bepaal jij nietquote:Op maandag 11 januari 2021 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Verder eens met @:ggmm .
Een mention is niet nodig als je quote maat.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gaan we denk ik niet zo snel meer zien eerwaarde @:Scrummie
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mention is niet nodig als je quote maat.
Jij hebt veel aan je hoofd zeg!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
M'n backspin. Rackets bestellen. M'n moeder bellen. Dit smaakt naar gravel. The next level!
Goeie. Like gegeven.quote:
Ik wel. @GGMM jij ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Likewise! (haha, snap je hem????)
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummiequote:Op maandag 11 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je je maar moeten gedragen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Matig, zal het stressgerelateerd zijn door de rare financiële wereld waarin jij je beweegt?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Ik kom er echt nooit meer, dus heb ik hier verder geen mening over ouwe reus.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |