yep om dat ze wegen smeerigequote:Op maandag 11 januari 2021 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
liluke pruik fodo van Zoe in OP
Congo Girly
knappert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Ze heeft crocsquote:Op maandag 11 januari 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nathalie in gesprek met Els . Nathalie is echt content met haarzelf. Ze kijkt steeds zo zelfvoldaan rond.
40quote:Op maandag 11 januari 2021 19:44 schreef BB-King het volgende:
Els heeft 40 euro voor haar Crocs schoentjes betaald.
De nieuwe inwoners zaten in dozen, ze hebben 1/4 naar huis moeten sturen. een vlaamse manquote:
Nou geweldig crocs.quote:
Dit is voor ons al geweest, voor de normale uitzending op RTL5 nog niet denk ik. Niet meer gekekenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef cobain1994 het volgende:
Tattoo geleend van Anouk?
[ afbeelding ]
Danielle een publiekslieveling?quote:
Jaja ik weet het niet maar bijna al het ziekenhuis personeel loopt erop. Het heeft dus wel watquote:
Hier ligt een nieuweling er al weer bijna uitquote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nee ze lopen een paar dagen achter
Sowieso, maar de vraag was;quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danielle een publiekslieveling?
Oh !! Elsquote:
Ok, gaat dus om de laatste 3, die er al zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:48 schreef JACM het volgende:
[..]
Dit is voor ons al geweest, voor de normale uitzending op RTL5 nog niet denk ik. Niet meer gekeken
Tuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danielle een publiekslieveling?
Makkelijk te reinigen, dus vrij hygiënisch ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ik weet het niet maar bijna al het ziekenhuis personeel loopt erop. Het heeft dus wel wat
Donderdag is de executie toch? Raar dat het publiek maar 3 dagen de nieuwelingen kan meemaken en de 4e dag alweer kan stemmen.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ok, gaat dus om de laatste 3, die er al zijn.
Dan is het deze avond op tv.
Heel aardig van je.quote:
Ze proppen meerdere dagen in 1 uitzending om genoeg content te hebben.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Donderdag is de executie toch? Raar dat het publiek maar 3 dagen de nieuwelingen kan meemaken en de 4e dag alweer kan stemmen.
Ook dat maar ze lopen lekker.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Makkelijk te reinigen, dus vrij hygiënisch ook.
Niet mijn bloedgroep, in ieder geval.quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 11 januari 2021 19:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze proppen meerdere dagen in 1 uitzending om genoeg content te hebben.
Ze heeft iets met oversized... maar ik kan de vinger er nog niet op leggen wat...quote:
post 7quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nee ze lopen een paar dagen achter
Wie zei dat ook alweer?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet mijn bloedgroep, in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |