Ik eet bijna hetzelfde. Zin in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Friet zuurvlees met rode kool.
Zuurvlees en de rode kool zat nog mooi in de vriezer
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:wereldgozer
Zie Klaagbaak......quote:
Douwe Egberts goudmerk kopen in plaats van 'gewoon' rood voor filterkoffie.quote:
was er maar geld waar je niet afhankelijk bent van een bankquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
Zou hij een probleempje hebben?
[ twitter ]
Oh die heb ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Douwe Egberts goudmerk kopen in plaats van 'gewoon' rood voor filterkoffie.
Vooral omdat er wat minder caffeine in zit dacht ik, maar dat boeit mij niet zoveel. Vind het vooral lekkerder.
Zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat er wat minder caffeine in zit dacht ik, maar dat boeit mij niet zoveel. Vind het vooral lekkerder.
Eerst al die roze elastieken en nu weer minder cafeïne. Je transformatie naar een wijf begint steeds serieuzere vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
hadden wij vroeger thuis ook, net vers is het ook best wel te doen maar na het 1e kopje wordt het steeds minderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het alleen voor bezoek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hadden wij vroeger thuis ook, net vers is het ook best wel te doen maar na het 1e kopje wordt het steeds minder
Ben blij dat ik al die elastieken en gewichten heb momenteelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst al die roze elastieken en nu weer minder cafeïne. Je transformatie naar een wijf begint steeds serieuzere vormen aan te nemen.
ik had zo'n kennis die zichzelf een betere wijn schonk dan de gasten, hij is geen kennis meer al gaf hij mij nog wel uit zijn flesquote:
Terecht lijkt mequote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had zo'n kennis die zichzelf een betere wijn schonk dan de gasten, hij is geen kennis meer
Zeker al had je beter dat plan wat je van de zomer had kunnen doorvoeren om nog meer gewichten en machines aan te schaffen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben blij dat ik al die elastieken en gewichten heb momenteel
Ik vind het soms wel prettig om een sloot koffie voor mezelf te maken, daar is zo'n ouderwets filterkoffieding uiterst geschikt voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hadden wij vroeger thuis ook, net vers is het ook best wel te doen maar na het 1e kopje wordt het steeds minder
was hij ook al kon je wel ontiegelijk met hem lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht lijkt me
Dan ben je gewoon een lul
Dat doe ik ook meestal 's avonds.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel prettig om een sloot koffie voor mezelf te maken, daar is zo'n ouderwets filterkoffieding uiterst geschikt voor.
Allang besproken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)atschappij~af0e7f46/
@:scrummie
Boeren hebben inderdaad veelte veel waarde voor de huidige standaardenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)atschappij~af0e7f46/
@:scrummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |