perfect planquote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met deze cijfers mag ik toch hopen dat ze het advies van het OMT naast zich neerleggen. Morgen weer naar de kroeg.
Bloed laten prikken doe je bij een vermoeden dat er iets is.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Net zomin als een kind van 2 bloed laat prikken. Dat moet je dus even vast pakken. Heel naar maar het kan wel.
Ik opzich wel, maar met het personeel gaat het niet heel goed.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gaat 't bij jou alweer wat beter? Situatie onder controle?
Dat weet het kind niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bloed laten prikken doe je bij een vermoeden dat er iets is.
Je gaat nu bij kinderen preventief een invasieve test afnemen, die niet voor de gezondheid van dat kind nodig is.
Als het inderdaad kan met dat sponsje, vind ik het een ander verhaal.
Als het moet dan moet het inderdaad. Maar het gebeurt dus op een wat vriendelijkere manier. Anders komt er niemand met zijn kind opdagen denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Net zomin als een kind van 2 bloed laat prikken. Dat moet je dus even vast pakken. Heel naar maar het kan wel.
Ben benieuwd ja...stel dat we volgende week dinsdag op 2500 zitten...leg dan maar uit dat dan de 3 weken verlenging in gaan....quote:Op maandag 11 januari 2021 15:31 schreef trein2000 het volgende:
Wordt een interessante persco met die scherpe daling. Wordt weer communicatie voor gevorderden.
kindjes moeten tegenwoordig met fluwelen handschoentjes behandeld worden hoor, stel je eens voor !quote:
Nee, haha, dat klopt. Neemt niet weg dat ik als ouder daar toch niet bij voorbaat zonder meer positief tegenover zou staan. Afhankelijk van de manier van testen en de leeftijd van het kind.quote:
Zullen wel weer dezelfde onderzoekers zijn van de grote druppels en symptomatische verspreiding. Totaal ongeloofwaardig en onnodig als zoveel andere landen het al onderzocht hebben. Ouderwetse Nederlandse arrogantie.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef aartstyle het volgende:
Verstandig beleid van het kabinet om het onderzoek af te wachten met betrekking tot de basischolen en kinderopvang. Nu maar hopen dat zie niet zelf alles gaan onderzoeken, maar ook gebruik maken van de UK data.
Maar vrees dat de wijsneuzen weer zelf het ei van columbus willen gaan uitvinden. Maar goed, we wachten af, hopelijk zit ik er volledig naast.
Waarom zijn de vergelijkingen onzinnig? Net zo goed vragen over privacy.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als jij alleen onzinnige vergelijkingen weet te maken, nee dan niet. Zonde van mijn energie.
Mijn vrouw moest (moet) regelmatig invallen op de corona afdeling. Op zich geen probleem, maar nu krijgt ze dus nog geen vaccin omdat ze daar niet vast werkt. Ze zit gewoon bij de grote bulk qua vaccinatie. Ze twijfelt nu of ze de diensten moet weigeren als ze weer gevraagd wordt. Lastig dilemma.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar met het personeel gaat het niet heel goed.
Een aantal mensen trekt het slecht dat ze nu op cohort moeten werken. Vooral mensen die nooit patiėnten hebben die overlijden en dat nu elke dienst meemaken. Dat raakt ze wel.
Ook constant roosters die omgegooid worden. Dat zijn ze niet gewend. Ik zit nu al op een vierde rooster voor januari.
Ik wil graag reguliere zorg opstarten. De capaciteit laat het toe. Maar ik mag het niet van het management. Overigens zou dat ook tegen roaz afspraken zijn, maar daar heb ik maling aan.
Ik ben ook geen fan van het idee, ging me er even om dat het niet zou kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bloed laten prikken doe je bij een vermoeden dat er iets is.
Je gaat nu bij kinderen preventief een invasieve test afnemen, die niet voor de gezondheid van dat kind nodig is.
Als het inderdaad kan met dat sponsje, vind ik het een ander verhaal.
het is dan ook belangrijk om niet (alleen) naar de dagcijfers te kijken, maar het grotere plaatje, inclusief de ziekenhuisbezetting. Louter een lage dagcount zou niet op geacteerd moeten worden.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja...stel dat we volgende week dinsdag op 2500 zitten...leg dan maar uit dat dan de 3 weken verlenging in gaan....
Een x aantal extra dode bejaarden is nog okayquote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
risico acceptabel. Dat vind ik best een lastige, eigenlijk. Ik hoop dat ze dat 'acceptabel' kunnen uitleggen.
Terecht. Stom administratief probleem dit. Hopelijk krijgt ze m alsnog eerder.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Mijn vrouw moest (moet) regelmatig invallen op de corona afdeling. Op zich geen probleem, maar nu krijgt ze dus nog geen vaccin omdat ze daar niet vast werkt. Ze zit gewoon bij de grote bulk qua vaccinatie. Ze twijfelt nu of ze de diensten moet weigeren als ze weer gevraagd wordt. Lastig dilemma.
Best bizar eigenlijk dat ROAZ kan bepalen hoeveel zorg jij in het ziekenhuis kunt bieden (wat geen covid-19 zorg is in elk geval). Of bepalen zij dat je een aantal bedden vrij moet houden voor covid-zorg oid?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar met het personeel gaat het niet heel goed.
Een aantal mensen trekt het slecht dat ze nu op cohort moeten werken. Vooral mensen die nooit patiėnten hebben die overlijden en dat nu elke dienst meemaken. Dat raakt ze wel.
Ook constant roosters die omgegooid worden. Dat zijn ze niet gewend. Ik zit nu al op een vierde rooster voor januari.
Ik wil graag reguliere zorg opstarten. De capaciteit laat het toe. Maar ik mag het niet van het management. Overigens zou dat ook tegen roaz afspraken zijn, maar daar heb ik maling aan.
landen gaan dat gewoon eisen bij binnenkomst....en anders word je gewoon geweigerd.quote:
Er kan echt heel veelquote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van het idee, ging me er even om dat het niet zou kunnen.
Dat is wel echt vervelend ja. Snap dat ze het lastig vindt. Zit ze ook niet in de tweede batch?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Mijn vrouw moest (moet) regelmatig invallen op de corona afdeling. Op zich geen probleem, maar nu krijgt ze dus nog geen vaccin omdat ze daar niet vast werkt. Ze zit gewoon bij de grote bulk qua vaccinatie. Ze twijfelt nu of ze de diensten moet weigeren als ze weer gevraagd wordt. Lastig dilemma.
Heeft iemand een linkje waar ik een shapefile of andere gis file met de nieuwe gemeentelijke indeling kan vinden?quote:
Is dan relatief makkelijk uit te leggen. Leuk dat je op 2500 zit, maar dat is met BCO nog steeds niet bij te benen natuurlijk, helemaal met die UK variant die potentieel rondgaat. Je bent dan potentieel heel snel terug bij af. Helemaal als je de verkeerde plekken versoepelt. Gezien ze de kant op gaan om scholen toch weer eerder te openen slaan ze inderdaad die weg in. Dan zijn de afgelopen weken voor niks geweest. Beter om even door te tasten hoe kut dat wel niet is voor iedereen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja...stel dat we volgende week dinsdag op 2500 zitten...leg dan maar uit dat dan de 3 weken verlenging in gaan....
1000 of 5000 maakt niet zo heel veel uit, het is veel belangrijker hoe vol de ziekenhuizen zitten.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |