quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar zelfs ik ookDie fout bij jou zat hem al in de pass die je zo aan mij gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:GGMM wordt gepasseerd door @:rambodirk die niet eens schietIk kan wel genieten van dit soort veegdoelpunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=o9Ra5BRCsqIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker @Oriente![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:44 schreef GGMM het volgende:
Slaap lekker maatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker @:oriente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:dj_day-v ownt @:GGMMIk own hier vooral mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch een like gegeven![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:04 schreef GGMM het volgende:
Bedankt @:dj_day-vMooi passje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Goed balletje.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=X2dx6ltJdikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@raptorix even oefenen jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@raptorix even oefenen jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RamboDirk even oefenen jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie was hier woest op @Err0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@raptorix even oefenen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente gaat het alweer een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAPTORIXEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAPTORIXEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry @Coco
Ik twijfelde tussen een schot of passen en durfde een schot niet aan omdat jos en error kwamen inlopen en ik er niet zo goed voor stond, maar toen ik dat eenmaal besloot was de pass ook niet meer goed.
Ik schaam mij hier diep voor!![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:dj_day-v ownt @:GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ez@GGMM
![]()
Prima afgerond maatquote:
Ik vind dit niet echt een blunder van mij, het is 3v1, ik gokte op de pass naar jos![]()
Hoho, die 2 na onderste zie mij daar even een gat trekken voor Coco, en bij jou deed ik een soort van basketbal screen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ga je dit verdedigen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:32 schreef raptorix het volgende:
Hoho, die 2 na onderste zie mij daar even een gat trekken voor Coco, en bij jou deed ik een soort van basketbal screen.![]()
Ik zou mezelf niet bepaald nieuw noemenquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Laten we nou niet alle nieuwe users wegjagen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Zo speelde je anders welquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet bepaald nieuw noemen
Met alle respect![]()
Oh ja, met Haxballquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:38 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zo speelde je anders wel
Met alle respect![]()
Ik dacht hier op het forum
Ik zal eerst even gaan oefenen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Welkom bij de club raptorix. Oefen lekker met ons mee zou ik zeggen!quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh ja, met Haxball![]()
Ik dacht hier op het forum
Ik zal eerst even gaan oefenen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ditquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welkom bij de club raptorix. Oefen lekker met ons mee zou ik zeggen!![]()
(Negeer wat ik de volgende keer in de haxball-chat ga zeggen)![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=5kFC99nw4gUquote:![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=sylOXLdaC58quote:
de juiste link![]()
https://www.haxball.com/play?c=wPZExyECVzgquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=wPZExyECVzgquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Is de lok kapot of zo?quote:
https://www.haxball.com/play?c=wPZExyECVzgWhat can change the nature of a man?![]()
@raptorix kom meedoen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Is toto de 'backstabber'?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:12 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Paxcon werd gebannend
En dan durft toto opeens weer over hem te praten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
Eens!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:12 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Coco bedankt voor het goede hosten.
Het was weer heel erg gezellig!
Zeker toen GGMM weg was.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: