Jij hebt beter geluid of orenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Er staan dus blijkbaar 3 pionnen in de gameroom. Volgens Jill en Thomas moeten ze daar op balanceren en tredes hoger komen. De koppels zijn:
Theo en Els
Danielle en Liese
Jowi en Nathalie
Zoey en Nick
Rene en Naomi
Harry de Hengst?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef Ireth het volgende:
Vanwege de blote voeten, het "balans" en het hysterische gegil en geklap zit ik te denken aan een mechanische stier ofzo?
vele malen groter en grover.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Is die "grote bek " van Theo nog groter op de streams? (Ik volg alleen de tv-uitzendingen.)
Netflix & Jill...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:36 schreef GayGuy het volgende:
Netflix and chill. Haha Thomas is best cute nu🤣
Dan heb ik toch liever Britt eigk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Flory het volgende:
Jill wordt vaak vergeleken met Britt Dekker
Ah ok dat heeft ie nog niet verteld dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Sestra666 het volgende:
nu kan hij mooi even vertellen dat hij op haar heeft gestemd
Dan kun je ook zien wat de volgende isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
zijn dus beetje zelfde challenges als BB australie, ijs ontdooien en nu ook balans.
Ach, denk dat Jill een lieve meid is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Britt eigk.
Ik vind de stem van Jill niet heel prettig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach, denk dat Jill een lieve meid is.
Britt moest is ook behoorlijk aan wennen
Jaaa! Hier lijkt het inderdaad opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
zijn dus beetje zelfde challenges als BB australie, ijs ontdooien en nu ook balans.
Dat laatste denk ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:48 schreef GayGuy het volgende:
Hoop gegil daar. Blijkbaar een spectaculaire opdracht, ofzo? Of nieuwe bewoners?
zie youtube hierbovenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:48 schreef GayGuy het volgende:
Hoop gegil daar. Blijkbaar een spectaculaire opdracht, ofzo? Of nieuwe bewoners?
Dat zou juist wel leuk zijn geweest voor Thomas en Jill samen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus gebeurd?, ze waren de eerste de zijn afgevallen..... denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou juist wel leuk zijn geweest voor Thomas en Jill samen.
Den k het niet, Jill zei dat ze het jammer vond dat ze niet mee mocht doen, ze dacht eerst dat ze misschien moest presenteren ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus gebeurd?, ze waren de eerste de zijn afgevallen..... denk ik
Dat is mij onduidelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee, want ze weten niet wat ze aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zij hebben niets moeten doen. Als huismeester of sterkste/zwakste spelers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan wel te zien op de livestreams.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou juist wel leuk zijn geweest voor Thomas en Jill samen.Ik denk dat Theo en Els ook wel genieten van de opdracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
Zo gaat BB nog eens als een nachtkaarsje uit!
wilquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:57 schreef F.Sinatra het volgende:
Theo zegt ' Ik kan altijd makkelijk winnen'
Ow ik kan de rest amper verstaan door Theo's geschreeuw weerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
5 volgens mij. 1k als ze de verkeerde hadden en dus 4 verschil.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
5 volgens mij. 1k als ze de verkeerde hadden en dus 4 verschil.
Dat zei 'ie erna ja.quote:
No issue he.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:02 schreef suzi1 het volgende:
ah ok, het is ook zo rumoerig en ik loop net wat achter volgens mij ook, ondanks op live staan
Thomas staat altijd 150kg achterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dus blijkbaar weer een indoor Expeditie Robinson proef gedaan.
Hij moest geld inzetten op welk koppel zou winnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:03 schreef Flory het volgende:
Thomas moest alleen kiezen welke 2 er niet meededen, niet de koppels.
Dat wordt weer een hoop els afzeikenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:03 schreef Benny het volgende:
Theo en Els - 1000
Danielle en Liese - 5000
Jowi en Nathalie - 2000
Zoey en Nick - 4000
Rene en Naomi - 3000
Jup dat ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij moest geld inzetten op welk koppel zou winnen.
Zoey volgens mijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het Els was maar ik weet het niet zeker dacht dat ik haar net hoorde
Maar wel over haar sexperimenten en de geslachtsdelen van haar ex praten. Haar hersenen kronkelen op onnavolgbare wijze.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:17 schreef Flory het volgende:
Nath had dit spel niet met een andere man gedaan, is te intiem
Maar Nick's kapsel is niet heel lastig hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef BBguy het volgende:
Lijkt wel alsof er altijd een kapper bij dit soort programma's zit. Hoe gaat dat als die kerol d'r niet meer inzit..
Ik vind het wel knap eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar Nick's kapsel is niet heel lastig he
Els en Rene, maar nog niet officieel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
Is er al bekend wie er deze keer zijn genomineerd.
Theo is zo vol van zichzelf.quote:
Nee ik hoorde het net weer twee keer.quote:
Zo hebben de paters in het klooster het ook hun haren.quote:
Check. Ga ik aanpassenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:31 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Nee ik hoorde het net weer twee keer.
Ook het totaal in de pot zeiden ze, was 7000 en is nu 11000.
Doe je snel. Want ging heel snel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:37 schreef spapaars het volgende:
Flash tussen camera wissel.
[ afbeelding ]
Zeker, was vorige week te kort.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:43 schreef suzi1 het volgende:
nominaties weten is toch leuk, dat geeft meer vertier voor ons ook.
En of diegene zich veilig voelt in het huis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Filmpje
Iemand in DBK vraagt: Theo's drag-act, ging dat niet te ver?
Echt heel ver, zijn hele klokkenspel in het gezicht van Els duwen. Walgelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:44 schreef F.Sinatra het volgende:
Ging Theo's drag act niet te ver?
Voel je je veilig in het huis?
Té snel, maar je kan de tijdslijn gebruiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Doe je snel. Want ging heel snel.
Het was een vraag in de DGK hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:50 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Echt heel ver, zijn hele klokkenspel in het gezicht van Els duwen. Walgelijk.
Els? Of Daan want die gaat nu ook vol in op Theo's gedrag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:49 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
En of diegene zich veilig voelt in het huis.
Kon je niet zien. Volgens mij was het de bedoeling ook niet dat we het hoorden. Ik gok Daan, omdat die er net heeft gezeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Els? Of Daan want die gaat nu ook vol in op Theo's gedrag.
Snapte het idd. Hahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het was een vraag in de DGK heniet van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |