Ja en het is een dramaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hij maakt roux en flikkert deze ongegaard in de soep
(heb je de streams aan? )
jupquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het begin dacht ik dat Theo zo lekker stond te koken...
Maar was het al die tijd al Nick ?
Met Theo erbij voor de show?
quote:
Roux met meel. Wat smerigquote:
Neeeeeeeeequote:
Wel als een goed gerecht beter wil maken met rare sprongenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:51 schreef danilel het volgende:
[..]
een roux is met meel...............en als je deze correct maakt en toepast is dit niet smerig
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Theo doet nog een schep sambal bij de saus precies terwijl Daan aan komt lopen.
misschien iets van creme fraiche ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... dat is poeder en het andere een kwak.
de roux werd in een pannetje klaargemaakt dus gegaardquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:51 schreef danilel het volgende:
[..]
een roux is met meel...............en als je deze correct maakt en toepast is dit niet smerig
gatverquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Theo doet nog een schep sambal bij de saus precies terwijl Daan aan komt lopen.
Leek mij een bloempapje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... dat is poeder en het andere een kwak.
nee niet lang genoeg, maar dat is hoe ik het geleerd hebquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de roux werd in een pannetje klaargemaakt dus gegaard
dacht ik dus ook al hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk steeds dat Lieze in haar slaap shirt loopt.
Maar waarschijnlijk is dat haar kleedjes stijl.
Nogmaals als je niet kan koken is het een redmiddelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de roux werd in een pannetje klaargemaakt dus gegaard
en zoey heeft haar hoofd door 2 schouderbanden getrokkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk steeds dat Lieze in haar slaap shirt loopt.
Maar waarschijnlijk is dat haar kleedjes stijl.
wat een onzinquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals als je niet kan koken is het een redmiddel
nogmaals, dat is niet waar, de roux is de basis van alle goede creme sauzen en soepenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals als je niet kan koken is het een redmiddel
Geen idee , maar ze hadden het er net over dat ze geen maizena en sauzen binder hebben . Dat zei Nickquote:
Theo steekt dat ding gewoon terug in de soepquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
nick doet preufleupeltje
theo doet proeflepeltje
Ik heb nog nooit een papje in mijn pastasaus gegooidquote:
bij mijn weten ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef danilel het volgende:
[..]
nogmaals, dat is niet waar, de roux is de basis van alle goede creme sauzen en soepen
dat heeft toch niks met niet kunnen koken ja of nee te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een papje in mijn pastasaus gegooid
Ja de groeten met je meel sausquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef danilel het volgende:
[..]
nogmaals, dat is niet waar, de roux is de basis van alle goede creme sauzen en soepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |