Jij hebt beter geluid of orenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Er staan dus blijkbaar 3 pionnen in de gameroom. Volgens Jill en Thomas moeten ze daar op balanceren en tredes hoger komen. De koppels zijn:
Theo en Els
Danielle en Liese
Jowi en Nathalie
Zoey en Nick
Rene en Naomi
Harry de Hengst?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef Ireth het volgende:
Vanwege de blote voeten, het "balans" en het hysterische gegil en geklap zit ik te denken aan een mechanische stier ofzo?
vele malen groter en grover.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Is die "grote bek " van Theo nog groter op de streams? (Ik volg alleen de tv-uitzendingen.)
Netflix & Jill...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:36 schreef GayGuy het volgende:
Netflix and chill. Haha Thomas is best cute nu🤣
Dan heb ik toch liever Britt eigk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Flory het volgende:
Jill wordt vaak vergeleken met Britt Dekker
Ah ok dat heeft ie nog niet verteld dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Sestra666 het volgende:
nu kan hij mooi even vertellen dat hij op haar heeft gestemd
Dan kun je ook zien wat de volgende isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
zijn dus beetje zelfde challenges als BB australie, ijs ontdooien en nu ook balans.
Ach, denk dat Jill een lieve meid is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Britt eigk.
Ik vind de stem van Jill niet heel prettig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach, denk dat Jill een lieve meid is.
Britt moest is ook behoorlijk aan wennen
Jaaa! Hier lijkt het inderdaad opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
zijn dus beetje zelfde challenges als BB australie, ijs ontdooien en nu ook balans.
Dat laatste denk ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:48 schreef GayGuy het volgende:
Hoop gegil daar. Blijkbaar een spectaculaire opdracht, ofzo? Of nieuwe bewoners?
zie youtube hierbovenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:48 schreef GayGuy het volgende:
Hoop gegil daar. Blijkbaar een spectaculaire opdracht, ofzo? Of nieuwe bewoners?
Dat zou juist wel leuk zijn geweest voor Thomas en Jill samen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus gebeurd?, ze waren de eerste de zijn afgevallen..... denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou juist wel leuk zijn geweest voor Thomas en Jill samen.
Den k het niet, Jill zei dat ze het jammer vond dat ze niet mee mocht doen, ze dacht eerst dat ze misschien moest presenteren ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus gebeurd?, ze waren de eerste de zijn afgevallen..... denk ik
Dat is mij onduidelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus gebeurd?, ze waren de eerste de zijn afgevallen..... denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |