quote:Op dinsdag 12 januari 2021 01:40 schreef GGMM het volgende:
En het daarna over het gebrek aan inzicht bij andere mensen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Oh.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 01:40 schreef GGMM het volgende:
Ik was wel een beetje boos toen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=uDDEYLGQD1Mquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste echt kapitale blunder als keeper
Ik zet hem even hier neer zodat ik ervan leer!
Had ook gewoon gelijk naar Frass gekund, in principe![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik waardeer je zelfreflectie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste echt kapitale blunder als keeper
Had ook gewoon gelijk naar Frass gekund, in principe![]()
Circus RenéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste echt kapitale blunder als keeper
Had ook gewoon gelijk naar Frass gekund, in principeOh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die goal van mij nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste echt kapitale blunder als keeper
Had ook gewoon gelijk naar Frass gekund, in principeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Oh je bedoelde ik dat een cadeautje weggafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, oke
Ja eensJa, post ik vanavond evenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je die goal van mij nog?![]()
Dat waardeer ik ergquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bedoelde ik dat een cadeautje weggaf
Ja, oke
Ja eens
[..]
Ja, post ik vanavond even
Oh even de nederlaag van PSV verwerken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ligt aan @:Coco denk ik, maar die ging serie kijken tot Fey achterstond o.i.d.
Ja hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben trouwens 10e geworden bij de race, vanaf plek 15. Best prima dus. (alhoewel ik nog wel een penalty kan krijgen)
Nog animo voor een room?
Stukje depressiequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh even de nederlaag van PSV verwerken.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Link staat bovenquote:
1. Klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:49 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie maakte een eigen doelpunt.
@:Scrummie klaagt over lag
@:Scrummie is schuldig aan de 0-2
@:Scrummie RQ
waquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Klopt.
2. Klopt.
3. Zou kunnen.
4. Nee, ik heb geen zin in haxball met lag. Andere hosts heb ik nergens last van, dus ligt het aan de host en ga ik wa anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |