quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:46 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 loopt minuten achter
[ afbeelding ]
Op de Belg schakelde ze ineens over op de huiskamer, vond het al een rare wissel. Klopt dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:46 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 loopt minuten achter
[ afbeelding ]
Komt omdat het live is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
De streams lopen nog steeds niet gelijk. Is de hele dag al zo. Is dat nou zo moeilijk te fixen, BB??
HALLO REGIE!!!!
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt omdat het live is.
amaiiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Vinture het volgende:
Wat wil thomas zeggen?
Alle ik ben wel de huismeester he
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het had zo mooi kunnen zijn........
[ afbeelding ]
Het nieuwe spel uitleggen met de woorden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Vinture het volgende:
Wat wil thomas zeggen?
Alle ik ben wel de huismeester he
Volgens mij plast ze door haar mond, want het is altijd gezeikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ugh Nathalie weer met d'r gezeik over dat schilderij
zij staat op zo typen zo thomass en is?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef TheBradgeTV het volgende:
Rene DBK.
Eerlijk gezegd hoor ik liever Engels dan SKITTA Enz.
Ja, luie dondersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie ook dat stream 2 al uren op dezelfde camera standpunt is?
Rene dBK?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze zijn allemaal in de woonkamer .
Ze poept er ook door..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Volgens mij plast ze door haar mond, want het is altijd gezeik
hij heeft nog nooit een vriendin gehad weet niet hoe hij moet reagerenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Domme domme Thomas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel er 11 ze zijn met 13 wie ontbreekt er daar nog?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze zijn allemaal in de woonkamer .
Ach, ik heb óók nog nooit een vriendin gehad, maar dat soort dingen voel je toch wel aan!?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:51 schreef 20100 het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een vriendin gehad weet niet hoe hij moet reageren
en Jill ziet hem gewoon als een broer die ze nooit gehad heeft, en ze is ook een beetje achterlijk verder lieve meid
man man goaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lieze en Naomi lepelen:
[ afbeelding ]
D'r verhalen worden ook weer beterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:54 schreef Blackprinces het volgende:
Daan dr haar ziet er nu toch wel ietwat ontploft uit
Ik voel je pijn, mijn broederquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ach, ik heb óók nog nooit een vriendin gehad, maar dat soort dingen voel je toch wel aan!?___!
Zodra je wordt aangezien als broer is het klaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:51 schreef 20100 het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een vriendin gehad weet niet hoe hij moet reageren
en Jill ziet hem gewoon als een broer die ze nooit gehad heeft, en ze is ook een beetje achterlijk verder lieve meid
Huh?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ach, ik heb óók nog nooit een vriendin gehad, maar dat soort dingen voel je toch wel aan!?___!
Der freund Lieze hat gesagt, du darfst nicht miet einemn Mann.... Aber..quote:
Wat?quote:
het is maar jill bedoeltquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Der freund Lieze hat gesagt, du darfst nicht miet einemn Mann.... Aber..
Snap ik, in mijn kringen is alcohol ook genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:58 schreef engine het volgende:
Daan heeft nog nooit mensen zien snuiven tijdens Carnaval
Ik vier geen carnaval maar weet wel hoe het gaatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik, in mijn kringen is alcohol ook genoeg.
hetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Huh, kan iemand het hier ff typen, ik snap het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik snap er geen kutt van Thomasz
Thomas is nochtans 1 van de mooist sprekende Belgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik snap er geen kutt van Thomasz
neequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef Shola het volgende:
Heeft Thomas nog zitten janken? Betere vraag: Heeft hij zijn fout aan Jill toegegeven?
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef Shola het volgende:
Heeft Thomas nog zitten janken? Betere vraag: Heeft hij zijn fout aan Jill toegegeven?
Misschien ooit... maar ik ga niet wachten op goedmaakduimpjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef Shola het volgende:
Dat Natalie haar kont in de camera duwt, hoort dat er ook bij ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Je krijgt een woordkaartje en een naamkaartje. Je moet degene dat woord laten zeggen. Als dat lukt, ie is af.
Degene die als laatste overblijft, die wint.
Volgens mij weet het hele huis, uitgezonderd Jill, wat ie heeft gedaan....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd nog en zort slachtoffer daar
Had ik nooit verwachtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ging "capuchon" opschrijven
Heb je een kleine recap wat Thomas heeft (mis/ge)daan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef Shola het volgende:
Ik ook niet. Ik ga naar huis. Doeiiii.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet mee
Amaiiii, zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allesinds een beter spel dan weerwolven
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amaiiii, zeg dat nou niet![]()
Jynxd.
Was ff een minuutje weg..quote:
Volgens mij heb ik het prima begrepenquote:
Wilt iemand even uitleggen wat Thomas heeft gedaan? De daadwerkelijke reden heb ik waarschijnlijk niet volledig correct.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:05 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Heb je een kleine recap wat Thomas heeft (mis/ge)daan?
Thomas heeft gisteren Jill genomineerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef Shola het volgende:
[..]
Wilt iemand even uitleggen wat Thomas heeft gedaan? De daadwerkelijke reden heb ik waarschijnlijk niet volledig correct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Hoe kan hij het verkeerd hebben gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Thomas heeft gisteren Jill genomineerd.
Later kwam hij erachter dat hij het verkeerd had gedaan en heeft gehuild.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Iedereen weet het nu dat hij spijt heeft maar Jill weet nog van niks.
Jill komt er pas achter als de nominaties bekend worden.Wat was nou ook alweer de reden? Hij is verliefd en bang gekwetst te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Iedereen weet het nu dat hij spijt heeft maar Jill weet nog van niks.
Jill komt er pas achter als de nominaties bekend worden.Ik was in de veronderstelling dat die twee elkaar juist lagen? Jill en Thomas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet. Hij had er spijt van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef JACM het volgende:
[..]
Hoe kan hij het verkeerd hebben gedaan?
hoe moeilijk kan het ook zijn, wie nomineer je, nou die en diequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hoe moeilijk kan het ook zijn, wie nomineer je, nou die en die
Je zou zeggen mondeling wie je eruit wil hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij had er spijt van.
Leuk hadden ze natuurlijk toch over.......quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:13 schreef Bottebb het volgende:
Via het facebook kanaal van vrienden van Rene word deze vuurwerk aanslag opge-eisd door zijn kamp.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:13 schreef Shola het volgende:
Jemig Zoe doe even normaal grote mafkees
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:13 schreef Shola het volgende:
Jemig Zoe doe even normaal grote mafkees
Groetjes van Simone volgens mij....maar weet niet zeker. Hoorde Natalie net ook nog zoiets zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef JACM het volgende:
[..]
Was het vuurwerk nou van zijn vriendin? Zoiets kreeg ik mee
Prachtig twee man die denken dat het hun cluppie is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Bottebb het volgende:
Ja, bekende van mij blijken Rene te kennen. Zijn kamp eist deze aanslag op
Ohh, vrienden in plaats van vriendin dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef JACM het volgende:
[..]
Was het vuurwerk nou van zijn vriendin? Zoiets kreeg ik mee
Kijk Zoëy bij Jowiquote:
Gemiste kans voor "Theo, je bent een paardenlul!"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Groetjes van Simone volgens mij....maar weet niet zeker. Hoorde Natalie net ook nog zoiets zeggen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef JACM het volgende:
[..]
Gemiste kans voor "Theo, je bent een paardenlul!"
Ik hoop het, dan is hij eruit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat Theo hier een sanctie voor krijgen. communicatie met de buitenwereld.. hij had toch iets terug gezegd.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat Theo hier een sanctie voor krijgen. communicatie met de buitenwereld.. hij had toch iets terug gezegd.
Ik had niet echt idee dat het bewust was. Ging in een opwelling volgens mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klonk op praktijken die in Molenbeek niet misstaan....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hadden jullie gezien hoe gaaf ze deed juichen?![]()
[ afbeelding ]
Iemand zei tegen hem:"Niks terug zeggen Theo".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het waren dus vrienden van René zal Theo wel lastig vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Theo zegt uiteraard dat het zijn vrienden zijn ... (wellicht is het ook zo)
Dat was Els geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Iemand zei tegen hem:"Niks terug zeggen Theo".
Hij jankt niet voor niks. Sympathie opwekken voor het geval bb hem weer op zijn kop geeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was Els.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Iemand zei tegen hem:"Niks terug zeggen Theo".
Zou dat belachelijk vinden. Els zei gelijk thee niet praten en hij hield op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft hij al andere waarschuwingen op zijn kerfstok?quote:
Ze vindt vuurwerk niet leuk, net zoals storm wordt ze angstig.....toevallig vertelde ze dat vanmiddag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hadden jullie gezien hoe gaaf ze deed juichen?![]()
[ afbeelding ]
Uiten van emotie is regioloosquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef Shola het volgende:
[..]
Klonk op praktijken die in Molenbeek niet misstaan....
2 stuksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft hij al andere waarschuwingen op zijn kerfstok?
Twee stuks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft hij al andere waarschuwingen op zijn kerfstok?
Hij heeft 2 waarschuwingen gehad dus zal wel moetenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Krijg de indruk dat Theo zijn grote waffel aan het afbrokkelen is...
Het klonk mij anders vreselijk bekend...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uiten van emotie is regioloos
Gerapporteerd voor racisme en discriminatie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef Shola het volgende:
[..]
Klonk op praktijken die in Molenbeek niet misstaan....
Het was ook best een showtje als iemand dat gewoon zelf opgezet heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Theo trots
kijk dat doen vrienden nou voor mij
.
Die heeft een waarschuwing gehad dus die zal op dit moment wel uitkijken. Wat ook weer jammer is want dan is het niet spontaan .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal hij wel moeten anders is het zeg maar dag met je handje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zat ff op Zoey te letten... Is het wel bewezen dat het voor Theo was... of claimt hij het?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Theo trots
.
Theo en René hebben misschien dezelfde vrienden?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Theo trots
.
Oh, u bent politiek correct?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Gerapporteerd voor racisme en discriminatie.![]()
Welke dan?quote:
Claimtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat ff op Zoey te letten... Is het wel bewezen dat het voor Theo was... of claimt hij het?
Het zou mooi zijn als hij nu te horen zou krijgen dat het niet voor hem wasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Theo trots
.
rene claimde het ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat ff op Zoey te letten... Is het wel bewezen dat het voor Theo was... of claimt hij het?
Laat het gaan man, die wereld wil je niet in leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Door het schelden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef rodevlekjes het volgende:
Kan iemand mij even een snelle rundown geven waarom Theo nou een sanctie heeft opgelegd gekregen? Iets met Els? Ik mis alle actie
Ik vind het bewezenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik nog niet...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die heeft een waarschuwing gehad dus die zal op dit moment wel uitkijken. Wat ook weer jammer is want dan is het niet spontaan .
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef rodevlekjes het volgende:
Kan iemand mij even een snelle rundown geven waarom Theo nou een sanctie heeft opgelegd gekregen? Iets met Els? Ik mis alle actie
Was voor René lees ik net.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooral voor het vele schelden dacht ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef rodevlekjes het volgende:
Waarschuwing voor de bewuste actie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal hij wel moeten anders is het zeg maar dag met je handje.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
En nou zien we potverdikkie op 2 streams die domme woonkamer waar niemand is.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Shola het volgende:
Vuurwerk was voor mij, ik claim het bij deze. Bedankt, kameraden!
Het kan ook van Rene zijn, het is nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef BBguy het volgende:
Lol die vriendin van 'm is precies als hem natuurlijk. Lekker ratdraaien. Die hebben onder het genot van een pilsje en wat vrienden al het een gepland zodra die in het huis zou zitten. Zou dit het geheim zijn waar die het over had?
Gebrek aan aandacht doet pijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef engine het volgende:
Iemand meegekregen dat Natalie ook weer traantjes liet?
Rene zei tegen daan dat het voor hem was.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hottubquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef Shola het volgende:
[..]
Zo'n warm bad waar ik in terecht kom hier, super, och sorry, ik raak er emotioneel van...
Renequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rene zie tegen daan dat het voor hem was.
Ja, las hier dat het gelezen was bij Rene zijn facebook dat ze het zouden doen....weet alleen niet meer wie het zei.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als hij nu te horen zou krijgen dat het niet voor hem was
Dus ga er maar van uit dat het nogmaals word gedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen streamlock en gewoon het vuurwerk filmen
Ze riepen iets en daar reageerde Theo op. Later zei Natalie in de keuken tegen Theo iets over "groetjes van Simone".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rene zie tegen daan dat het voor hem was.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Wacht maar op soury, dan is het bad meteen ijskoudquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef Shola het volgende:
[..]
Zo'n warm bad waar ik in terecht kom hier, super, och sorry, ik raak er emotioneel van...
2 x een waarschuwing: dat balzakgedoe bij Els en schelden met kankerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschuwing voor de bewuste actie?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wacht maar op soury, dan is het bad meteen ijskoud![]()
(en nee, soury wordt hier niet boos om want ze deelt zelf ook uit en kan goed incasseren)
Komt door BB zelf hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:25 schreef BB-King het volgende:
Big Brother 2021: Puzzel, Rummikub & Schaak editie.
Ja, plus te fanatiek en taalgebruik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschuwing voor de bewuste actie?
Kijkers ook even straffen voor het vuurwerk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
En nou zien we potverdikkie op 2 streams die domme woonkamer waar niemand is.
Je maakt me de pis niet lauwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wacht maar op soury, dan is het bad meteen ijskoud![]()
(en nee, soury wordt hier niet boos om want ze deelt zelf ook uit en kan goed incasseren)
Daar zijn ze al mee bezigquote:
Aard van het beestje. Bij hem is het al een normaal woord geworden. Triest figuur die gast. Mag er van mij uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, plus te fanatiek en taalgebruik.
Hijzelf beweerd dat hij nog nooit het woord kanker had gebruik....dus kan je nagaan hoe automatisch hij scheld/vloek woorden gebruikt.
Hier kan je vuurwerk terug kijken en dan zie je Rene tegen Daan zeggen dat het van zijn vrienden was. Mat dank aan Spapaarsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef spapaars het volgende:
Terugkijken vuurwerk.
https://streamable.com/d993uk
Theo die koffie maaktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat zien jullie? Ik heb herrie met een lege zitkamer?
Enkel Theo in beeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is gelijk aan stream 1 op videelandquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef JACM het volgende:
Ik heb op de Belgische stream de keuken met een zuchtende Theo nu
Hier ook. Ze zijn not amused door de vuurwerk actie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
theo geeft kusjes naar een cam waar de streams niet opstaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan wij niet zoveel van meekrijgen omdat we de woorden op die briefjes toch niet weten. En denk dat er ook maar een paar man het echt gaan spelen.quote:
we kennen ons geloof ik?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hier kan je vuurwerk terug kijken en dan zie je Rene tegen Daan zeggen dat het van zijn vrienden was. Mat dank aan Spapaars
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef JACM het volgende:
Ik heb op de Belgische stream de keuken met een zuchtende Theo nu
quote:
Theo?quote:
Moet je niet gewoon refreshen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Theo?
ik heb op stream 1 en twee de huiskamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Prima daar kan een mod wel onder met bewonersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een koude douche is anders ook niet alles.
Mijn Tinnitus oor maakt er overuren van.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:31 schreef JACM het volgende:
Damn, dat geluid van het koffiezetapparaat.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, hier was om gevraagd .... Thomas gaat los.@BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Damnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn Tinnitus oor maakt er overuren van.....
Hier ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn Tinnitus oor maakt er overuren van.....
Geef eens Theo zijn fbquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:34 schreef BBguy het volgende:
Ondertussen op de FB van Theo, woonwakenkamper is boos https://prnt.sc/wm2104
Nee doe maar nietquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:34 schreef BBguy het volgende:
Ondertussen op de FB van Theo, woonwakenkamper is boos https://prnt.sc/wm2104
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |