Dat is niet waar. Verder eens met @GGMM .quote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef aTypisch het volgende:
ze gooien je uit een forum en verbieden je vervolgens om ze aan te spreken
ik ben ook WOEST
bepaal jij nietquote:Op maandag 11 januari 2021 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Verder eens met @:ggmm .
Een mention is niet nodig als je quote maat.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gaan we denk ik niet zo snel meer zien eerwaarde @:Scrummie
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mention is niet nodig als je quote maat.
Jij hebt veel aan je hoofd zeg!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
M'n backspin. Rackets bestellen. M'n moeder bellen. Dit smaakt naar gravel. The next level!
Goeie. Like gegeven.quote:
Ik wel. @GGMM jij ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Likewise! (haha, snap je hem????)
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummiequote:Op maandag 11 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je je maar moeten gedragen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Matig, zal het stressgerelateerd zijn door de rare financiële wereld waarin jij je beweegt?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Ik kom er echt nooit meer, dus heb ik hier verder geen mening over ouwe reus.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummie
Wtf nee dan heb ik zeker geen last van roos.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze @:atypisch
Gebruik ik al jaren, nergens last van.Laatst dacht ik oh misschien komt dat omdat ik gewoon geen roos meer heb toen ging ik "normale" shampoo proberen en zaten mijn schouders na 2 dagen weer onder!
Deze gebruik ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik ik al jaren, nergens last van.Laatst dacht ik oh misschien komt dat omdat ik gewoon geen roos meer heb toen ging ik "normale" shampoo proberen en zaten mijn schouders na 2 dagen weer onder!
Dit smaakt naar gravel.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat was wat overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf nee dan heb ik zeker geen last van roos.
Gooi jezelf wegquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook last van roos.
Toen heb ik haar maar geruild voor Jessica (de Linda was op)!
Hahahahaha
Log uit.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook last van roos.
Toen heb ik haar maar geruild voor Jessica (de Linda was op)!
Hahahahaha
ik zal het doorgevenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |