Trump city.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar wilde ze naar toe vliegen dan?

dat was toch ook heel wat anders je punten weg geven . dat is toch niet leuk voor degene eronder die voor gespeelt heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen toen ik voorstelde met die punten was het hek van de dam 😜

quote:

Rijden toch ook wel taxi's of een familie lid die haar wil op halenquote:

quote:

Van mij mag het,ik haal MrsL wel weer in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat was toch ook heel wat anders je punten weg geven . dat is toch niet leuk voor degene eronder die voor gespeelt heeft

Gaat al op en neerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van mij mag het,ik haal MrsL wel weer in.

gaat niet om persoon.. maar dan is het toch geen leuk spel meer , iedereen punten en dan in midden punten weg geven... en wordt rel want dan krijg je gezeik eroverquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]

Op en neer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat al op en neer![]()
Maar dat maakt het juist leuker

Het ging er om dat er toen gezegd werd er is afgesproken dat er niets veranderd mocht worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]

Verwijderd.quote:

Jullie wisselen elkaar af, ik heb iedere keer iemand anders onder mijn liggenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat al op en neer![]()
Maar dat maakt het juist leuker
Je hebt hem goed onder de duimquote:

Ik ben bijna klaar met ite.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh je word elders gementiont

Krijg jij nooit een melding van een mention dan, heb je die uitgezet?quote:

ttssss hoe durven ze dat te doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ah leuk, krijg een mail van TUI om alvast een reis te boeken voor komend voorjaar met kortingscode, omdat ik klant ben geweest in het verleden.
Gaan we voorlopig niet doen

Oh wacht, vertrekdata is t/m voorjaar 2022quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ttssss hoe durven ze dat te doen?
Ergens snap ik wel dat ze weer aan het werk willen maar ik denk niet dat er het komende voorjaar al op vakantie gegaan mag worden

Dat klinkt ook wel logischer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh wacht, vertrekdata is t/m voorjaar 2022

Denk dat men daar eerder op moet rekenenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh wacht, vertrekdata is t/m voorjaar 2022

lees even je dmquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel logischer.

Ik ook maar wacht wel tot warm etenquote:

Misschien heeft hij ze wel uitstaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef mootie het volgende:
Dm, mentions, dat iedereen gewoon zelf zien, dat is het hele idee erachter.

Nee, en nu al helemaal niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik boek nooit zo ver van tevoren

Tenzij je het uit hebt staan, maar dan nog kan je het zien als je naar boven scroltquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef mootie het volgende:
Dm, mentions, dat iedereen gewoon zelf zien, dat is het hele idee erachter.

Ik vroeger welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik boek nooit zo ver van tevoren

106 nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ze wel uitstaan.

quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]max was even hier zat even buiten. Maaar bbbbbrrrrr

Mentions? Jemigquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |