Het ging er om dat er toen gezegd werd er is afgesproken dat er niets veranderd mocht worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van mij mag het,ik haal MrsL wel weer in.
Verwijderd.quote:
Jullie wisselen elkaar af, ik heb iedere keer iemand anders onder mijn liggenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat al op en neer![]()
Maar dat maakt het juist leuker
Je hebt hem goed onder de duimquote:
Ik ben bijna klaar met ite.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh je word elders gementiont
Krijg jij nooit een melding van een mention dan, heb je die uitgezet?quote:
ttssss hoe durven ze dat te doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ah leuk, krijg een mail van TUI om alvast een reis te boeken voor komend voorjaar met kortingscode, omdat ik klant ben geweest in het verleden.
Gaan we voorlopig niet doen
Oh wacht, vertrekdata is t/m voorjaar 2022quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ttssss hoe durven ze dat te doen?
Ergens snap ik wel dat ze weer aan het werk willen maar ik denk niet dat er het komende voorjaar al op vakantie gegaan mag worden
Dat klinkt ook wel logischer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh wacht, vertrekdata is t/m voorjaar 2022
Denk dat men daar eerder op moet rekenenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh wacht, vertrekdata is t/m voorjaar 2022
lees even je dmquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel logischer.
Ik ook maar wacht wel tot warm etenquote:
Misschien heeft hij ze wel uitstaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef mootie het volgende:
Dm, mentions, dat iedereen gewoon zelf zien, dat is het hele idee erachter.
Nee, en nu al helemaal niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik boek nooit zo ver van tevoren
Tenzij je het uit hebt staan, maar dan nog kan je het zien als je naar boven scroltquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef mootie het volgende:
Dm, mentions, dat iedereen gewoon zelf zien, dat is het hele idee erachter.
Ik vroeger welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik boek nooit zo ver van tevoren
106 nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ze wel uitstaan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]max was even hier zat even buiten. Maaar bbbbbrrrrr
Mentions? Jemigquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
@:FreshFruit
Nu heb je er 110
Vraag even in BB.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Iemand hier die via de site van vier.be naar BB kijkt?
Lees net dat die Jill van BB ook mee gedaan heeft met First Datequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu heb je er 110
Hij komt en hij gaatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
Was een lekker zonnetje, nu weer weg
Hij speelt met onsquote:
Nee serieus,daar zijn een paar users in de COS die je wel kunnen helpen.quote:
Denk niet dat het op prijs stellen, als ik met een vraag kom.. dan zeggen ze stel die vraag maar ergens andersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee serieus,daar zijn een paar users in de COS die je wel kunnen helpen.
Ik ga een dutje doen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee serieus,daar zijn een paar users in de COS die je wel kunnen helpen.
Ik ga een dutje doen.
Ik dacht het, jij zegt het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |