Ja en het is een dramaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hij maakt roux en flikkert deze ongegaard in de soep
(heb je de streams aan? )
jupquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het begin dacht ik dat Theo zo lekker stond te koken...
Maar was het al die tijd al Nick ?
Met Theo erbij voor de show?
quote:
Roux met meel. Wat smerigquote:
Neeeeeeeeequote:
Wel als een goed gerecht beter wil maken met rare sprongenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:51 schreef danilel het volgende:
[..]
een roux is met meel...............en als je deze correct maakt en toepast is dit niet smerig
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Theo doet nog een schep sambal bij de saus precies terwijl Daan aan komt lopen.
misschien iets van creme fraiche ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... dat is poeder en het andere een kwak.
de roux werd in een pannetje klaargemaakt dus gegaardquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:51 schreef danilel het volgende:
[..]
een roux is met meel...............en als je deze correct maakt en toepast is dit niet smerig
gatverquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Theo doet nog een schep sambal bij de saus precies terwijl Daan aan komt lopen.
Leek mij een bloempapje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... dat is poeder en het andere een kwak.
nee niet lang genoeg, maar dat is hoe ik het geleerd hebquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de roux werd in een pannetje klaargemaakt dus gegaard
dacht ik dus ook al hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk steeds dat Lieze in haar slaap shirt loopt.
Maar waarschijnlijk is dat haar kleedjes stijl.
Nogmaals als je niet kan koken is het een redmiddelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de roux werd in een pannetje klaargemaakt dus gegaard
en zoey heeft haar hoofd door 2 schouderbanden getrokkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk steeds dat Lieze in haar slaap shirt loopt.
Maar waarschijnlijk is dat haar kleedjes stijl.
wat een onzinquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals als je niet kan koken is het een redmiddel
nogmaals, dat is niet waar, de roux is de basis van alle goede creme sauzen en soepenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals als je niet kan koken is het een redmiddel
Geen idee , maar ze hadden het er net over dat ze geen maizena en sauzen binder hebben . Dat zei Nickquote:
Theo steekt dat ding gewoon terug in de soepquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
nick doet preufleupeltje
theo doet proeflepeltje
Ik heb nog nooit een papje in mijn pastasaus gegooidquote:
bij mijn weten ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef danilel het volgende:
[..]
nogmaals, dat is niet waar, de roux is de basis van alle goede creme sauzen en soepen
dat heeft toch niks met niet kunnen koken ja of nee te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een papje in mijn pastasaus gegooid
Ja de groeten met je meel sausquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef danilel het volgende:
[..]
nogmaals, dat is niet waar, de roux is de basis van alle goede creme sauzen en soepen
ik ook niet, dat hoeft normaal gesproken ook niet...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een papje in mijn pastasaus gegooid
Ja echt welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met niet kunnen koken ja of nee te maken
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en zoey heeft haar hoofd door 2 schouderbanden getrokken
dat is zo gaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef danilel het volgende:
[..]
nee niet lang genoeg, maar dat is hoe ik het geleerd heb
ik hoor ze steeds klagen over een droge lucht. neus verstopt enz.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop voor hun dat alles daar goed geventileerd wordt. Je zit toch met 13 mensen in een huis.
Normaal voor dit soort showsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik hoor ze steeds klagen over een droge lucht. neus verstopt enz.
Blijkbaar kunnen ramen niet tegen elkaar open daar en is de airco niet goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik hoor ze steeds klagen over een droge lucht. neus verstopt enz.
Dat zou een reden zijn om op hem te stemmenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
Valt mee dat Theo de spaghetti eerst niet in stukken breekt.
Je hebt tegenwoordig van die "vochtregelaars" of hoe je dat noemtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Normaal voor dit soort shows
Veel lampen en elektronica = droge lucht.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els gaat midden voor de puzzel zitten... maar puzzelt niet mee, naomi moet nu steeds om El heen lopen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig van die "vochtregelaars" of hoe je dat noemt
Ja, planten helpen ook en die hebben ze daar maar blijkbaar niet de goede.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat rauwe spagettie niet te vreten isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:02 schreef suzi1 het volgende:
waarom gooit theo rauwe spaghetties weg?
ja maar de rest in die glazen pot is ook rauwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat rauwe spagettie niet te vreten is
Waarom legt ie ze niet in die bak met lauw water dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat rauwe spagettie niet te vreten is
Ja Duh.. Dan is ie niet meer rauw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom legt ie ze niet in die bak met lauw water dan?
gevalletje ocdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:04 schreef suzi1 het volgende:
misschien hadden ze niet meer dezelfde lengtes
Hahaha dat zat ik ook te denken maar kwam niet op de naamquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nu maar wachten op een Sharon Stone-tje.
[ afbeelding ]
We wachten geduldig afquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echte zware fitties zijn er nog niet geweest he
veel irritaties dat wel, maar een echte ruzie niet echt.
Ik heb zelf bakjes waar je water in kan doen en aan je verwarming kan hangen. Helpt wel ietsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Els is een beetje leukquote:
Jawel hoor, Els doet bekkenoefeningen in de Tube.. In... uit... in.... uit...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt dat water nooit ververst in die hottub
Met een meel rouxquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze gaan zo pasta eten altijd lekker.
Els zegt het is lekker om nat te zijn maar niet op deze manier .
Ik hoop van wel anders zou het water nu echt vies zijn met al die vleeselijke sappen .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt dat water nooit ververst in die hottub
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zal niet de lekkerste pasta zijn
misschien heeft Thomas dit niet gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:12 schreef Sestra666 het volgende:
nattelie sjouwt met dr slippers naar binnen, dat mocht niet toch.. water drinken bep
Dat doet hij dan ook en weet er zelfs een ETA aan te geven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ff proeven Nick dan weet je of de pasta gaar is.
Ik gooi het altijd tegen de muur, als het plakt is het goedquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ff proeven Nick dan weet je of de pasta gaar is.
Dan is het nutteloos... loop je nog de zooi mee naar binnenquote:
Controle over de verdeling.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zet die pot op tafel en dek de tafel?
Waarom zelf alles willen opscheppen
bang om tekort te komenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zet die pot op tafel en dek de tafel?
Waarom zelf alles willen opscheppen
Heb ik de kiids hier ook zo geleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd tegen de muur, als het plakt is het goed
Hoop dat het teveel bloem is geworden want dat proef je gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd tegen de muur, als het plakt is het goed
1 drendeltje niet een hele meukquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]kan ook hoop dat je niet veel pasta eet.
hij is nog niet naar de dbk geweest voor de stemmingmeter.. oh hij wordt net geroepen. klein kind is t ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over dat Theo genegerd word?
Misschien geschreeuw van buitenaf, veel theo supporters (omdat ze in amsterdam zijn)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jowie: We zitten in Amsterdam
Daan: Wat ik voel is ook juist
Jowie: Ik ben niet echt daar mee bezig
Daan: Hmhm
Ik: Geen idee waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:17 schreef BBguy het volgende:
Er begint beetje spanning te komen onderling? 🤔
Hij had natuurlijk verwacht als eerste geroepen te worden. Valt toch wat tegen dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij is nog niet naar de dbk geweest voor de stemmingmeter.. oh hij wordt net geroepen. klein kind is t ook
daan: laat hem maar even
En Terecht !quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:18 schreef IkFok het volgende:
Daan spreekt Els aan dat ze 2 plakjes vleeswaren op eet vlak voor het eten
Ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grrr zit ik weer op de verkeerde stream
Theo zorgt er wel voor dat je hem niet negeert.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over dat Theo genegerd word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |