Ja hequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hegewoon tegen de onderkant van die plank geschroefd. Had wel met minder schroefjes gekund ook trouwens.
[ afbeelding ]
je weet wel zeker dat die vast zitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hegewoon tegen de onderkant van die plank geschroefd. Had wel met minder schroefjes gekund ook trouwens.
[ afbeelding ]
Bitterbal vragen om wat extra LED-verlichting.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Geen winter des doods volgende week hoor, gewoon 6 a 7 graden en regen.
het is wat meidquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een zakje gemixte noten, daar zaten twee hele lekkere nootjes in, twee, heb de hele zak drie keer doorzocht, nu ben ik nijdig.
beter. dan kunnen we zo door naar de lentequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Geen winter des doods volgende week hoor, gewoon 6 a 7 graden en regen.
De gezellige sfeer van een Thaise hoerentent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal vragen om wat extra LED-verlichting.
Weet niet, misschien gaat die wel freestyle rappen.quote:
dat zou toch wel echt een mooi beeld opleverenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet, misschien gaat die wel freestyle rappen.
Ik heb al genoeg LED-verlichtingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal vragen om wat extra LED-verlichting.
Dit wil ik zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond praat Irma en doet Mark de gebarenquote:
Zou wat zijn als ze ineens een stem als een viswijf blijkt te hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanavond praat Irma en doet Mark de gebaren
Dit wil ik zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lingo rookmevrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze ineens een stem als een viswijf blijkt te hebben
quote:
Dat ze zo'n vreselijke kutstem heeft dat ze daarom maar met haar handen is gaan lullen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze ineens een stem als een viswijf blijkt te hebben
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
Maar Irma is al wel eens bij Op1 geweest, redelijk normale stem
Oh jee je hoerenfixatie gaat weer met je op de loopquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit hier een zakelijk bedrijfsfilmpje te kijken en de presenteerdame zou het ook heel erg goed doen in de volwassenindustrie
wtf die eerste paar seconden is gewoon uit de computerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:CherryLips The Serpent (op BBC) is wel een aanrader. Blijkbaar ook gebaseerd op een waargebeurd verhaal
Que?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wtf die eerste paar seconden is gewoon uit de computer
Deze zou het wel erg druk hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee je hoerenfixatie gaat weer met je op de loop
Dit smeekt erom om voor- of achterover te kukelen.quote:
Van dat karretje? Nee joh.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit smeekt erom om voor- of achterover te kukelen.
tv is gearriveerd, inrichting is klaarquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tv is gearriveerd, inrichting is klaar
Nog geen internetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah op die manier!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt, ziet eruit als iets wat uit de pc is gerold.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdomme twee keer zo groot als de mijne![]()
Huehue
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Als jij 32 hebt dan is t bijna 4x :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdomme twee keer zo groot als de mijne![]()
Huehue
Ja, dat krijg je met dat formaat hequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met dat formaat he
Mini koelkast en bank en het is afquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De minikoelkast zit in de bank.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mini koelkast en bank en het is af
Echte inovatiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De minikoelkast zit in de bank.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als jij 32 hebt dan is t bijna 4x :p
die kan in de bank hebben we gisteren gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mini koelkast en bank en het is af
Ik vind die van jou ook verwarrend, denk de hele tijd dat Gerrie post.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
die kan in de bank hebben we gisteren gezien.
Ik ben het niet eens dat je een andere UI hebt
Wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook verwarrend, denk de hele tijd dat Gerrie post.
GerrieBips.quote:
Ik loop hier nog niet lang genoeg mee dat ik weet wie je bedoeltquote:
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook verwarrend, denk de hele tijd dat Gerrie post.
@CherryLipsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop hier nog niet lang genoeg mee dat ik weet wie je bedoelt
Roze met een geel ding er in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
dat lijkt toch niet op elkaar. op het roze na
maar de mijne glittert en beweegtquote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
die kan in de bank hebben we gisteren gezien.
Ik ben het niet eens dat je een andere UI hebt
omdat het zo duister is. en geen dansend vrouwtje dat vrolijk isquote:
jij wint altijdquote:
Er moest nog een donkere bij schijnbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hoezo zijn er ineens 4?
Maar deze donkere, grimmige UI past beter bij mijn winter depressiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat het zo duister is. en geen dansend vrouwtje dat vrolijk is
mdat ze nog niet politiek correct waren met maar 3 blanke meisjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
ga vitamine D slikken dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar deze donkere, grimmige UI past beter bij mijn winter depressie
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:14 schreef Amarantha het volgende:
dud0r zou tagje moeten krijgen met: grootste slijmbal van 2020.
straks moet er ook 1 bij die nog een plassertje heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er moest nog een donkere bij schijnbaar.
ik spreek enkel waarheden.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga vitamine D slikken dan.
Tevens kan je ook een t-shirt bestellen van into the darklands. Die hadden er ook eentje met een konijnenkop
[..]
Er moest een excuusneger bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
nee laten we dat maar niet doen. mag de sportschool wel weer open?quote:
Van de NOS-liveblog.quote:Opnieuw lieten minder mensen in Nederland zich testen: 340.275, zo'n 28.000 minder dan vorige week. Dat is echter niet de verklaring van de daling van de besmettingen. Van de mensen die zich lieten testen was namelijk dus ook een lager aanzienlijk hoger percentage positief: Van elke acht personen die afgelopen week de teststraat uitreden, was er dus één positief.
wat ik niet helemaal snap is dat er tijden alleen naar aantal besmettingen gekeken wordt en niet naar het percentage positief geteste mensen en nu de besmettingen dalen gaan ze daar wel ineens naar kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn hoofd loopt hier op vast.
[..]
Van de NOS-liveblog.
Het percentage positieve tests is ook lager, dat was vorige week nog niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van de NOS-liveblog.
De volgende is een genderneutrale homo met een hoofddoekje en het logo van GroenLinks op its truitje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
o
[..]
mdat ze nog niet politiek correct waren met maar 3 blanke meisjes
een lager aanzienlijk hoger percentagequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van de NOS-liveblog.
Daar werd volgens mij wel naar gekeken, want toen de cijfers eerst daalden was het percentage nog hoog. Minder mensen lieten zich testten, maar een groter aantal daarvan was wel positief.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat ik niet helemaal snap is dat er tijden alleen naar aantal besmettingen gekeken wordt en niet naar het percentage positief geteste mensen en nu de besmettingen dalen gaan ze daar wel ineens naar kijken.
Theirquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De volgende is een genderneutrale homo met een hoofddoekje en het logo van GroenLinks op its truitje.
Maar de popwerpuff girls zijn gemaakt in een laboratorium, die hebben helemaal geen geloof of politieke kleurquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De volgende is een genderneutrale homo met een hoofddoekje en het logo van GroenLinks op its truitje.
ja dit kan niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
een lager aanzienlijk hoger percentage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |