ow jah prscoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
de persco zal daar wel niet uitgezonden worden
Maar dan heb je wel dezelfde als BBquote:
https://www.kookwinkel.nl/merken/hk-living/alle-hk-living/bordenquote:
Squote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoey staat puik te kuisen
@:belgen hier, schrijf je kuizen et een s of een z ?
Ik houd mijn hart er voor vast.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow jah prsco
misschien is Irma dr weer bij![]()
![]()
wat kost de bril van els bij de pearle? of is niet alles productplacement?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel dezelfde als BB![]()
Tot de volgende serie een ander bord heeft![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef danilel het volgende:
[..]
https://www.kookwinkel.nl/merken/hk-living/alle-hk-living/borden
in meerdere kleuren voor ¤14,95 per bord
Die van ¤30,00 is per 2quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef danilel het volgende:
[..]
https://www.kookwinkel.nl/merken/hk-living/alle-hk-living/borden
in meerdere kleuren voor ¤14,95 per bord
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat kost de bril van els bij de pearle? of is niet alles productplacement?
nog steeds 10 cent te veelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die van ¤30,00 is per 2
Weet je waar voor?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Blackprinces het volgende:
Theo heeft de 2e waarschuwing gehad
onder andere voor schelden zei hijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Sestra666 het volgende:
Theo is gewaarschuwd2e x voor schelden
Wat flauw..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Kinga het volgende:
HUH? Theo heeft 2 waarschuwingen gekregen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
Maar dat komt door gekkies
De arie boomsma en de syvana simonsen
voor schelden, nog 1x en eruit .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Kinga het volgende:
HUH? Theo heeft 2 waarschuwingen gekregen?
iedereen anders vindt het heerlijk om zomaar de noten van een "vreemde kerel" in zn neus te krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
Maar dat komt door gekkies
De arie boomsma en de syvana simonsen
Wees blij dat het Theo is, en niet Natquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Moonlight het volgende:
Thejo denkt dat die steeds moet praten
Eens ! Rare actie van BBquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat flauw..
Stop zo'n type er dan ook niet in.
Zwaktebod van BB
Dat werd tijd. Nu is hij boos en gaat hij nog eerder door het lint.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Sestra666 het volgende:
Theo is gewaarschuwd2e x voor schelden
Truequote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Wees blij dat het Theo is, en niet Nat
Hij scheld net weer.. de Tyfus.. of mag hij niet uitschelden???quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef Flory het volgende:
v
[..]
voor schelden, nog 1x en eruit .
komt door alle gekkies in dit land
Els had haar handen voor haar gezicht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef danilel het volgende:
[..]
iedereen anders vindt het heerlijk om zomaar de noten van een "vreemde kerel" in zn neus te krijgen
En provocerend streaken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef Flory het volgende:
v
[..]
voor schelden, nog 1x en eruit .
komt door alle gekkies in dit land
Op instagram staan ook reacties dat ie "Ham hebben we genoeg daar kun je een hele moskee mee vullen" gezegd had. Lol.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef waxmask het volgende:
blijkbaar omdat hij "flikkers" zei bij het spel?
Ik zou er ook niet van gediend zijn, vooral omdat ik hem niet moetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Els had haar handen voor haar gezicht.
Het hoorde bij de act.
Hij kustte ook Jowie op zijn bek.
Wat een gezeur.
Bij Theo komen er veelal scheldwoorden uitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef TheBradgeTV het volgende:
Waarom the fuck mag je niet schelden____!
Dat slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef TheBradgeTV het volgende:
met kanker schelden vind ik ook not done.. niet nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef TheBradgeTV het volgende:
Bizar tochquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef Kinga het volgende:
My god, in DGK gingen ze op de vuist en hier krijg je een waarschuwing voor een scheldwoord
Ik moet m ook niet. Maar voor BB is zo'n type nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet van gediend zijn, vooral omdat ik hem niet moet
Ja het was "awkward, en hilarisch"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet van gediend zijn, vooral omdat ik hem niet moet
En dus doe je het niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
met kanker schelden vind ik ook not done.. niet nodig
Wij had dat tegeltje gemaakt van Theo.. 99 procent van wat Theo zegt is een leugen ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef Flory het volgende:
We weten ook niet of het klopt wat hij zegt natuurlijk.
Het mag af en toe wel wat minder maar daarvoor eruit zou echt heel raar zijn.
Ja geef de tip evenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Theo heeft het gevoel dat hij alles kan maken daar dus wordt hij overmoedig en gaat hij over de streep. Ze konden moeilijk anders dan hem zogenaamd waarschuwen. Die gaat er echt niet uit hoor, tenzij er heel veel zeikerds komen klagen bij de BB-redactie.
Er is heel veel veranderd sinds DGK en iedereen moet meer op zijn woorden letten tegenwoordig. Want anders heb je de SJW'ers op je nek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef Kinga het volgende:
My god, in DGK gingen ze op de vuist en hier krijg je een waarschuwing voor een scheldwoord
waarschuwen vind ik ook te ver gaan, maar vind mooi dat hij baaltquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dus doe je het niet.
Maar aanstoot nemen aan alles en iedereen wat je niet bevalt...
Stel je voor dat iedereen dat doet!
Here we goquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarschuwen vind ik ook te ver gaan, maar vind mooi dat hij baalt
weet ook niet wat het is maar kan niet echt sympathie opwekken voor deze manquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit Rene nu de fatsoensrakker uit te hangen ?
Ik krijg de kriebels bij die gozer... haren overeind.
in serbie mag in en rls boxen, is niet gezegd dat de dann gaan moetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef TheBradgeTV het volgende:
Probeer ook de persco te volgen.... waah kan het niet beide tegelijk horenquote:
Hij is niet blij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Flory het volgende:
Lapdance. taalgebruik en te fantatiek spelen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
in serbie mag in en rls boxen, is niet gezegd dat de dann gaan moet
nah dat denk ik niet, maar dit gesprekje met Els zullen ze wel uitzenden om zijn straatje schoon te vegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou het een verkapt met moeite excuus worden?
Die was eng hè ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
Ze willen je in de slachtoffer rol drukken, maar zo voel jij je niet
hij praat voor Elsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
Ze willen je in de slachtoffer rol drukken, maar zo voel jij je niet
Dat Els hier zo makkelijk in mee gaat.. Ik hoop dat ik zelf ertegenin was gegaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens!
Fascinerend wel.
Misschien moet Theo eens nadenken voor hij weer iets roept . Wat voor hem niet kwetsend is kan voor een ander wel zijn .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef Blackprinces het volgende:
Theo zegt dat ze els in een slachtofferrol willen duwen. Theo zegt dat els dat niet nodig heeft.
Big Brother moet blij zijn dat iemand nog een beetje uit de slof schiet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef Optic_Zyran het volgende:
Waarschuwingen Theo:
• Lapdance bij Els
• Taalgebruik
• Te fanatiek spelen
Wij schrijven kuisen en niet kuizen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoey staat puik te kuisen
@:belgen hier, schrijf je kuizen met een s of een z ?
Ja!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Big Brother moet blij zijn dat iemand nog een beetje uit de slof schiet.
vind ik zwak van elsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Els hier zo makkelijk in mee gaat.. Ik hoop dat ik zelf ertegenin was gegaan
Zico heel vaak jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef BB-King het volgende:
Theo beweert dat anderen vaker het K woord in de mond hebben gehad dan hem.
Is dat zo?
Sssssttt. wij zijn er nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
" Blijft tussen jou en mij "
Ook zo eentje.
Boeit het?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef BB-King het volgende:
Is dat zo?
zikoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef BB-King het volgende:
Is dat zo?
in serbie mag in en rls boxen, is niet gezegd dat de dann gaan moetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef mario390 het volgende:
En vervolgens straks het hele verhaal weer aan een ander vertellenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
" Blijft tussen jou en mij "
Ook zo eentje.
Blijft de plaat een beetje hangen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Els vertelde het aan Theo en zei er ook nog bij dat het een oudere mannenstem.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef MissyZ het volgende:
Vanmiddag waren er fan's van Rene buiten het hek maar Nathalie heeft dat niet aan René verteld he?
Ik hoorde dat via Facebook, er zou iemand zijn naam hebben geroepen?
ik will dat het gelezen werdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijft de plaat een beetje hangen...
GOOI HAAR ER UIT. KAN ECHT NIETquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
pliesie pliesie
zoe zegt flikkeren
ik denk dat dit allemaal vanuit de febo komt zodat ze het kunnen uitzenden en theo's gedrag kunnen goedpratenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Fikkert2 het volgende:
Wel bijzonder dat we geen Soundlock kregen bij theo en els, crew aan het eten ??
jij snapt hetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat dit allemaal vanuit de febo komt zodat ze het kunnen uitzenden en theo's gedrag kunnen goedpraten
Boeie!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is heel veel veranderd sinds DGK en iedereen moet meer op zijn woorden letten tegenwoordig. Want anders heb je de SJW'ers op je nek.
He Mario?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom werden mijn posts niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Volgens mij lezen wij hier allemaal , ook jouw posts.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alles wordt opgenomen ongeacht of het live zichtbaar is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat dit allemaal vanuit de febo komt zodat ze het kunnen uitzenden en theo's gedrag kunnen goedpraten
Ja maar uitzendmateriaal wordt vaak niet gestreamedquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef danilel het volgende:
[..]
wat zee die dan hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij lezen wij hier allemaal , ook jouw posts.
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hij heeft ergens een pen weten te ritselen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef BB-King het volgende:
Thomas gaat een woordspelletje doen.
Ieder moet een woord op een papiertje zetten.
Nou mensen, dat wordt waarschijnlijk sensationele TV.
bij manon was zomer,hier zien wequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n Manon dingetje?
Meerdere keren vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al veel bewoners zijn al naar de DBK geweest.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef BB-King het volgende:
Nogmaals dat kunnen ze niet gebruiken voor tv. De vloekwoorden. Vooral als het zowat in elk gesprek is of zelf zowat in elke zin.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Big Brother moet blij zijn dat iemand nog een beetje uit de slof schiet.
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze wachten tot dat in de uitzending is geweest
De caps die jij kiest van je "vrouwen" .. in al die jaren RLS.quote:
zo wat is en spel vor kinderenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef BB-King het volgende:
Denk eerder morgen.quote:
Zonnende Liesequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother in volle zomer had ook succesvol geweest.
In juli naar een zonnende Liese kijken op de stream. Alleen zijn velen op vakantie en zullen wellicht minder kijkers zijn
Want? Elk tv programma heeft dat. Er is gewoon geen ene kut aan nu. Reality tv is reality tv. In fact, het is tamelijk bizar dat je dan iemand als een Theo uitnodigt, het is live dus jezelf afwijken van hoe je bent is erg lastig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nogmaals dat kunnen ze niet gebruiken voor tv. De vloekwoorden. Vooral als het zowat in elk gesprek is of zelf zowat in elke zin.
Wat jij hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Niet vloeken op TV ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nogmaals dat kunnen ze niet gebruiken voor tv. De vloekwoorden. Vooral als het zowat in elk gesprek is of zelf zowat in elke zin.
Ik heb al aardig wat ervaring opgedaan met cappen sinds De Bus (Esmeraldaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De caps die jij kiest van je "vrouwen" .. in al die jaren RLS.
Subliem.
Denk dat hij tijdens zijn gesprekken niet zoveel gevloekt heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:19 schreef BBguy het volgende:
[..]
Want? Elk tv programma heeft dat. Er is gewoon geen ene kut aan nu. Reality tv is reality tv. In fact, het is tamelijk bizar dat je dan iemand als een Theo uitnodigt, het is live dus jezelf afwijken van hoe je bent is erg lastig.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat jij hebtik will je vertelen dat ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van nederland ben
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill: Ik wil ook een vriend
Liese: Mischien staat hij wel voor uw neus
Rene: sldkjfhksdhf
Ja ik lach, maar ik vind het ook mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Amai" amaaaaaaaaaaaai" amai amai"
Als Belg let ik er nu zelf opwe zeggen dit best veel. En de Nederlanders lachen daarmee
Hij? Dacht het wel.. maar zeg ik van niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hij heeft toch een vriendin thuis?
Kanker kelere tering tiefus in Flodder?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet vloeken op TV ?
Is Flodder ook al verboden?
WTF je moet het jezelf niet aanpraten hè?
lijkt me stug. dat scheelt echt veel kijkcijfers nmlquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef freaky40 het volgende:
Kan zijn dat de nominatie bekendmaking op de streams eerder is dan op TV dus wellicht vanavond daar en morgen op TV de DBK stemmingen. Vorige week was het andersom.
sldkjfhksdhfquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij? Dacht het wel.. maar zeg ik van niet?
Dat was eerder in deze reeks gepost... lang geleden, inclusief een link. Succesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft meegedaan aan first dates
Joh, geen idee, maar ik ga een ander dingen niet opleggen, of verbieden qua taal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kanker kelere tering tiefus in Flodder?
Ga ik de moeite niet voor doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat was eerder in deze reeks gepost... lang geleden, inclusief een link. Succes
Welnee dat maakt echt geen verschil. In Utopia ging het jaren zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lijkt me stug. dat scheelt echt veel kijkcijfers nml
Eensquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
in somige landen mag in
RLS wel ruzie,betje vechten
nederland is wel streng
Een beetje ruzie maakt het kijken leuker. Ik vind het nu niet echt spannend nog . Moet wel iets meer gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
in somige landen mag in
RLS wel ruzie,betje vechten
nederland is wel streng
Ergenissen zijn er wel, maar op de 1 of anderen manier houden die zich inquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een beetje ruzie maakt het kijken leuker. Ik vind het nu niet echt spannend nog . Moet wel iets meer gebeuren.
Zag ook dat ze erg zomer's gekleed zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom loopt liese eigenlijk alleen in een t shirt?
Duh.. voor de Upskirt , via de streams uitgelekte , met een pitstop op Insta, naar Tik Tok Hype dingetjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom loopt liese eigenlijk alleen in een t shirt?
https://www.instagram.com/p/CJqXCV1jDgt/quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Bottebb het volgende:
Hey Fok-forum, waar is dat GIF-je van Jill in first dates??
En ze hebben ook mooie spreekwoorden en uitdrukkingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik lach, maar ik vind het ook mooi.
Mijn Belse vocabulaire geniet hier.
Tuurlijk, ze gaat het proberen te voorkomen.. dagen als het moet...quote:
Het lijkt wel of ze bang zijn of niet durven .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ergenissen zijn er wel, maar op de 1 of anderen manier houden die zich in
Kan ik ergens terug lezen wat er met haar is gebeurd? Ben gisteren weer begonnen met werken dus ik kan nog maar heel onregelmatig de streams kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els zit alleen op de achtergrond. Niemand moet haar nog hebben.
Natalie kan zo lekker leeglopen bij Els dus die is fan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els zit alleen op de achtergrond. Niemand moet haar nog hebben.
Hoort bij je opvoeding taalgebruik vind ik.....tuurlijk vliegt er wel eens een vloek uit. Ook bij je kinderen en dan zeg je er wat van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, geen idee, maar ik ga een ander dingen niet opleggen, of verbieden qua taal.
En door wiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Krijgen ze nu nog te horen wie is genomineerd?
Thomas die Jill ontwijkt? Ik heb echt wat gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het gesprekje in de woonkamer gaat wat moeizaam heb ikm het idee.
Laffe Thomas zit natuurlijk nog Jill te ontwijken.,. Nick strooit wat wijsheden... en eeu Rene.
Die zwoele van BBquote:
Je bent niet de enige. Ik vind haar enorm kindsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:33 schreef Shola het volgende:
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat Jill niet echt slim is...?
Dat geldt voor de meesten daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:33 schreef Shola het volgende:
Dat is toch niet erg maakt haar toch niet minder lief of leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:33 schreef Shola het volgende:
Achternicht van Britt Dekker oid?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef JACM het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik vind haar enorm kinds
Zou me niet verwonderen dat ze in bijzonder onderwijs heeft gezetenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:33 schreef Shola het volgende:
Helemaal eens. Ik bedoel meer dat je in je leven mensen kunt tegen komen die daar over heen gaan. Soms zeg je er wat van, soms ook niet. Maar ik wil geen spraak politie. Soms , laat je het gaan en kies je een andere weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoort bij je opvoeding taalgebruik vind ik.....tuurlijk vliegt er wel eens een vloek uit. Ook bij je kinderen en dan zeg je er wat van.
Dat is waar. Lieve meid.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg maakt haar toch niet minder lief of leuk.
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het viel mij alleen op. Een constatering, dat benoem ik graag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jill is een schatje tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die maken ook wel een herrie i.c.m. microfoonsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:35 schreef Lpracing het volgende:
BB is precies toch graag een dictator. Nu mogen ze ook al geen kettinkjes meer dragen.
Was al vaker hoor, stoort de micro's .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:35 schreef Lpracing het volgende:
BB is precies toch graag een dictator. Nu mogen ze ook al geen kettinkjes meer dragen.
Dat het een nog grotere lul is dan blijktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Theo zegt dat hij een groot geheim heeft, dat hij niet gaat vertellen. Ze zullen het wel zien als ze er uit zijn (?)
Theo kennende lult ie maar wat.
zij is lief en leukquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het opmerk. En nog niet gemerkt dat dat stoorde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Was al vaker hoor, stoort de micro's .
Eensquote:
Dan heb je nooit goed direct signaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze niet overal een microfoon plaatsen zodat die zenders niet hoeft?
Dat is niet voldoende, moet dichterbij zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijzonder irritantquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:38 schreef Shola het volgende:
Waarom zitten Zoe en Jowi Engels te praten? Rare vogels.
Dan krijg je echt rotgeluid.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is bij elke geluidsopname zo. Docu, film, serie, tv, radio, et cetera. Zodra het tegen de microfoon aan komt stoort het. Daarnaast heb je vaak kraaltjes oid die tegen elkaar tikken wat ook al irritant klinkt als het dichtbij de microfoon zit. Dat geluid klinkt dan vele malen harder dan een stem dus is geen optiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:38 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het opmerk. En nog niet gemerkt dat dat stoorde.
Ze zouden daar een sanctie moeten voor krijgen van BBquote:
Gewoon wegsturen, prima oplossing.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zouden daar een sanctie moeten voor krijgen van BB
Nee die moet Nathalie een massage geven .quote:
Had hij wel beloofd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Misschien gaat Jowi zo wel Nathalie een massage geven
Al helemaal omdat hij 6x per zin het woord like zegtquote:
Gezellige beeldenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had hij wel beloofd.
Toen hij Naomi deed zei hij: Jij bent morgen
Yes I agree.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar huis.
Free Zoey!
Omdat Nederlands de 3e of 4e taal van Zoey is (Eigen taal, Frans, Engels, Nederlands geleerd op school)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:38 schreef Shola het volgende:
Waarom zitten Zoe en Jowi Engels te praten? Rare vogels.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Continu die twee, en fluisteren doen ze ook veel
Ze had kans bij Thomas, toen opeens niet meer, nu stemt hij weg. Knetter gekquote:
Pffffft....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat Nederlands de 3e of 4e taal van Zoey is (Eigen taal, Frans, Engels, Nederlands geleerd op school)
Ze voelt zich daarom iets comfortabeler in Engels.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ze had kans bij Thomas, toen opeens niet meer, nu stemt hij weg. Knetter gek
Vind het Engels van Daan niet eens slecht.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat Nederlands de 3e of 4e taal van Zoey is (Eigen taal, Frans, Engels, Nederlands geleerd op school)
Ze voelt zich daarom iets comfortabeler in Engels.
Hear hear!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
Well uhh Big Brother! Ken joe seej someting herevan? Gif them ee warning or someting
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
Well uhh Big Brother! Ken joe seej someting herevan? Gif them ee warning or someting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |