelijk uitstampen. Doodzonde![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
(zie twitterdraad voor volledig verhaal)
Dan mogen we misschien, als we ons gedragen, weer aan een biertje denken in een kroegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En daar is de Grapperhaus Juno...inderdaad 1 jaar verder dan....
Langzaamaan verdien je je vrijheid terug!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan mogen we misschien, als we ons gedragen, weer aan een biertje denken in een kroeg![]()
Ik zou de mening van een eigenaar van een webbureautje toch wel wat serieuzer nemen hoor in deze wereldwijde crisis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, ContainmentNu-spam, de avond is compleet.
Gefeliciteerd! Morgen taart op kantoor?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De standpunten van ContainmentNu worden gewoon op het NOS-journaal toegelicht hoor. Nieuws
Nee dit is gewoon iemand die wat wil verkopenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Gretzl het volgende:
Prima bloemlezing van de aantoonbare steken die het kabinet Rutte III en haar officiële adviseurs nog steeds hebben laten vallen. NL doet in feite al 11 maanden aan fantoombestrijding ipv het virus daadwerkelijk uitstampen. Doodzonde![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
(zie twitterdraad voor volledig verhaal)
Heel langzaam, kleine stapjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef galantis het volgende:
[..]
Langzaamaan verdien je je vrijheid terug!
Het zaadje Isabel geplant. Persoonlijk denk ik in deze situatie, doe het dan gewoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de besmettingen nu nog steeds rond de 10000 hadden gezeten dan was die avondklok er waarschijnlijk wel geweest. Nu wacht Rutte af tot er weer drie dagen stijging is, en kondigt 'm alsnog af.
Wat moet Isabel met jouw zaadje?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het zaadje Isabel geplant. Persoonlijk denk ik in deze situatie, doe het dan gewoon.
Doodzonde dat ze niet een onhaalbaar doel hebben nagestreefd jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Gretzl het volgende:
Precies hoe het zou gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:54 schreef _serial_ het volgende:
Echt hooreen OMT advies vragen voor de avondklok.
"We denken dat het werkt om thuisfeestjes en groepsvorming te voorkomen"
Newsflash: Dan beginnen we gewoon wat eerder en gaan we gewoon wat langer door![]()
Ohja, de drank hadden we al voor 20:00 ingeslagenen de huisdealer is al langsgeweest.
Easy.. ben loonslaaf.. heb dus een wekelijks ritme om me de tandjes te werken.. mag mijn dagelijkse 9 uur afwisselen met 50 min heen rijden en 50 min. terug.. normaal ff uurtje gym.. dat is nu beetje thuis sporten (vul in naar fantasiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Hoe houden jullie dit in godsnaam uit?
Ik kan best makkelijk een loner zijn en vind alleen zijn prima.
Maar nog 4 weken lockdown, dan
is het taak om niet compleet door te draaien.
Goed bezig. We hebben een land te redden!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Easy.. ben loonslaaf.. heb dus een wekelijks ritme om me de tandjes te werken.. mag mijn dagelijkse 9 uur afwisselen met 50 min heen rijden en 50 min. terug.. normaal ff uurtje gym.. dat is nu beetje thuis sporten (vul in naar fantasie) dan eten koken.. afwas.. tijd voor bed.. ohja en de weekenden ben ik dan comleet gaar.. beetje slapen, eten en boswandeling, huis poetsen boodschappen.. en dan weer het zelfde riedeltje..
Same ass always dus niet echt iets verandert sinds de lockdown/ corona..
Ja wel....geen files meer anders had ik er ruim een uur reistijd bij en soms langer..
kom nog steeds tijd tekort
Dat geldt voor een aantal mensen. Dat weet het OMT ook wel, in tegenstelling tot wat @Cesare-Borgia denkt. Raar dat iedereen denkt alsof die mensen achterlijk zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:54 schreef _serial_ het volgende:
Echt hooreen OMT advies vragen voor de avondklok.
"We denken dat het werkt om thuisfeestjes en groepsvorming te voorkomen"
Newsflash: Dan beginnen we gewoon wat eerder en gaan we gewoon wat langer door![]()
Ohja, de drank hadden we al voor 20:00 ingeslagenen de huisdealer is al langsgeweest.
https://nos.nl/artikel/23(...)vast-te-stellen.htmlquote:In België gingen de scholen en winkels ook dicht, en vervolgens ook weer open. Belangrijk was de controle van reizigers die het land binnenkwamen en het terugbrengen van bezoeken thuis tot één 'knuffelcontact'. "Niet per dag, maar voor de hele periode", zegt Spekschoor.
Vast ritme proberen aan te houden:quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Hoe houden jullie dit in godsnaam uit?
Ik kan best makkelijk een loner zijn en vind alleen zijn prima.
Maar nog 4 weken lockdown, dan
is het taak om niet compleet door te draaien.
Die grafieken zijn wel niet op dezelfde schaal, de piek in België was veel hoger.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:00 schreef Gretzl het volgende:
Het blijft hoe dan ook een slappe, inefficiënte lockdown waar het kabinet wederom voor heeft gekozen. Te weinig om het reproductiegetal echt een forse klap toe te dienen, zodat het ruim onder de 1 kwam te liggen.
Kijk wat België al wel heeft bereikt met een avondklok en duidelijkere regels die ook eerder van kracht werden:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)vast-te-stellen.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |