PLAY JAJA DING DONG!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:46 schreef Yesse het volgende:
Deze clip vind ik zó briljant. Leuker nog dan vorig jaar. Blijkbaar zitten er ook IJslandse grapjes in aan het begin maar ik spreek geen IJslands![]()
Welke rol speelde die 'mayor' nou in Fire Saga?
Deze versie doet me een beetje denken aan de demo van Arcade die door Shownieuws 2 jaar terug naar buiten werd gebracht. Ik vind de stem van Dadi niet zo sterk klinken. Nee, wat mij betreft geen geslaagde cover.quote:
Inmiddels wat vaker beluisterd en ik vind het toch wel een prima nummer. Voor mij duidelijk geen winnaar, maar anderzijds wel een duidelijke top 10.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:20 schreef Aratanax het volgende:
Nu 3x beluisterd en kan de melodielijn niet onthouden. Oftewel: niet catchy. Groot contrast met Think About Things!
Vraag je je ook telkens af hoe het steeds beter wordt?quote:Op maandag 19 april 2021 15:38 schreef Macka66 het volgende:
Everything about this...I like. (Duimen omhoog.)
Dat weet ik wel: door veel te luisteren. Iedere keer weer iets nieuws te ontdekken, productiedingetje hier, stembuiging daar. En dan komen die diepe tonenquote:Op maandag 19 april 2021 16:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vraag je je ook telkens af hoe het steeds beter wordt?
Jaaa! Eeuwig zonde wat dat betreft. Think about things is kwalitatief gewoon beter!quote:Op zondag 25 april 2021 22:43 schreef Andromache het volgende:
De muziek van deze man vind ik onweerstaanbaar. Zolderkamernerd meets disco meets alternatieve electro. Geen winnaarskandidaat zoals Think about things helaas, maar desalniettemin nog steeds heel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |