Rolluiken zijn er om mensen buiten te houden, niet binnenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:41 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bescherming tegen alle doorgedraaide GHB-gebruikers?
Dat is de bonus klachtquote:Op maandag 11 januari 2021 17:30 schreef maily het volgende:
Ik kon niet heel de titel lezen en dacht dat er zou staan "waarom heeft iedereen in Sint Willebrord vier duimen"
Omdat het fucking lelijk is? Niets deprimerender dan een straat waar iedereen rolluiken voor de ramen heeft.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:51 schreef fotostarter het volgende:
Hier in de buurt ook bijna iedereen. Waarom niet?
Ja echt zo'n kansenwijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Omdat het fucking lelijk is? Niets deprimerender dan een straat waar iedereen rolluiken voor de ramen heeft.
Klopt. Je wil ze toch niet binnen in je huis hebben?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rolluiken zijn er om mensen buiten te houden, niet binnen
Waarom dat dan? In de zomer zorgen ze ervoor dat de ergste hitte buiten blijven, en je hebt dat gegaap niet naar binnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Omdat het fucking lelijk is? Niets deprimerender dan een straat waar iedereen rolluiken voor de ramen heeft.
Nou ja in een kansenwijk zie je ze meestal dan weer niet. Het is inderdaad vooral in van die kleine dorpjes vol met bange mensen.quote:
Zit je dan ‘s avonds ook vanuit binnen tegen de rolluiken aan te kijken?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waarom dat dan? In de zomer zorgen ze ervoor dat de ergste hitte buiten blijven, en je hebt dat gegaap niet naar binnen.
Hier een nieuwbouwhuis ... nou ja eind 2018 opgeleverd met geïntegreerde rolluiken. Ik zou niet anders meer willen.
Nee, die gaan automatisch na beneden rond een uur of 23:00.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:23 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zit je dan ‘s avonds ook vanuit binnen tegen de rolluiken aan te kijken?
Dan doet het ook niet veel tegen het gegaap naar binnen toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, die gaan automatisch na beneden rond een uur of 23:00.
In de zomer gaan ze dicht als we er behoefte aan hebben. Makkelijk via een app op de telefoon
Dat is wel!quote:Op maandag 11 januari 2021 18:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nou ja in een kansenwijk zie je ze meestal dan weer niet. Het is inderdaad vooral in van die kleine dorpjes vol met bange mensen.
Inderdaad vaak een erg lelijk gezicht.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gewoon over de titel swipen, dat kan met 1 duimquote:Op maandag 11 januari 2021 17:30 schreef maily het volgende:
Ik kon niet heel de titel lezen en dacht dat er zou staan "waarom heeft iedereen in Sint Willebrord vier duimen"
Omdat de meeste mensen, behalve gekken in de Randstad, in gebieden wonen waar je niet hoeft te vrezen voor je eigen veiligheid? En dus niet zo'n gek ding hoeven te hebben.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:51 schreef fotostarter het volgende:
Hier in de buurt ook bijna iedereen. Waarom niet?
Geen geld hebben voor rolluiken
Gewoon gordijnen aan de binnenkant, rolgordijnen, plisségordijnen, vouwgordijnen, gewone gordijnen, whatever.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:23 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zit je dan ‘s avonds ook vanuit binnen tegen de rolluiken aan te kijken?
Ah, daarom hangt heel Limburg vol met die (on)dingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef bianconeri het volgende:
Omdat de meeste mensen, behalve gekken in de Randstad, in gebieden wonen waar je niet hoeft te vrezen voor je eigen veiligheid? En dus niet zo'n gek ding hoeven te hebben.
In Limburg zie je het ook veel, meestal zijn het van die lelijke bruine of beige rolluiken. Ik moest er echt aan wennen toen ik hier kwam wonen, vind het nog steeds erg lelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat er zó deprimerend uitzien, in België zie je het ook veel, van die lelijke huizen met rolluiken direct aan de straat, typische incesthokken vind ik het
En dat snap ik dus niet. Al die huizen hebben ook kelders. En dan toch rolluiken nodig hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat er zó deprimerend uitzien, in België zie je het ook veel, van die lelijke huizen met rolluiken direct aan de straat, typische incesthokken vind ik het
Bij mij in de buurt is een huis met ronde ramen, en die hebben dan zo'n vierkant frame en een vierkant rolluik ervoor. Als ik dat zie denk ik altijd hetzelfde als jijquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:41 schreef Questular het volgende:
Geen rolluiken voor je slaapkamer hebben, dan snap je er echt helemaal niks van.
Over het algemeen wel vriendelijke lui hoor, beetje typisch, dat wel.quote:
En dan vaak ook nog verschillende camera's om het huis hebben hangen.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Hier zie je ze alleen bij woonwagenkampen en de bedrijfswoningen van louche tweedehandsautozaakjes.
Ik vermoed dat in St Willebrord hetzelfde soort volk woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |