Is ook gewoon superzwaar natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:35 schreef Em31 het volgende:
Heb een beetje medelijden met Hugo de Jonge want hij ziet er behoorlijk moe uit
Geen minister Jobiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook gewoon superzwaar natuurlijkIk hoef dat baantje echt niet
Oh..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook gewoon superzwaar natuurlijkIk hoef dat baantje echt niet
Ja dat is voor ons land wel echt een groot gemisquote:
We zullen het nooit wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is voor ons land wel echt een groot gemis
Ah, Nijsquote:
Volgens mij heb je zojuist de eerste live GTST-post ooit geplaatst in deze reeksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Fascination het volgende:
Oké wat is er nu met LudoHet laat me maar niet los
Denken dat GTST live isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zojuist de eerste live GTST-post ooit geplaatst in deze reeks
Vsaucequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:38 schreef koffieleuk het volgende:
Er is vandaag ook goed niews, het Vsauce kanaal toont weer een teken van leven
Ja toch, net als BB toch?quote:
Dus Ludo zit écht op een booreiland?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja toch, net als BB toch?
Dat gevoel had ik alquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk al een paar weken naar een moment om deze slechte grap te kunnen maken
Oh hij zit inderdaad op een booreiland.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus Ludo zit écht op een booreiland?![]()
Nu weet ik ook ineens waarom hij toch niet aan WIDM meedeed
ok, bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh hij zit inderdaad op een booreiland.
Wel een GTST topic, maar dat gaat over van alles wat betreft de seriequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:26 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat er eigenlijk een GTST live topic?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je moest wel eventjes bulderlachen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |