Ja hequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hegewoon tegen de onderkant van die plank geschroefd. Had wel met minder schroefjes gekund ook trouwens.
[ afbeelding ]
je weet wel zeker dat die vast zitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hegewoon tegen de onderkant van die plank geschroefd. Had wel met minder schroefjes gekund ook trouwens.
[ afbeelding ]
Bitterbal vragen om wat extra LED-verlichting.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Geen winter des doods volgende week hoor, gewoon 6 a 7 graden en regen.
het is wat meidquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een zakje gemixte noten, daar zaten twee hele lekkere nootjes in, twee, heb de hele zak drie keer doorzocht, nu ben ik nijdig.
beter. dan kunnen we zo door naar de lentequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Geen winter des doods volgende week hoor, gewoon 6 a 7 graden en regen.
De gezellige sfeer van een Thaise hoerentent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal vragen om wat extra LED-verlichting.
Weet niet, misschien gaat die wel freestyle rappen.quote:
dat zou toch wel echt een mooi beeld opleverenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet, misschien gaat die wel freestyle rappen.
Ik heb al genoeg LED-verlichtingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal vragen om wat extra LED-verlichting.
Dit wil ik zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond praat Irma en doet Mark de gebarenquote:
Zou wat zijn als ze ineens een stem als een viswijf blijkt te hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanavond praat Irma en doet Mark de gebaren
Dit wil ik zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lingo rookmevrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze ineens een stem als een viswijf blijkt te hebben
quote:
Dat ze zo'n vreselijke kutstem heeft dat ze daarom maar met haar handen is gaan lullen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze ineens een stem als een viswijf blijkt te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |