quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:46 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 loopt minuten achter
[ afbeelding ]
Op de Belg schakelde ze ineens over op de huiskamer, vond het al een rare wissel. Klopt dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:46 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 loopt minuten achter
[ afbeelding ]
Komt omdat het live is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
De streams lopen nog steeds niet gelijk. Is de hele dag al zo. Is dat nou zo moeilijk te fixen, BB??
HALLO REGIE!!!!
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt omdat het live is.
amaiiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Vinture het volgende:
Wat wil thomas zeggen?
Alle ik ben wel de huismeester he
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het had zo mooi kunnen zijn........
[ afbeelding ]
Het nieuwe spel uitleggen met de woorden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Vinture het volgende:
Wat wil thomas zeggen?
Alle ik ben wel de huismeester he
Volgens mij plast ze door haar mond, want het is altijd gezeikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ugh Nathalie weer met d'r gezeik over dat schilderij
zij staat op zo typen zo thomass en is?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef TheBradgeTV het volgende:
Rene DBK.
Eerlijk gezegd hoor ik liever Engels dan SKITTA Enz.
Ja, luie dondersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie ook dat stream 2 al uren op dezelfde camera standpunt is?
Rene dBK?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze zijn allemaal in de woonkamer .
Ze poept er ook door..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Volgens mij plast ze door haar mond, want het is altijd gezeik
hij heeft nog nooit een vriendin gehad weet niet hoe hij moet reagerenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Domme domme Thomas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel er 11 ze zijn met 13 wie ontbreekt er daar nog?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze zijn allemaal in de woonkamer .
Ach, ik heb óók nog nooit een vriendin gehad, maar dat soort dingen voel je toch wel aan!?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:51 schreef 20100 het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een vriendin gehad weet niet hoe hij moet reageren
en Jill ziet hem gewoon als een broer die ze nooit gehad heeft, en ze is ook een beetje achterlijk verder lieve meid
man man goaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lieze en Naomi lepelen:
[ afbeelding ]
D'r verhalen worden ook weer beterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:54 schreef Blackprinces het volgende:
Daan dr haar ziet er nu toch wel ietwat ontploft uit
Ik voel je pijn, mijn broederquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ach, ik heb óók nog nooit een vriendin gehad, maar dat soort dingen voel je toch wel aan!?___!
Zodra je wordt aangezien als broer is het klaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:51 schreef 20100 het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een vriendin gehad weet niet hoe hij moet reageren
en Jill ziet hem gewoon als een broer die ze nooit gehad heeft, en ze is ook een beetje achterlijk verder lieve meid
Huh?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ach, ik heb óók nog nooit een vriendin gehad, maar dat soort dingen voel je toch wel aan!?___!
Der freund Lieze hat gesagt, du darfst nicht miet einemn Mann.... Aber..quote:
Wat?quote:
het is maar jill bedoeltquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Der freund Lieze hat gesagt, du darfst nicht miet einemn Mann.... Aber..
Snap ik, in mijn kringen is alcohol ook genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:58 schreef engine het volgende:
Daan heeft nog nooit mensen zien snuiven tijdens Carnaval
Ik vier geen carnaval maar weet wel hoe het gaatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik, in mijn kringen is alcohol ook genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |